- Waardering
- 214
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was een leuke eerste aflevering, kan niet wachten tot de volgende. Het blijft wel een lastig verhaal om te volgen, ook omdat er een prology tussen de twee seizoenen zat. Wel heel jammer dat Andy whitfield er niet meer bij zit![]()

Ik vond het een goede eerste aflevering.Nieuwe acteur kan ik wel mee leven, hij had wel wat buffer gemogen.
Mwah, Andy had wel een soort van charismatische uitstraling, je volgt hem in seizoen 1 en leert zn persoonlijkheid kennen, en dan is ie ineens vervangen.

Weer met veel plezier gekeken, lijkt mij wel leuk seizoen te worden. Ouwe spartacus is gewoon niet te vervangen maar. deze nieuwe is wel een waardige opvolger. Hoop wel dat de kijkcijfers goed gaan zijn in de us anders kan het nog weleens het laatste seizoen zijn, met die yanken weet je het immers nooit.
Ik vond het leuk weer, maar ik zit niet in de sfeer. Kan aan de hoofdrolspeler liggen, kan aan het feit liggen dat seizoen 1 en 2 al lang achter de rug zijn.
mis andy whitfield wel, nu is de serie eens stuk minder imoIk vond het een goede eerste aflevering.Nieuwe acteur kan ik wel mee leven, hij had wel wat buffer gemogen.