AndroidHealthClinic

Serie: Spartacus

Dat zij vervangen is vind ik ook wel jammer, die nieuwe vind ik niet in de show passen :-/

Vind ik ook. Maar ik had gelezen, dat die oude veel meer salaris wilde, waarop ze hebben gezegd dat ze op kon rotten. Dat vond ik dan wel weer mooi, haha.

Hmm, women dark of skin and if rare beauty... Vervolgens zie je die nieuwere chick en dan vraag je je af: om Helena van Troje is de Helleense oorlog ontstaan. En de manschappen van Spartacus en Crixus hebben zoveel doorstaan voor deze chick? Komt gewoon niet geloofwaardig over. Betaal die oorspronkelijke chick gewoon extra en laat die nieuwe Spartacus ff droogtrainen.

Maar ja, benieuwd naar episode 6 en verder.

Vind het vooral spannend wat er met Oenomeas (?) gaat gebeuren. Die kerel is wel baas. Spartacus zelf kan mij niets meer boeien, kijk meer op naar Crixus eigenlijk. Wat een babyface die nieuwe spartacus...
En idd ik ergerde mij ook aan het einde van aflevering 3, hoe ongeloofwaardig is dat nu?!

Hoe heet dit seizoen?
Ik zoek nu op piratebay maar wil wel het juiste seizoen downloaden natuurlijk!

Wordt seizoen 2 genoemd, al is het eigenlijk seizoen 3.

Google of wiki weten het antwoord, maar hier ik geef het je : vengeance

Wtf, is Naevia ook al vervangen :roflol:

Als producer moet je toch wel elke cent over hebben voor iets om het "echt" eruit te laten zien. Dat 1 acteur is vervangen maakt het al meteen ongeloofwaardig, maar dan nog 2 ook, super B als je 't mij vraagt.

Ik kijk nu The Sopranos en heb bijna alle seizoenen gezien, ik zie het al voor me dat James Gandolfini (Tony Soprano) na seizoen 2 ineens vervangen zou zijn door een ander, dan kijkt meteen niemand meer. Een hoofdpersoon is in vele ogen een held, en die wil je niet vervangen door 1 of andere tjappie die probeert en waarvan ze hopen de vorige acteur te evenaren, want dat gaat toch nooit lukken.

Ik ga het dan ook niet meer kijken.

---------- Post added 1 March 2012 at 13:23 ----------

Vind het vooral spannend wat er met Oenomeas (?) gaat gebeuren. Die kerel is wel baas. Spartacus zelf kan mij niets meer boeien, kijk meer op naar Crixus eigenlijk. Wat een babyface die nieuwe spartacus...
En idd ik ergerde mij ook aan het einde van aflevering 3, hoe ongeloofwaardig is dat nu?!

Die gaat volgens de originele Spartacus verhalen sowieso als eerste de pijp uit.

Laatst bewerkt:
Het nieuwe seizoen valt idd nogal tegen tot nu toe.
Spartacus is no more :(

Spartacus die Crixus achterlaat in de mijnen, en met Navia gaat lopen :rolleyes:

Ze hadden beter de serie helemaal opnieuw kunnen maken ofzo, kost wat, maarja :D

Lijkt me echt een producers grootste nachtmerrie om je hoofdpersonage te verliezen, dan ben je echt keihard ****ed :p niet zo gek dat de originele Naevia daarom geen salarisverhoging kreeg :D

Goede afl. Die ene gast was echt huge :o

aflevering 9 echt de beste aflevering uit de hele reeks

jup 10 is de laatste voorlopig.

wat een vette final zeg!
beetje jammer dat mira en oenomaus dood zijn

Vooral die eerste!

Terug
Naar boven