AndroidHealthClinic

Serie: Spartacus

Ach, heb je wel weer iets om naar uit te kijken. Over een paar maanden zet je Seizoen 1 weer eens op zodat het weer begint te kriebelen. ;)

Ik hoef iets niet 2 keer te zien :D

Maar als er aangekondigd wordt wanneer seizoen 2 weer van start gaat zal ik het misschien overwegen.

Overigens denk ik ook dat Seizoen 2 er een stuk beter grafisch uit zal zien met meer decors. Omdat deze serie een hit is geworden waardoor er natuurlijk meer geld voor wordt vrij gemaakt door Starz en en haar investeerders voor Seizoen 2. Moet overigens ook wel want Spartacus zit nu niet meer in de Ludus (1 groot decor) maar struint heel Italië af op zoek naar Slaven die zich bij hem willen voegen.

Kijk naar eens naar Band of Brothers (2) Pacific waar 200 miljoen euro werd ingepompt.

word zo geil van domina hmmmmmmmmmmmm geile milfje

Wel knap dat ze zo buff zijn met een rantsoen dat ik als ontbijt eet...

zat eigenlijk te wachten op wat blote foto's van xena:)

mijn vriendin zag het... beetje ouder maar nog wel lekker:)

Ik vind haar dus echt niet zo boeiend, Yllythia of 1 van die slavinnen zijn echt een stuk lekkerder, vooral dat wijf dat door Batiatus anaal werd genomen in bad.

waar kijken we de serie ook al weer voor de historische belevingen of de vrouwen:mad:

voor de historische vrouwen belevingen?

Laatst bewerkt:
Ik vond het stukje dat Batiatus die slavin in bad van achteren nam terwijl zijn vrouw toe keek toch wel het meest fantasie waardig :D

Ik vond het stukje dat Batiatus die slavin in bad van achteren nam terwijl zijn vrouw toe keek toch wel het meest fantasie waardig :D

idd wat een tijden waren dat!Een geile sl*t nken,terwijl je druif die rap een rozijn aan het worden is er naast ligt!

Terug
Naar boven