MuscleMeat

Serie: The Walking Dead

Blij dat Lori dood is, had eigenlijk verwacht dat die zombie haar van binnen aan het openkrabben was toen ze zo aan het bloeden was :D

Wel jammer van T-dog die gast kon ik juist wat meer waarderen sinds het begin van het seizoen.

Blij dat Lori dood is, had eigenlijk verwacht dat die zombie haar van binnen aan het openkrabben was toen ze zo aan het bloeden was :D

Wel jammer van T-dog die gast kon ik juist wat meer waarderen sinds het begin van het seizoen.
Dit had ik ook verwacht, viel me een beetje tegen:p

Is die serie nou nog niet gecanceld :o

Heerlijk! Ik gok dat de volgende ep vast meer gaan over de Governor :D

Op zich wel begrijpelijk dat ze 2 regulars dood schrijven (Lori :D) en T-Dog (:(), zodat er 2 nieuwe regulars bij kunnen (die twee gevangenen).

Had ik toch nog gelijk een twee weken terug :D

Prima aflevering. Erger me nog steeds aan Lori, maar goed die wordt er waarschijnlijk toch een keer uitgeschreven :D

Twee gevangen over van de vijf, had ik niet verwacht. De scene toen Rick de deur van de koeling opende, geweldig haha. Ik ben benieuwd wat er van ze terecht komt, en of die ene gevangene (welke wegrende) en Rick aan zijn lot over liet tussen de walkers nog terug komt in een ep, karma can be a b*ch haha.. Ep 3 zit vol twists zo te zien, en dan eindelijk de return of Merle? :D

Op zich wel begrijpelijk dat ze 2 regulars dood schrijven (Lori :D) en T-Dog (:(), zodat er 2 nieuwe regulars bij kunnen (die twee gevangenen).

Je hebt gelijk maar je hoorde die gast toch echt gebeten worden toen hij buiten werd opgesloten, dus eigenlijk sloeg het nergens op :p

---------- Post toegevoegd Mon 5 Nov 2012 om 14:40 ----------

Is die serie nou nog niet gecanceld :o
Nope en gaat ook niet gebeuren, 1000 x beter dan het 2e seizoen.

Als je de sneak peeks hebt gezien zal dat ook gaan gebeuren. Ze gaan volgens mij de arena showen :D (comic moment).

Ja ik denk ook dat dat eraan zit te komen, als ze dat aspect uit de comics meenemen (neem aan van wel)

@ jimboo
Ik denk dat dat was om mensen toch een beetje op een dwaalspoor te zetten, en dat is denk ik goed gelukt. In de Engelse subtitles staat: ''Walkers munching'', wat vertaald zou kunnen worden met 'opvreten' of 'knagen'. Omdat je niks ziet, ga je er automatisch van uit dat hij wordt opgegeten. Maar het enige wat je daarnaast eigenlijk hoort is geschreeuw van de gevangene, nog iets van ''Stop it'' hoor je en dan vervaagd zijn stem en hoor je uiteindelijk niks meer. De vraag is natuurlijk, wat gebeurde er toen? Misschien dat hij hulp had van iemand ofzo, misschien leggen ze dat nog een keer uit in een ep :D

Laatst bewerkt:
10/10 aflevering. Mensen krijgen wat meer facetime en BAM! YOU DEAD!

hahaha WTF man :roflol: wat een aflevering

Blij dat t wijf eindelijk dood is, maar de manier waarop :roflol: Ze maken het wel iets te overdreven allemaal. Fking onrealistisch man de t*ring...

Maargoed al met al wel een vermakelijke aflevering, onrealistisch maar vermakelijk.

Grote kans dat die baby straks het "geneesmiddel" bevat. Had eigenlijk ook wel gehoopt dat dat kind Lori van binnen zou opeten, maar god wat was dat dramatische gedoe op het einde overdreven nep pff.

Waarom heeft iedereen het over baby van binnenuit opeten, babies hebben niet eens tanden. En Walking Dead draait niet zozeer om gore, wil je die lame shit ga dan kijken naar SAW ofzo.

Volgens mij gebeurde zoiets in de strips wel

Waarom heeft iedereen het over baby van binnenuit opeten, babies hebben niet eens tanden. En Walking Dead draait niet zozeer om gore, wil je die lame shit ga dan kijken naar SAW ofzo.

south-park-1605-butterballs-clip10.jpg

Zoiets.

Ja bedoel maar.

Volgens mij gebeurde zoiets in de strips wel
In de strips is het heel anders, daar overleefd ze de bevalling. Daar wordt ze met de baby neergeschoten dwars door haar lichaam met de baby ermee.

Haha, wat moet dat voorstellen.
Zie niemand hier tanden noemen hoor...
Hahaa, wat jij wilt gozer.

Grote kans dat die baby straks het "geneesmiddel" bevat. Had eigenlijk ook wel gehoopt dat dat kind Lori van binnen zou opeten, maar god wat was dat dramatische gedoe op het einde overdreven nep pff.
Het is geen film hoor, denk dat ze geen geneesmiddel zullen vinden ook niet in het laatste seizoen

Lol die had ik ook niet aan zien komen, ik dacht ze gaan weer over koetjes en kalfjes praten deze aflevering. Het begon zo goed dat ze de prison aan het leefbaar maken waren:P

Maar hoezo ging die Lori meteen dood, je gaat toch niet dood van een snee in je buik....

Laatst bewerkt:
Lol die had ik ook niet aan zien komen, ik dacht ze gaan weer over koetjes en kalfjes praten deze aflevering. Het begon zo goed dat ze de prison aan het leefbaar maken waren:P

Maar hoezo ging die Lori meteen dood, je gaat toch niet dood van een snee in je buik...
.

zet t in een spoiler

Ben geen chirurg, maar de klopt zoiezo geen moer van.

Als je ziet hoe makkelijk dat wijf der buik open snijdt...Lori stribbelt niet eens tegen wat erg onnatuurlijk is..

Terug
Naar boven