XXL Nutrition

Serie: Spartacus

Wat een zieke laatste aflevering :o

Jammer dat ie niet eerst in z'n bek scheet

deze aflevering was idd geweldig
iets minder t**ten dan gewoonlijk maar werd ruimschoots goedgemaakt door de gevechten :D
mss idd naar mannen gericht maar het werkt in ieder geval, die laatste gast zijn hele onderkaak gewoonweg van zen gezicht gescheurd dat is nou eens actie :hedbang:
de makers van deze serie leren ook ongelofelijk snel bij herinner me de eerste aflevering nog, toen dacht ik pff wat een B-serie en nu vind ik het gewoon top ben benieuwd naar het volgende seizoen

super serie!!! die doctore (peter mensah) heeft ook echt een ****ing mooi fysiek voor 51 jarige. Teken ik voor.

Deel 3 zal wel over de third servile war gaan, die crixus, sparacus en oenomaus (doctore) leiden, als ze zoals deel 1 en 2 de geschiedenis boeken volgen tenminste.

Laatst bewerkt:
super serie!!! die doctore (peter mensah) heeft ook echt een ****ing mooi fysiek voor 51 jarige. Teken ik voor.

Deel 3 zal wel over de third servile war gaan, die crixus, sparacus en oenomaus (doctore) lijden, als ze zoals deel 1 en 2 de geschiedenis boeken volgen tenminste.

ddduuuuudddeeee no****ing way da die 51 is e O_o

Wanneer komen er weer afleveringen van Spartacus?

Prachtig seizoen, afl 3-4 was wat minder, maar goede ontknoping.

Vind Gannicus ook te nonchalant. Ben nog het meeste fan van Doctore, die kickte in seizoen 1 nog steeds ass van Crixxus en Spartacus samen (afl 4?), is verstandelijk beredeneerd en ik heb met 'm te doen hah.

mind = blown
wie die kerel met zijn sikje eigenlijk is in de eerste series

wanneer komt het op tv in nederland dan?

wrm zijn de opnames van seizoen 2 eig gestopt? en weet iemand wnr ze weer hervat worden?

wrm zijn de opnames van seizoen 2 eig gestopt? en weet iemand wnr ze weer hervat worden?

Spartacus kreeg kanker. Maar dat gaat allemaal in orde komen volgens mij. Daarom hebben ze in de tussentijd maar even Gods of the Arena gemaakt.

Wat een fantastische serie trouwens. Een van de beste die ik ooit heb gezien.

Spartacus kreeg kanker. Maar dat gaat allemaal in orde komen volgens mij. Daarom hebben ze in de tussentijd maar even Gods of the Arena gemaakt.

Wat een fantastische serie trouwens. Een van de beste die ik ooit heb gezien.

Hij keert niet meer terug volgens mij, Liam McIntyre neemt nu de rol over van Andy Whitfield over.

ik wist wel dat Andy Whitfield kanker had maar dat is de reden om seizoen 2 te beginnen..
niet een reden om seizoen 2 gewoon in het midden even te onderbreken..

volgens mij waren ze nog nie begonne met opnames van seizoen 2 hoor

Hopelijk duurt het niet al te lang voordat de opnames van Seizoen 2 Spartacus; Vengeance beginnen. Kan niet wachten op dit seizoen. De prequel Gods of the Arena was prima kijkvoer en vooral van de laatste aflevering heb ik genoten, maar die 6 afleveringen hebben mijn honger niet weten te stillen.

Las ergens dat het waarschijnlijk 2012 wordt voordat Seizoen 2 op TV zal verschijnen.. :'(

---------- Toegevoegd om 13:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:32 ----------

ik denk niet da ze in de benelux op tv uitgezonden gaan worden

Natuurlijk wel. RTL heeft al de rechten bemachtigd.

Uitzending Spartacus Gods of the Arena RTL 5: vanaf zondag 27 maart wekelijks tussen 22.00 en 23.05 uur.

Dus voor iedereen die de afleveringen nog niet heeft gedownload, de prequel is binnenkort gewoon op TV te volgen..

ik wist wel dat Andy Whitfield kanker had maar dat is de reden om seizoen 2 te beginnen..
niet een reden om seizoen 2 gewoon in het midden even te onderbreken..

Dan hadden ze toen de tijd al een nieuwe hoofdrol speler moeten vinden. Het was toen nog niet zeker of die nog terug zou keren. Uiteindelijk heeft hij begin dit jaar toch besloten om niet verder te gaan.

Terug
Naar boven