AndroidHealthClinic

Serie: Spartacus

Doe mij idd ook maar de originele acteur inderdaad!

Iemand torrent van de nieuwste aflevering?????????

[Link niet meer beschikbaar]

Was weer een mooie aflevering, wel jammer dat (spoiler:)

iedereen bijna dood is, hopelijk komt crixus nog terug

Dat einde vond ik echt nergens op slaan man. Als spartacus dat wijf gewoon verderop liet wachten terwijl hij Crixus hielp. Hoefde maar even te helpen, dan snel weg en de deur op slot doen. Nu bleef ie mooi staan kijken tot Cixus dood? ging om dan nog eens de deur op slot te doen en weg te gaan. Zat mezelf echt te ergeren op dat stuk

Ff eerste paar minuten van afl 1 gekeken, kan er niet aan wennen hoor aan die nieuwe acteur, wat een bummer toch dat Andy dood is.

Zo raar, de 1e aflevering was t me niet eens opgevallen :s Maar toen las ik t en dacht ik oja, en valt wel heel erg op ja. Hij doet t nog vrij aardig vind ik

Crixus is niet dood, hij werd bewusteloos geslagen op het eind. Door die galbak (die overigens perfect gecast is - wat een gluipharses!). Crixus zien we echt wel terug hoor.

Crixus is niet dood, hij werd bewusteloos geslagen op het eind. Door die galbak (die overigens perfect gecast is - wat een gluipharses!). Crixus zien we echt wel terug hoor.

Logisch, als je 't verhaal van Spartacus kent gaat Crixus nog lang niet dood. Af en toe wikipedia checken kan geen kwaad.

Ja had ik inderdaad ook gedaan :D

De pre-air van S02E04 is uit :)

Laatst bewerkt:
Ff eerste paar minuten van afl 1 gekeken, kan er niet aan wennen hoor aan die nieuwe acteur, wat een bummer toch dat Andy dood is.

Ik vind de nieuwe Spartacus ook helemaal niks. Andy Whitman was ongeëvenaard. Maar de serie blijft steengoed.

Heb het idee dat de serie weer een beetje in zn ritme komt. Vind elke aflevering beter dan de vorige.

shit is getting intredasting again!

Episode 5 was beste tot nu toe. Tword steeds beter!

Alleen ja, andy is gewoon niet te vervangen.

Ik vind dit seizoen per aflevering beter worden. Bij de eerste twee afleveringen was ik bang dat het bij lange na niet in de buurt van de vorige 2 seizoenen zou komen (prequel inbegrepen).

Vind de nieuwe Spartacus nog niet geheel overtuigend. Hij probeert te veel weg te komen met z'n mooiboy look en het langzaam en laag uitspreken van z'n dialogen.

Heel jammer dat Naevia eveneens is vervangen...

Ik vind dit seizoen per aflevering beter worden. Bij de eerste twee afleveringen was ik bang dat het bij lange na niet in de buurt van de vorige 2 seizoenen zou komen (prequel inbegrepen).

Vind de nieuwe Spartacus nog niet geheel overtuigend. Hij probeert te veel weg te komen met z'n mooiboy look en het langzaam en laag uitspreken van z'n dialogen.

Heel jammer dat Naevia eveneens is vervangen...

Dat zij vervangen is vind ik ook wel jammer, die nieuwe vind ik niet in de show passen :-/

Terug
Naar boven