XXL Nutrition

Serie: The Walking Dead

Wordt in de nacht (Europa) uitgezonden in Amerika, volgens mij rond een uur of 4:00-5:00?

Ahaa, word dus morgen kijken :)

meestal tussen 05:00-07:00 onze tijd online op nieuwsgroepen

zo wat een plottwist weer in episode 3 :D

Vliegt echt voorbij zo'n aflevering.. Heerlijk die nieuwe verhaallijnen, het kan alle kanten op gaan uiteindelijk dit seizoen. Werkelijk alles wat ze deze aflevering deden riep vragen op, kan weer lekker over gespeculeerd worden. Me like :D

****ing baas die guarded community, krijgen we gelukkig meer te zien dan die k*tgevangenis

epic seizoen so far

Mensen die de stripverhalen heeft gelezen, weten dat dit de leukste verhaallijn is in de Walking Dead.

En hoe ze de Governor hebben gepresenteerd is perfect.

Snap er nog geen **** van :p

Waarom wel het leger vermoorden en niet Andrea en negerin? Of worden ze alleen maar gebruikt om Rick en de andere op te sporen?

Snap er nog geen **** van :p

Waarom wel het leger vermoorden en niet Andrea en negerin? Of worden ze alleen maar gebruikt om Rick en de andere op te sporen?

Dat leger was een bedreiging, ongeveer 10 man met zware wapens. Die n*ger en Andrea kun je niet echt een bedreiging noemen:P

We hoeven hier toch niet in spoilers te gaan praten

Inderdaad een bedreiging en dat tweede wat je zegt jimbooo is inderdaad een goede

Vond het niet echt een bedreiging, ze hadden duidelijk goede bedoelingen, die militair die gewond was op dat bed.. zijn hoofd zat toch in die bak bovenaan? :D

Bovendien vind ik die negerin ook een bedreiging als die militairen dat waren

Vond het niet echt een bedreiging, ze hadden duidelijk goede bedoelingen, die militair die gewond was op dat bed.. zijn hoofd zat toch in die bak bovenaan? :D

Bovendien vind ik die negerin ook een bedreiging als die militairen dat waren

De bedoelingen maakt die governor niks uit. 10 militairen met wapens zijn nogal een bedreiging voor zijn machtspositie. Een negerin die een beetje boos doet niet echt...

Wel een rare gast die governor met z'n hoofden op sterk water :roflol:

Volgend aflevering gaat ook spannend worden zo te zien

De bedoelingen maakt die governor niks uit. 10 militairen met wapens zijn nogal een bedreiging voor zijn machtspositie. Een negerin die een beetje boos doet niet echt...

Dat is 1 van de redenen, maar ze hebben volop zware wapens/voedsel/medicijnen voor zijn volk. Hij is een scavenger, en pakt wat hij kan voor zijn volk.

Misschien richt hij wel een neukparadijs op met alleen vrouwen en zijn de enigste mannen, degene die verdedigen en scouten.

Mindblown, wat een episode. Erg sterk en totaal niet zien aankomen. 10/10

Vanavond na colleges even terugkijken :D

Terug
Naar boven