Fitness Seller

Serie: The Walking Dead

Echt heh, ze hebben het licht gezien na seizoen 2. Ik was op een gegeven moment gewoon voor shane in seizoen 2, niet zeuren maar overleven :D

Shane was in seizoen 2 ook veruit de meest boeiende persoon. Doen wat je moet doen en de harde keuzes maken met een tikkeltje psycho.

lol, oud :D

Seizoen 3 is tot dusver een stuk beter dan seizoen 2 in ieder geval.

Seizoen 3 is tot dusver een stuk beter dan seizoen 2 in ieder geval.
Zou een hele prestatie zijn om een nog slechter seizoen te maken :roflol:. Alleen als ze nu weer 24/7 kamperen in de gevangenis en over hun gevoelens praten kan het nog slechter worden.

Volgende aflevering komt de Governer al, dat wordt spektakel

3/10 k*t serie.
jezus wat een slecht acteerwerk. Slecht script en enorm slechte set.
Hoeveel seizoenen hebben zich wel niet afgespeeld op die boerderij?
Pomp een paar ton in die serie en hij had ZOVEEL beter kunnen zijn. Betere scriptschrijvers en een gevarieerde set zou ervoor zorgen dat ik weer ging kijken... nu niet meer.

3/10 k*t serie.
Pomp een paar ton in die serie en hij had ZOVEEL beter kunnen zijn. Betere scriptschrijvers en een gevarieerde set zou ervoor zorgen dat ik weer ging kijken... nu niet meer.

halve ongeveer

3/10 k*t serie.

Alleen het 2e seizoen. Eerst seizoen vond ik het begin echt goed, en daarna zwakte het ook iets af. 2e seizoen was saai, maar watchable. Derde seizoen is gewoon baas.

3/10 k*t serie.

strong overreaction phaggot

begin nu gewoon aan dit seizoen dan, is prima

Helft van het budget was geschrapt en andere producers ja
vond het zelf ook minder seizoen maar naar het eind toe was het prima te doen, en dit seizoen is weer dikke prima

Kwalitatief is de serie sowieso niet erg sterk. Maar ik hou van zombies, dus ik kijk gewoon door.

Kwalitatief is de serie sowieso niet erg sterk. Maar ik hou van zombies, dus ik kijk gewoon door.
Ik ook en dat gecombineerd met het survival aspect en je hebt een leuke serie. Vind seizoen 3 tot nu toe wel erg leuk, ik hoop dat de actie zo door blijft gaan.

Kan me er altijd wel gigantisch aan storen dat men in bijna elke scene fluistert als er tegen elkaar wordt gepraat. Sowieso skip ik de scenes met Lori erin automatisch :roflol:

Hoe laat komt de nieuwe ep op ws?

Terug
Naar boven