AndroidHealthClinic

Serie: The Walking Dead

The Walking Dead begon supergoed maar...

omfg wat een k*tserie, ongelooflijk.

Zit nu hele seizoen 2 te bekijken, ben ten tijde van de uitzendingen afgehaakt maar begin het nu het meer tegen het einde loopt weer te waarderen :) Toch wel een goede serie maar die Lori verdiend echt een trap in haar gezicht gvd wat een irritant wijf, vond ik in prison break ook al, maar daar zag ze er nog enigzins aantrekkelijk uit..

Wat zijn sommige mensen aanstellers zeg. T 2e seizoen is idd minder dan t eerste maar ze weten t alsnog een leuke serie ervan te maken! Ben dan ook heel erg benieuwd naar seizoen 3!

Net gekeken, ben benieuwd wat de rest van het seizoen brengt.

Vond de aflevering echt super vet, 1 van de betere dus dat belooft wat

De sneak peak aan het eind van deze aflevering en de season 3 trailer die al eerder verschenen was, geven al een klein beetje weg welke kant het op gaat dit seizoen gok ik. Hopelijk komen ze weer met wat verrassende dingen de komende afleveringen :D

Ik vind er geen klote aan deze serie , normaal hou ik wel van wat wandelende doden,
maar hier vind ik echt niks aan , ik hoop niet dat dat mijn leeftijd is ?!@ :o

fantastische aflevering. eindelijk!

Eerst trainen en dan lekker de aflevering kijken. Ik hoop dat ze niet te veel het stripboek gaan volgen, dat zou jammer zijn:p

Epic season premiere, jammer dat het geen 60 mins was zoals voor season 1 en 2. Maar al met al zijn ze het seizoen goed begonnen.

Ik vind er geen klote aan deze serie , normaal hou ik wel van wat wandelende doden,
maar hier vind ik echt niks aan , ik hoop niet dat dat mijn leeftijd is ?!@ :o

Bij mij is t juist andersom... Vind dat zombie gedoe juist geen moer aan, maar vind deze serie wel vet.

Alleen Woody vind ik niks... Vond Shawn gruwelijker

Vanavond kijken na het trainen, ben benieuwd!

Zo weer afwachten tot aflevering 2. Ben benieuwd!

ZOTTE serie! :p

Serie begint leuk te worden. Al erger ik mij dood aan het ongelooflijk lage IQ van alle mensen in de serie.

Vb 1. Je hebt een veld vol walkers, ze gaan nergens heen en kunnen nergens heen.
Vermoord ze gewoon face to face, bespaard je ammo. Duurt hooguit wat langer.
Maar nee hoor, Ammo is toch al bijna op laten we iedereen neerschieten.

Vb 2. Ze zitten in de gevangenis, Opa wordt gebeten. He laten we de walker neersteken.
Maar nee hoor, we zitten toch in een cellen complex, de echo zal vast wel meevallen.
Laat ik hem neerschieten met het meest luidruchtigste geweer wat ik heb.

Begrijp dat beiden opties mss niet altijd de leukste zijn om te kijken, maar de t*ring.
Elke aflevering zie ik voorbeelden waarvan ik denk.
Welke achterlijke 3 jarige story board schrijven heeft dit bedacht.

Terug
Naar boven