Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Spartacus.Blood.and.Sand.S01E13.HDTV.XviD-P2P wordt nu gepost op usenet
De HD versie 720p staat vanaf nu ook online, heeft wel lang geduurd. Maar ik ga deze aflevering denk ik opnieuw bekijken.
De HD versie 720p staat vanaf nu ook online, heeft wel lang geduurd. Maar ik ga deze aflevering denk ik opnieuw bekijken.
Ik vraag mij sterk af hoe ze hier een tweede seizoen gaan aan breien dat niet gewoon helemaal overbodig is. Al hoop ik dat ze me het tegendeel bewijzen, echt een topserie binnen het genre!
Ik ook.
---------- Toegevoegd om 22:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:23 ----------
Heb je een link trouwens?
K*tzooi, heb net de aflevering achter de rug waarbij mijn favoriete personage Varro werd vermoord door Spartacus himself notabene..
Er lopen overigens wel erg lekkere vrouwen rond in deze serie. Sommige zijn echt een lust voor het oog.![]()

K*tzooi, heb net de aflevering achter de rug waarbij mijn favoriete personage Varro werd vermoord door Spartacus himself notabene..
Er lopen overigens wel erg lekkere vrouwen rond in deze serie. Sommige zijn echt een lust voor het oog.![]()
More season 2 news and speculation. As reported previously the show has put on hold until Andy undergoes treatment for his Non-Hodgkins Lymphoma in New Zealand. Now that Season 1 has ended with quite a bang (read the AUSXIP review ), speculation on when filming for Season 2 will commence and/if there will be a mini-series to cover for Andy's ongoing treatment.
Here's some updated news is from Staff writer Maurissa Tancharoe, who confirmed via Twitter:
"The second season is still happening, however, it is on hold at the moment due to star Andy Whitfield's health problems." She repeated her sentiment later, assuring fans that the show has not been canceled.
Zal ergens begin 2011 worden dan..... ik mag hopen dat nken en vechten niet minder zal worden in season 2.
Vechten sowieso niet, als je het verhaal van Spartacus kent dan verzameld hij door heel het land zo rond de 40000 slaven die een opstand gaan maken, veel bloed en veldslagen dus.