AndroidHealthClinic

Serie: The Walking Dead

Zouden ze het budget weer omhoog gooien voor volgend seizoen?

Is tot nu toe een van de meest bekeken series in de V.S(top3 als ik me niet vergis). Dit is het paradepaartje van AMC en dit blijft ook nog wel zo. Ieder seizoen stijgen de kijkers maar snijden ze wel in het budget...
Vandaar dat ze Jeffrey DeMunn(Dale) hebben dood laten gaan. Had gelezen dat dit met het budget had te maken. Dit kan ook zijn omdat Frank Darabont ermee kapt en Jeffrey DeMunn altijd met hem samenwerkt. Van Shane was het blijkbaar al bekend dat hij aan het eind van het seizoen zou sterven, maar ook Jon Bernthal(Shane) gaat in de nieuwe serie van Frank Darabont spelen: L.A. Noir.

Samen met The Boardwalk Empire en Teen Wolf vind dit absoluut de beste nieuwkomers op tv. Grimm vind ik een beetje duf eerlijk gezegd en Being Human is wel leuk, maar ook niet echt direct top spul.

hee hee ze zijn eindelijk weg uit dat godvergeten stink boerderij, werd een keer tijd! Mischien dat het nu de goede kant op gaat. En die vrouw en kind kunnen van mij part ook even dood gaan, wordt ze echt zat.

pff ik ga deze serie niet meer kijken hoor. Ik kan me nu met geen 1 karakter identificeren. Iedereen werkt me op de zenuwen. Vaak zijn er in een serie wel bepaalde karakters waarvan je hoopt dat ze het goed doen. Maar nu mijn favoriet ook gedood is....

Seizoen 3 geeft een shitload nieuwe personen

Gaat zekers leuk worden :P Sta er weer helemaal voor te popelen. Nu maar weer wachten op True Blood, Sons of Anarchy, Breaking Bad, Dexter en Teen Wolf. De laatste aflevering van Supernatural staat ook alweer op internet, maar verder begint het nu alweer saai te worden. Komende paar maandjes maar weer afwachten tot er weer wat fatsoenlijks op TV/ Internet komt :)

Gaat zekers leuk worden :P Sta er weer helemaal voor te popelen. Nu maar weer wachten op True Blood, Sons of Anarchy, Breaking Bad, Dexter en Teen Wolf. De laatste aflevering van Supernatural staat ook alweer op internet, maar verder begint het nu alweer saai te worden. Komende paar maandjes maar weer afwachten tot er weer wat fatsoenlijks op TV/ Internet komt :)

en game of thrones wat volgende week weer begint:)

Komt er nou vandaag/morgen nog een aflevering uit of???

pff ik ga deze serie niet meer kijken hoor. Ik kan me nu met geen 1 karakter identificeren. Iedereen werkt me op de zenuwen. Vaak zijn er in een serie wel bepaalde karakters waarvan je hoopt dat ze het goed doen. Maar nu mijn favoriet ook gedood is....
Inderdaad. What the ****??, Ze hadden rick allang moeten doen verdwijnen.

we moeten wachten tot oktober volgens mij

Oktober :eek: :sad:

Dammnnnn. Wanneer wel? Heb in 2-3 dagen alle afleveringen bekeken :p en het werd net weer leuk met dat samurai mens.

Waar kijk jij game of thrones? Gister me pc vernaggelt met een stream ervan :mad: maar het zag er wel veelbelovend uit

download het gewoon via torrentz... isohunt gebruik ik als engine. Er is ook een game of thrones topic als je even zoekt. Wordt vet seizoen 2, voor wat er van gelekt is toch.

download het gewoon via torrentz... isohunt gebruik ik als engine. Er is ook een game of thrones topic als je even zoekt. Wordt vet seizoen 2, voor wat er van gelekt is toch.

Ik kijk altijd meerdere afleveringen achter elkaar en omdat ik traag internet heb, heb ik geen zin om eeuwen te wachten voordat ik 2 afleveringen heb gedownload.

Game of thrones is indd epic, heb gister de laatste afleveringen van seizoen 1 gezien. Wel jammer dat het er hier en daar behoorlijk nep uitziet,
terwijl die baby draken er dan weer echt nice uitzien

Begonnen met seizoen 1 maar ben nog niet echt impressed. Zit nu bij aflevering 5. Irriteer me licht aan de clichés die voorbij komen en ook de voorspelbare situaties. Van mij hadden ze de zombies ook wel iets agressiever en sterker mogen maken. Maar desondanks is het wel vermakelijk :)

Ben ook benieuwd wat seizoen 3 gaat brengen

Ik had in een paar dagen tijd de hele comic gelezen en ik moet zeggen, tis echt een aanrader!

Ik hoop dat ze in het begin van seizoen 3 Lori laten doodgaan, damn wat is zij een irritant karakter. In de comic is zij veel chiller.

Doe rick en dat kind er dan ook maar meteen bij :P

Terug
Naar boven