MuscleMeat

Serie: Spartacus

Ik kan je tweede vraag wel beantwoorden. Spartacus wordt in een paar afleveringen/delen van afleveringen gespeeld door Andy maar de rest door een "nieuwe" Spartacus.

...

Laatst bewerkt:
echt jammer van andy
had dat gedoe met batiatus wel gehad na 13 afleveringen. nu krijg je weer een heel seizoen met al die oude acteurs

Seizoen 2 is toch de prequel? Of ben ik fout?

The slayer of Theocles and the bringer of rain!!!!!!!!
He's the champion of Capua :cheer:

ep 1 gekeken net wat een serie gek , by far de beste serie op tv fuarkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk, en wat een wijfen gvd

Vette serie indd, alleen wel een fail dat seizoen 2 nu door een andere hoofdrolspeler gespeeld gaat worden.

Maar deze serie heeft alles, alleen de special effects waren af en toe triest in seizoen 1...

Dus vanaf morgen is S2E1 weer te downloaden heb ik begrepen?

Vette serie indd, alleen wel een fail dat seizoen 2 nu door een andere hoofdrolspeler gespeeld gaat worden.

Maar deze serie heeft alles, alleen de special effects waren af en toe triest in seizoen 1...

Dus vanaf morgen is S2E1 weer te downloaden heb ik begrepen?

1 post boven je

Hij is nu al te downloaden ;)

Zit weer genoeg geweld,bloed,tiet en k*tje in.

Damn wtf, gewoon weer een seizoen of dezelfde shit? Ik had gehoopt dat ze door zouden gaan op de revolutie van de slaven. Och, eerst maar is even de episode kijken voordat ik oordeel.

komt omdat de hoofdrolspeler kanker heeft bro.

idd lkkre serie :)

Damn wtf, gewoon weer een seizoen of dezelfde shit? Ik had gehoopt dat ze door zouden gaan op de revolutie van de slaven. Och, eerst maar is even de episode kijken voordat ik oordeel.

Toen bekend werd dat Andy kanker had hebben de makers beslist een prequel te maken van de serie te maken, over die verhalen die je af en toe hoorde in S1 en andere shit, de tijden waarin het huis van Biatus(sp) is opgeklommen tot de reputatie die het in S1 had.

Dit omdat ze voor de sequel Andy wouden hebben en hij na 1 jaar zou gedaan zijn met kanker. Maar zijn kanker is bijna onmiddelijk teruggekomen, waardoor het twijfelachtig is of hij nog kan terugkomen voor de slaven revolution, die wél zowiezo gemaakt zal worden.

karma voor downloadlink

Terug
Naar boven