XXL Nutrition

Serie: Spartacus

Iemand die weet hoe je filmpjes op neemt? Want dan doe ik dat wel even en post ik het hier :D

Wel een aantal goede dingen over gehoord. Ga maar s een paar afleveringen downloaden!

episode 10 was een knaller gister gezien egt hard gek

het einde is geweldig :|

Aparte serie, zat laatst te kijken en het ging van een coïtus scene meteen meteen naar een moord scene waar een vrouw een andere vrouw dr hersens inbeukte op een stoeprand!!

episode 13 gebeurt eindelijk waar je de hele tijd al op wacht !

(en nee ik bedoel niet dat spartacus alle slavinnen in het huis van batiatus, en zijn vrouw, anaal vernedert )

taff writer Maurissa Tancharoe, confirms via Twitter: "The second season is still happening, however, it is on hold at the moment due to star Andy Whitfield's health problems

die gast is zo jong 34 geloof ik en dan heeft die hart problemen??? roids?

hoe weet je dat hij hart problemen heeft?

taff writer Maurissa Tancharoe, confirms via Twitter: "The second season is still happening, however, it is on hold at the moment due to star Andy Whitfield's health problems

die gast is zo jong 34 geloof ik en dan heeft die hart problemen??? roids?

Health, heart, wat is het verschil :rolleyes:

Hij heeft kanker.

sorry ik leesde heart, terin aflevering 13 gezien , was te erg gewoon

wanneer komt season 2

Zo, in 3 dagen ff alle 13 afleveringen bekeken. :thumbs:

sorry ik leesde heart, terin aflevering 13 gezien , was te erg gewoon

wanneer komt season 2

Vond 12 toch beter hoor, 13 ging iets te simpel af en toe, en de eerste 3 kwart was ook saai.

Ook dat met die broer die gekilled werd ging ook iets te vlot en te standaard, verder wel cool natuurlijk.

Terug
Naar boven