Bob1337
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 92
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vechten sowieso niet, als je het verhaal van Spartacus kent dan verzameld hij door heel het land zo rond de 40000 slaven die een opstand gaan maken, veel bloed en veldslagen dus.
Vechten sowieso niet, als je het verhaal van Spartacus kent dan verzameld hij door heel het land zo rond de 40000 slaven die een opstand gaan maken, veel bloed en veldslagen dus.
Vechten zoiezo wel dus. In de mythologie worden 8 grote veldslagen tegen romeinse legers beschreven, dus dat wordt zoiezo smullen!
Daarnaast zal het op seksueelgebied ook goed blijven, natuurlijk die slaven onderling - maar daarnaast heb je ook nog steeds het verhaal van die Ilitiah (of hoe ze heet) en ik heb gelezen dat de vrouw van Batiatus ook heeft bijgetekend voor het tweede seizoen. Dus je zal het van twee kanten meemaken gok ik.
. Hoe kan die vrouw van batiatus bijgetekend hebben? Ze was toch vermoord?Hij bedoelt ook sowieso wel, het is "niet" in de zin van niet minder worden. Hoe kan die vrouw van batiatus bijgetekend hebben? Ze was toch vermoord?
) Douglas ging met zijn slaven ten strijden tegen Romeinse legers, hier wordt alleen maar gedoet, gekibbelt en gevochten op dezelfde plek. 

Heb nu de hele serie gezien. Dacht in het begin dat het puur knokken zou worden, maar toen kwam er opeens een hele verhaallijn met samenzweringen etc. Hersenloos knokken had ik ook prima gevonden
Special effects kan nog stukken beter, je ziet het te duidelijk als iets met de computer is gemaakt.
Maar al met al zeker een toffe serie! Jammer dat serie 2 is uitgesteld.
Vechten zoiezo wel dus. In de mythologie worden 8 grote veldslagen tegen romeinse legers beschreven, dus dat wordt zoiezo smullen!
Daarnaast zal het op seksueelgebied ook goed blijven, natuurlijk die slaven onderling - maar daarnaast heb je ook nog steeds het verhaal van die Ilitiah (of hoe ze heet) en ik heb gelezen dat de vrouw van Batiatus ook heeft bijgetekend voor het tweede seizoen. Dus je zal het van twee kanten meemaken gok ik.
Hij bedoelt ook sowieso wel, het is "niet" in de zin van niet minder worden. Hoe kan die vrouw van batiatus bijgetekend hebben? Ze was toch vermoord?

excuse moi?
hoop dat dat de titel was!?
Maare welk aflevering nummer?8 of 10 ofzo?
het is aflevering 9!

My mistake! Had de reactie niet goed gelezen.
Ja, ik dacht het ook. Maar je ziet haar niet doodgaan, want zij bewoog nog op het einde..

acteren met kanker gaat vrij lastig,er komt wel een nieuw seizoen Ugly Betty ondertussen,dus misschien is dat wat?