XXL Nutrition

Serie: Spartacus

op dat moment was er niet veel anders te vinden

aflevering 13 was wel nice :D

waar blijft de 720p versie!

Spartacus.Blood.and.Sand.S01E13.HDTV.XviD-P2P wordt nu gepost op usenet

de par2 bestanden staan er al op :D

Ik vraag mij sterk af hoe ze hier een tweede seizoen gaan aan breien dat niet gewoon helemaal overbodig is. Al hoop ik dat ze me het tegendeel bewijzen, echt een topserie binnen het genre!

De HD versie 720p staat vanaf nu ook online, heeft wel lang geduurd. Maar ik ga deze aflevering denk ik opnieuw bekijken.

Ik vraag mij sterk af hoe ze hier een tweede seizoen gaan aan breien dat niet gewoon helemaal overbodig is. Al hoop ik dat ze me het tegendeel bewijzen, echt een topserie binnen het genre!

Als het het ware verhaal verder volgt dan zullen er in ieder geval een hoop gevechten gaan volgen. Hij zal een leger opbouwen en daarmee romeinse legioenen gaan aanvallen. Hopelijk zit er wel genoeg diepgang in.

net episode 13 gezien, awesome :D

mooi om alles scores te zien worden gesettled. de spanning werd ook mooi opgebouwd, een van de beste episodes so far. vond dat ze wel erg ver gingen met zoveel gore, in positieve zin.

K*tzooi, heb net de aflevering achter de rug waarbij mijn favoriete personage Varro werd vermoord door Spartacus himself notabene.. :o

Er lopen overigens wel erg lekkere vrouwen rond in deze serie. Sommige zijn echt een lust voor het oog. :D

Laatst bewerkt:
K*tzooi, heb net de aflevering achter de rug waarbij mijn favoriete personage Varro werd vermoord door Spartacus himself notabene.. :o

Er lopen overigens wel erg lekkere vrouwen rond in deze serie. Sommige zijn echt een lust voor het oog. :D

Waarom was Varro nou weer je favoriete personage :p

Kom dan met Doctore, ik blijf hem het stoerst vinden, Spartacus plus Crixus waren no match voor hem toen ze aan het trainen waren voor de strijd tegen Theokoles :D

Varro is inderdaad een zieke baas. Sluit ik me helemaal bij aan.

Ik ben verliefd op Mira, god wat is ze lekker.
MV5BMTY1NDUwMzM4MV5BMl5BanBnXkFtZTcwODAwMzY1Mg@@._V1._SX267_SY400_.jpg

EDIT; Net laatste episode gezien. Keihard!
Season 2 duurt helaas nog wel even.

More season 2 news and speculation. As reported previously the show has put on hold until Andy undergoes treatment for his Non-Hodgkins Lymphoma in New Zealand. Now that Season 1 has ended with quite a bang (read the AUSXIP review ), speculation on when filming for Season 2 will commence and/if there will be a mini-series to cover for Andy's ongoing treatment.
Here's some updated news is from Staff writer Maurissa Tancharoe, who confirmed via Twitter:

"The second season is still happening, however, it is on hold at the moment due to star Andy Whitfield's health problems." She repeated her sentiment later, assuring fans that the show has not been canceled.

Bron:http://spartacus.ausxip.com/season2.html

Laatst bewerkt:
Zal ergens begin 2011 worden dan..... ik mag hopen dat nken en vechten niet minder zal worden in season 2.

Zal ergens begin 2011 worden dan..... ik mag hopen dat nken en vechten niet minder zal worden in season 2.

Vechten sowieso niet, als je het verhaal van Spartacus kent dan verzameld hij door heel het land zo rond de 40000 slaven die een opstand gaan maken, veel bloed en veldslagen dus.

Vechten sowieso niet, als je het verhaal van Spartacus kent dan verzameld hij door heel het land zo rond de 40000 slaven die een opstand gaan maken, veel bloed en veldslagen dus.

Ja ik ken het verhaal, de vraag is natuurlijk hoe het in de serie wordt verwerkt.

Terug
Naar boven