XXL Nutrition

Serie: Spartacus

Beetje nep, als ie ineens vervangen wordt door een andere hoofdrolspeler.

Hehe ****ing vet, net ep 6 afgekeken van gods of the arena, je kon bij iedereen wel een beetje raden of die dood zou gaan, aangezien die in seizoen 1 niet voor komt, maar dat Gannicus vrijheid zou krijgen had ik niet verwacht, hij sluit zich in seizoen 3 natuurlijk aan bij de revolutie.

Toen Tullius en Vettius ingesloten werden kreeg ik echt bijna kippenvel, wat een heerlijke scene was dat, ik had zo'n hekel aan die 2 gasten.

Wat is er nou met Vettius gebeurd uiteindelijk? Die is em gewoon gepeerd? Ik had wel verwacht dat ze hem nog even zouden afmaken voordat ie er vandoor zou rennen, oh well, misschien komen dit soort personages nog terug in seizoen 3.

Leer toch eens de spoiler gebruiken..

hij sluit zich in seizoen 3 natuurlijk aan bij de revolutie.
.

Is er een seizoen 3??? :eek::eek:

---------- Toegevoegd om 16:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:29 ----------

Wat is er nou met Vettius gebeurd uiteindelijk? Die is em gewoon gepeerd? Ik had wel verwacht dat ze hem nog even zouden afmaken voordat ie er vandoor zou rennen, oh well, misschien komen dit soort personages nog terug in seizoen 3.

Niet 'gewoon' hé, hij moest de schijn hoog houden voor die Tullius (?). Als ook hij zou vermoord worden, zou het wel heel onsubtiel zijn van de batiatus.

Is er een seizoen 3??? :eek::eek:

---------- Toegevoegd om 16:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:29 ----------

Niet 'gewoon' hé, hij moest de schijn hoog houden voor die Tullius (?). Als ook hij zou vermoord worden, zou het wel heel onsubtiel zijn van de batiatus.

Volgens Wiki wordt Gannicus indd 1 van de leiders van de slave rebellion, hij zei al tegen Crixus dat hij hem moest opzoeken als hij vrij zou zijn.

En indd Vettius zien we niet meer terug.

Ik blijf het jammer vinden dat Barca dood is, wat een coole dude :D
Behalve dat hij homo is natuurlijk haha

idd barca da boss

Seizoen 1 weer opnieuw aan t kijken, wat een serie.. :D

SWEET! Wanneer is de eerste episode?

Ik mis Andy nu al, na het kijken van die trailer :(

Heb een paar keer gekeken. gevechten en t**ten; wat moet een man meer hebben.

sweeet

En Xena leedft nog :o

Terug
Naar boven