AndroidHealthClinic

Serie: The Walking Dead

Ik ga er niet meer aan beginnen... als je zo'n fking slechte afleveringen maakt zoals ze in de eerste helft van seizoen 2 hebben gedaan, dan verdien je geen kijkers meer.

Serie begint leuk te worden. Al erger ik mij dood aan het ongelooflijk lage IQ van alle mensen in de serie.
Het is dat ik zombie films en series leuk vindt maar hier ben ik het zeker mee eens :roflol:

Je kunt ze 1 voor 1 neersteken zonder risico om gebeten te worden en dan gebruik je de schaarse kogels die je hebt. :roflol:
Vervolgens nog zeuren "we gut no ammoohhhh!!!""

Serie begint leuk te worden. Al erger ik mij dood aan het ongelooflijk lage IQ van alle mensen in de serie.

Vb 1. Je hebt een veld vol walkers, ze gaan nergens heen en kunnen nergens heen.
Vermoord ze gewoon face to face, bespaard je ammo. Duurt hooguit wat langer.
Maar nee hoor, Ammo is toch al bijna op laten we iedereen neerschieten.

Vb 2. Ze zitten in de gevangenis, Opa wordt gebeten. He laten we de walker neersteken.
Maar nee hoor, we zitten toch in een cellen complex, de echo zal vast wel meevallen.
Laat ik hem neerschieten met het meest luidruchtigste geweer wat ik heb.

Begrijp dat beiden opties mss niet altijd de leukste zijn om te kijken, maar de t*ring.
Elke aflevering zie ik voorbeelden waarvan ik denk.
Welke achterlijke 3 jarige story board schrijven heeft dit bedacht.

Je hoeft maar gekrabt te worden en je bent al dood, he. Vind het niet zo heel gek.

Wat ik wel gek vind, is dat ze niet gekrabt, gebeten etc. mogen worden, maar als ze een zombie onthoofden en al dat bloed op zich krijgen, gaat er dus blijkbaar he-le-maal niks naar binnen en raken ze niet geïnfecteerd.

Je hoeft maar gekrabt te worden en je bent al dood, he. Vind het niet zo heel gek.

Wat ik wel gek vind, is dat ze niet gekrabt, gebeten etc. mogen worden, maar als ze een zombie onthoofden en al dat bloed op zich krijgen, gaat er dus blijkbaar he-le-maal niks naar binnen en raken ze niet geïnfecteerd.

Deels volgens mij. Al blijft het raar dat Rick de walker in de gevangenis neerschoot in plaats van neersteken.
Buiten dat is iedereen wel eens in aanraking gekomen met walkers. Pas bij een goeie beet breekt de pl**ris uit.
Al dacht ik, dat het pas werkt wanneer de gene dood gaat.

Ze zijn allemaal geïnfecteerd. Of je gebeten bent of niet, iedereen maar dan ook iedereen is geïnfecteerd. Zelfs de ongeboren baby.

Dit virus werkt pas wanneer de gene dood gaat, niet gekrabd of wordt gebeten.
Wanneer die gene dood gaat, gaat het virus leven en neem het, het brein over.

Dit virus kan tot op heden alleen gestopt worden door het uitschakelen van de hersenen.

Deels volgens mij. Al blijft het raar dat Rick de walker in de gevangenis neerschoot in plaats van neersteken.
Buiten dat is iedereen wel eens in aanraking gekomen met walkers. Pas bij een goeie beet breekt de pl**ris uit.
Al dacht ik, dat het pas werkt wanneer de gene dood gaat.

Ze zijn allemaal geïnfecteerd. Of je gebeten bent of niet, iedereen maar dan ook iedereen is geïnfecteerd. Zelfs de ongeboren baby.

Dit virus werkt pas wanneer de gene dood gaat, niet gekrabd of wordt gebeten.
Wanneer die gene dood gaat, gaat het virus leven en neem het, het brein over.

Dit virus kan tot op heden alleen gestopt worden door het uitschakelen van de hersenen.
Jawel, bijten zorgt ervoor dat je dood gaat en terug komt als zombie, was toch ook gebeurt bij die zus van die blonde. Krabben waarschijnlijk ook maar weet niet zeker. Zijn volgens mij 2 soorten infecties, 1 in de lucht en 1 die je bij contact met de zombies krijgt.

Dankzij Killy heb ik eindelijk de series van the walking dead kunnen kijken. Zojuist seizoen 1 aan een stuk door afgekeken. Wat een geweldige serie zeg!

Hmm ze zijn toch allen al geinfecteerd? Ze mogen gewoon niet doodgaan ofzoiets, of heb ik het fout.

Epic begin van het nieuwe seizoen.

Season 3 episode 1 is al downloadbaar op pirate bay.

magnet:?xt=urn:btih:803d2fdcca3f3377dc978ce8c5a7b6f3823a3e07&dn=The+Walking+Dead+Season+3%3AEpisode+1%28xCrazy0328x%29&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.openbittorrent.com%3A80&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.publicbt.com%3A80&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.istole.it%3A6969&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.ccc.de%3A80

die link invoeren in je Utorrent bij: add torrent from url.

Have fun, 1 van de betere afleveringen tot nu toe:) Foking zombies in pantser army outfit :D

de aflevering was al sinds maandagochtend 5-6 uur via nieuwsgroepen te downloaden in 720p! Maar denk dat veel leden hier liever streamen, aangezien hier meestal links naar streams worden gepost ;)

En misschien handig om sommige details in spoilers te zetten, just a suggestion :D

Gewoon hier niet kijken als je hem nog niet gezien hebt, simple as that

Vorige aflevering was weer goed, eindelijk!
Ben benieuwd voor morgen.

Heerlijke aflevering weer, snap alleen 1 ding niet.

Als ze in die cafetaria komen waar ze die gevangenen ontmoeten worden ze achterna gezeten door een heleboel zombies. Doen ze de deur weer open is er nog maar 1 te bekennen. Ook als ze weer terug gaan naar de cafetaria zijn ze gewoon verdwenen. Waar the **** zijn die zombies gebleven?

Vorige aflevering was weer goed, eindelijk!
Ben benieuwd voor morgen.

Heerlijke aflevering weer, snap alleen 1 ding niet.

Als ze in die cafetaria komen waar ze die gevangenen ontmoeten worden ze achterna gezeten door een heleboel zombies. Doen ze de deur weer open is er nog maar 1 te bekennen. Ook als ze weer terug gaan naar de cafetaria zijn ze gewoon verdwenen. Waar the **** zijn die zombies gebleven?

Kroketje, bedoelde de 2 personen boven met "morgen" gewoon vandaag?
Want herken de gebeurtenissen uit je spoiler niet :o

Terug
Naar boven