MuscleMeat

Serie: Spartacus

Ben ze zelf ook aan 't kijken, het is echt een goeie serie :D heb al t/m 12 gezien, 13 is binnen aan 't komen :)

Vechten sowieso niet, als je het verhaal van Spartacus kent dan verzameld hij door heel het land zo rond de 40000 slaven die een opstand gaan maken, veel bloed en veldslagen dus.

maar 40000 ?

het leger van crixus alleen was al 30000

Vechten sowieso niet, als je het verhaal van Spartacus kent dan verzameld hij door heel het land zo rond de 40000 slaven die een opstand gaan maken, veel bloed en veldslagen dus.

Vechten zoiezo wel dus. In de mythologie worden 8 grote veldslagen tegen romeinse legers beschreven, dus dat wordt zoiezo smullen!

Daarnaast zal het op seksueelgebied ook goed blijven, natuurlijk die slaven onderling - maar daarnaast heb je ook nog steeds het verhaal van die Ilitiah (of hoe ze heet) en ik heb gelezen dat de vrouw van Batiatus ook heeft bijgetekend voor het tweede seizoen. Dus je zal het van twee kanten meemaken gok ik.

Vechten zoiezo wel dus. In de mythologie worden 8 grote veldslagen tegen romeinse legers beschreven, dus dat wordt zoiezo smullen!

Daarnaast zal het op seksueelgebied ook goed blijven, natuurlijk die slaven onderling - maar daarnaast heb je ook nog steeds het verhaal van die Ilitiah (of hoe ze heet) en ik heb gelezen dat de vrouw van Batiatus ook heeft bijgetekend voor het tweede seizoen. Dus je zal het van twee kanten meemaken gok ik.

Hij bedoelt ook sowieso wel, het is "niet" in de zin van niet minder worden;). Hoe kan die vrouw van batiatus bijgetekend hebben? Ze was toch vermoord?

Hij bedoelt ook sowieso wel, het is "niet" in de zin van niet minder worden;). Hoe kan die vrouw van batiatus bijgetekend hebben? Ze was toch vermoord?

My mistake! Had de reactie niet goed gelezen.

Ja, ik dacht het ook. Maar je ziet haar niet doodgaan, want zij bewoog nog op het einde..

Laatst bewerkt:
Ze hebben dan wel Spartacus aan deze serie gelabeld (commercie) maar ik vraag me af of het originele verhaal van Spartacus hierin wel verwerkt wordt. Kurk (;)) Douglas ging met zijn slaven ten strijden tegen Romeinse legers, hier wordt alleen maar gedoet, gekibbelt en gevochten op dezelfde plek.

Het lijkt onderhand wel de Bold & the Beautifull inside the Ludus. :D

Vermakelijk is het zeker, of het origineel is valt te betwijfelen.

Laatst bewerkt:
Heb nu de hele serie gezien. Dacht in het begin dat het puur knokken zou worden, maar toen kwam er opeens een hele verhaallijn met samenzweringen etc. Hersenloos knokken had ik ook prima gevonden :p

Special effects kan nog stukken beter, je ziet het te duidelijk als iets met de computer is gemaakt.

Maar al met al zeker een toffe serie! Jammer dat serie 2 is uitgesteld.

Aflevering 13 was wel erg vet zeg!

Heb nu de hele serie gezien. Dacht in het begin dat het puur knokken zou worden, maar toen kwam er opeens een hele verhaallijn met samenzweringen etc. Hersenloos knokken had ik ook prima gevonden :p

Special effects kan nog stukken beter, je ziet het te duidelijk als iets met de computer is gemaakt.

Maar al met al zeker een toffe serie! Jammer dat serie 2 is uitgesteld.

Indd, die special effects zijn soms echt in en in triest, de ingewanden van Solonius toen hij in z'n buik werd gesneden, dat bloed wat in afl. 13 onder de deur vandaan kwam, en soms is het bloed ook te doorzichtig.

Het is jammer dat ze hier zo weinig aandacht aan hebben besteed, verder is het een super serie.

Hij vroeg zich af of het vechten of de coïtus scenes verwaarloosd zouden worden, of iets in die zin, dus daarom zei ik vechten sowieso niet.

Heel toevallig zat ik vandaag eraan te denken, ze was alleen in dr buik geprikt, maar dr hand bewoog nog toen Batiatus gesliced werd, dus had ik toch even gelijk :D

welke aflevering werd er gister uitgezonden op tv?

Gisteren ook de laatste aflevering bekeken;

Geweldige climax! Crixus en Doctore zij aan zij met partacus nemen het op tegen de Capuaanse elite. Al die haat en afkeer van de hele serie werd even gewroken in deze laatste aflevering.

Lachwekkend hoe ze allemaal worden uitgemoord. Jammer dat een van de twee Germaanse broers helaas het loodje legt.

Ik kan niet wachten op Seizoen 2. Helaas zullen we zeker tot 2011 moeten wachten voordat er een vervolg komt. Zover ik weet zijn de opnames nog niet eens begonnen. :(

Om het zo authentiek mogelijk te houden moeten ze tegen die tijd ook weer flink aan de bak om het verloren spiermassa terug te winnen en dienen te kapseltjes weer geschoren te worden naar hun gladiator-personages. Deze maand in de Muscle & Fitness een interview met Crixus. :D

Nieuws met betrekking tot Seizoen 2 kan hier meteen worden gepost.

---------- Toegevoegd om 10:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:46 ----------

My mistake! Had de reactie niet goed gelezen.
Ja, ik dacht het ook. Maar je ziet haar niet doodgaan, want zij bewoog nog op het einde..

SPOILER tags! Bitches! Voor mensen die nog niet zover zijn. :(

Pff 2011 is wel weer erg lang zeg, super irritant.

Terug
Naar boven