AndroidHealthClinic

Serie: Spartacus

FUAAAAAAAARK thanks

kan je helaas geen karma meer geven

hou je tegoed

bedankt martijn !

huh volgende week al season finale?

ja maar 6 afleveringen,deze serie was nog niet eens gepland,maar alleen maar gemaakt omdat hoofdrolspeler van spartacus kanker heeft.

Afgelopen week deel 1 en 2 bekeken. Eindelijk weer lekkere naakte vrouwen en gepompte spieren zoals het hoort! :D

Jammer genoeg zal Andy Whitfield 'Spartacus' niet meer gaan vertolken in Seizoen 2. Er is namelijk bij hem weer kanker geconstateerd.

Dit is trouwens de nieuwe Spartacus
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wat een teringkop

Wat jammer dat die vrouw van oenomaus dood gaat zeg :( vond ik de lekkerste tot nu toe uit de hele serie :( die heeft echt iets aparts/speciaals
:heart: :heart:

oh en ze heeft nog meer pics:

aww :heart: :heart:

dat tetje was ook echt fijn :heart:

Dit is trouwens de nieuwe Spartacus
[Link niet meer beschikbaar]

Hoe kom je zo bij die informatie?

Vind het overigens wel zwaar teleurstellend dat het maar 6 episodes zijn, ze hadden er makkelijk nog 5 bij kunnen maken. Ik had graag willen zien hoe Crixus de champion of Capua werd etc.

word @ tuladis, wat een geil wijf. Erg lekker lichaam heeft ze. Ook wel epic dat we nu weten hoe die affaire tussen Domina en Crixus begonnen is.

Afgelopen week deel 1 en 2 bekeken. Eindelijk weer lekkere naakte vrouwen en gepompte spieren zoals het hoort! :D

Jammer genoeg zal Andy Whitfield 'Spartacus' niet meer gaan vertolken in Seizoen 2. Er is namelijk bij hem weer kanker geconstateerd.

Dan zal deel 4 je helemaal bevallen zo,n beetje 1 grote orgie :D

Wat jammer dat die vrouw van oenomaus dood gaat zeg :( vond ik de lekkerste tot nu toe uit de hele serie :( die heeft echt iets aparts/speciaals
http://cleanclearisshus.files.wordpress.com/2011/01/spartacus-gods-of-the-arena5.jpg
:heart: :heart:

oh en ze heeft nog meer pics:
[Link niet meer beschikbaar]
http://pixhost.info/avaxhome/3c/0c/00160c3c_medium.jpeg

aww :heart: :heart:

vond die andere meid leuker. die ene die vriendin is van die vriendin van crixus. die maagd was in de serie en die voor het eerst coïtus kreeg en met gladiator die zich niet had gewassen

iemand die weet hoe ze heet en pics van der heeft ? zou wel nice wezen

die was ook heel nice.

---------- Toegevoegd om 16:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:48 ----------

1524_profile3_lg.jpg

vond die andere meid leuker. die ene die vriendin is van die vriendin van crixus. die maagd was in de serie en die voor het eerst coïtus kreeg en met gladiator die zich niet had gewassen

iemand die weet hoe ze heet en pics van der heeft ? zou wel nice wezen

ja die was ook wel nice.

maar die vrouw van oenameus lijkt een beetje op iemand die ik ken wat het toch net iets geiler maakt :roflol:

Terug
Naar boven