Fitness Seller

Serie: Spartacus

Was een goede aflevering! :eek:

shit deze was nog beter dan de eerste...

Downloading... hopelijk gaat die 'kampioen' dood.

Iemand subs hiervoor?

bierdopje.com

goede aflevering

Was idd weer een dikke aflevering.

Ja gewoon bij personen zoeken. :)

Als je een gladiator koopt dan moet je ze kopen met stats die zo hoog mogelijk gaan. En af en toe krijg je nog bijvoorbeeld +1 speed als prijs als je een aantal gladiatoren verslaat maar dat gaat te langzaam.

Als je een gladiator koopt dan moet je ze kopen met stats die zo hoog mogelijk gaan. En af en toe krijg je nog bijvoorbeeld +1 speed als prijs als je een aantal gladiatoren verslaat maar dat gaat te langzaam.

ja ik koop die ook met max stats maar ik moest al vaak tege mense vechte die alles 100 hadde dus k dacht da da wel anders ging...

Pff wel wennen weer hoor, ik ben S1 alweer een beetje vergeten namelijk.

Paar dagen geleden vertelde iemand me dat ik deze serie echt moest checken dat het zo super vet is. Heb dat al eerder gehoord. Denk dat ik toch maar eens een aflevering ga downloaden en eens zien of het echt zo gaaf is als men zegt.

Paar dagen geleden vertelde iemand me dat ik deze serie echt moest checken dat het zo super vet is. Heb dat al eerder gehoord. Denk dat ik toch maar eens een aflevering ga downloaden en eens zien of het echt zo gaaf is als men zegt.

Het is zeker een super serie.

thx man killer serie is dit

net ep 2 gekeken wat een aflevering weer

zo 3 kijken

bedankt

Terug
Naar boven