AndroidHealthClinic

Serie: The Walking Dead

Heerlijke aflevering weer, snap alleen 1 ding niet.

Als ze in die cafetaria komen waar ze die gevangenen ontmoeten worden ze achterna gezeten door een heleboel zombies. Doen ze de deur weer open is er nog maar 1 te bekennen. Ook als ze weer terug gaan naar de cafetaria zijn ze gewoon verdwenen. Waar the **** zijn die zombies gebleven?

Zombies lopen gewoon ook weer weg, deur was op slot he.

Later in de aflevering zag je ze weer in groepen komen in die donkere ruimtes toen de gevange ze ging aanvallen (prison style haha).

Voor de rest was het een goede aflevering weer, snelheid blijft erin zitten zoals je ziet. Ik mis wel Shane en Dale, groot gemis voor mij in de show. Alhoewel je daar wel weer andere epic karakters voor terug kijkt. Volgende week zal merendeels van de aflevering gaan over Michonne en Andrea, kan niet wachten (Comic fans :p).

Kroketje, bedoelde de 2 personen boven met "morgen" gewoon vandaag?
Want herken de gebeurtenissen uit je spoiler niet :o

Ja vandaag dus, alles wat voor het SLAPEN gebeurd was nog GISTEREN voor mij :D

Zombies lopen gewoon ook weer weg, deur was op slot he.

Later in de aflevering zag je ze weer in groepen komen in die donkere ruimtes toen de gevange ze ging aanvallen (prison style haha).

Voor de rest was het een goede aflevering weer, snelheid blijft erin zitten zoals je ziet. Ik mis wel Shane en Dale, groot gemis voor mij in de show. Alhoewel je daar wel weer andere epic karakters voor terug kijkt. Volgende week zal merendeels van de aflevering gaan over Michonne en Andrea, kan niet wachten (Comic fans :p).

Ja vandaag dus, alles wat voor het SLAPEN gebeurd was nog GISTEREN voor mij :D

Pas op, spoilers over afl 2.
Die grootste n*ger die als eerste dood gaat, die werd niet eens gebeten of wel? Wel jammer dat die kapot wordt gemaakt door die mexicaan, leek me juist een gaaf karakter:P

Pas op, spoilers over afl 2.
Die grootste n*ger die als eerste dood gaat, die werd niet eens gebeten of wel? Wel jammer dat die kapot wordt gemaakt door die mexicaan, leek me juist een gaaf karakter:P

Qua spoilers, dit is een topic wat gaat over de afleveringen. Wil je geen spoilers kom dan niet kijken en kijk eerst de afleveringen lijkt me. Ze worden vaak toch wel gepost, dus snap zoiezo niet waarom mensen dan altijd de risico nemen en dan gaan klagen :p

Nee, hij werd gesneden door de stuk bot van die zombie die zijn hand eraf scheurde (met de handboeien).

Prima aflevering. Erger me nog steeds aan Lori, maar goed die wordt er waarschijnlijk toch een keer uitgeschreven :D

Twee gevangen over van de vijf, had ik niet verwacht. De scene toen Rick de deur van de koeling opende, geweldig haha. Ik ben benieuwd wat er van ze terecht komt, en of die ene gevangene (welke wegrende) en Rick aan zijn lot over liet tussen de walkers nog terug komt in een ep, karma can be a b*ch haha.. Ep 3 zit vol twists zo te zien, en dan eindelijk de return of Merle? :D

Prima aflevering. Erger me nog steeds aan Lori, maar goed die wordt er waarschijnlijk toch een keer uitgeschreven :D

Twee gevangen over van de vijf, had ik niet verwacht. De scene toen Rick de deur van de koeling opende, geweldig haha. Ik ben benieuwd wat er van ze terecht komt, en of die ene gevangene (welke wegrende) en Rick aan zijn lot over liet tussen de walkers nog terug komt in een ep, karma can be a b*ch haha.. Ep 3 zit vol twists zo te zien, en dan eindelijk de return of Merle? :D

Die kleine snelle n*ger was aan het schreeuwen van de pijn haha, denk dat hij helemaal is verslind :p. En die koeling, tja das was hun wc haha. Ep3 zal zoals in de preview merendeels over Michonne en Andrea gaan. En Merle zag je met de nieuwe groep indd.

Degene die vanaf buiten Carol aan het bekijken was, zou dat Merle moeten voor stellen?

Tot nu is het veel spannender dan de vorige seizoenen!
Ik zou het wel leuk vinden als die n*ger wat n*ger vriendjes er bij krijgt :(

fuarrkkkk, deze serie is zo awesome aan het zijn. niet normaal. rick is echt een opperbaas geworden. geen gek*t, gewoon hakken. de scene waarin 'ie die mexicaan in z'n kop hakt is echt een van mijn favoriete scenes OOIT. ****ing geniaal.

fuarrkkkk, deze serie is zo awesome aan het zijn. niet normaal. rick is echt een opperbaas geworden. geen gek*t, gewoon hakken. de scene waarin 'ie die mexicaan in z'n kop hakt is echt een van mijn favoriete scenes OOIT. ****ing geniaal.

Sheriff+Woody+Picture+%25285%2529.jpg

CharactersTWDS2-Rick.jpg

dont touch my rick

ben toch maar terug begonnen met kijken, was afgehaakt na seizoen 1.. nu even in snel tempo seizoen 1 opnieuw bekeken en vanaf morgen aan seizoen 2 beginnen

Je hoeft maar gekrabt te worden en je bent al dood, he. Vind het niet zo heel gek.

Wat ik wel gek vind, is dat ze niet gekrabt, gebeten etc. mogen worden, maar als ze een zombie onthoofden en al dat bloed op zich krijgen, gaat er dus blijkbaar he-le-maal niks naar binnen en raken ze niet geïnfecteerd.

dat is met aids toch ook zo. :D

dat is met aids toch ook zo. :D
Ik heb aids zullen we ff stoeien.

Hershel heeft het trouwens overleefd, omdat zijn been er zo snel na de infectie af werd gehakt. Reden dat die grote n*ger dood moest, was omdat hij in zijn (rug??) gekrabt werd en die kan je moeilijk afhakken :-p

---------- Post toegevoegd Tue 23 Oct 2012 om 00:25 ----------

Heerlijke aflevering weer, snap alleen 1 ding niet.

Als ze in die cafetaria komen waar ze die gevangenen ontmoeten worden ze achterna gezeten door een heleboel zombies. Doen ze de deur weer open is er nog maar 1 te bekennen. Ook als ze weer terug gaan naar de cafetaria zijn ze gewoon verdwenen. Waar the **** zijn die zombies gebleven?
ze namen toch een andere deur?

This isn't a democracy anymore. It's a Ricktatorship.

Serie wordt steeds beter, minder Lori en k*tkind geauwehoer, minder drama
Rick die gewoon doe wat ie moet doen, niet dat beta gezeik van iedereen laten leven, gewoon je eigen mensen beschermen, baas

Promo zag er ook weer epic uit voor volgende week

Serie wordt steeds beter, minder Lori en k*tkind geauwehoer, minder drama
Rick die gewoon doe wat ie moet doen, niet dat beta gezeik van iedereen laten leven, gewoon je eigen mensen beschermen, baas

Promo zag er ook weer epic uit voor volgende week

Echt heh, ze hebben het licht gezien na seizoen 2. Ik was op een gegeven moment gewoon voor shane in seizoen 2, niet zeuren maar overleven :D

Serie gaat eindelijk goede kant op. Hoop dat ze de focus op echt overleven houden. Voedsel, medicijnen etc verzamelen, dealen met walkers, dealen met andere mensen (bandits). Al de onderlinge persoonlijke drama boeit me niet heel erg veel.

Niet dat ik alleen van razendsnelle en domme actie houd, ik vind juist het verhaal over HOE ze overleven het aller vetst.

Terug
Naar boven