- Waardering
- 3.529
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zet t in een spoiler
Ben geen chirurg, maar de klopt zoiezo geen moer van.
Als je ziet hoe makkelijk dat wijf der buik open snijdt...Lori stribbelt niet eens tegen wat erg onnatuurlijk is..

Sorry my bad.
---------- Post toegevoegd Mon 5 Nov 2012 om 23:51 ----------
En ze valt ook meteen weg, niemand die even haar pols checkt of ze nog leeft, maar gewoon meteen een kogel door de kop
Gewoon hier niet kijken als je hem nog niet gezien hebt, simple as that
We hoeven hier toch niet in spoilers te gaan praten
Inderdaad een bedreiging en dat tweede wat je zegt jimbooo is inderdaad een goede
waauuwww
ben ik de enige met tranen in de ogen na het zien van die aflevering
dafuq did u just admit :/

okewaauuwww
ben ik de enige met tranen in de ogen na het zien van die aflevering
dafuq did u just admit :/

Toch vrij k*t dat ze T-dog hebben laten doodgaan. Eigenlijk had ik gehoopt dat Merle zijn broer Daryl ging zoeken, hem vond en daarbij dus ook Rick en T-dog om toch een beetje wraak te nemen. Vooral omdat T-dog die sleutel liet vallen. Weer een sterk staaltje writing denk ik...![]()
Denk dat Merle eerder Rick zou haten dan T-dog. Rick was diegene die hem vastmaakte op die dak.
Dan nog, niet echt een slimme zet van de writers. Met T-Dog erbij kun je een hoop meer scenes maken.

Ik heb er geen problemen mee, aangezien ik vermoed wat er gaat gebeuren (comics). Wat epic genoeg is![]()
Om het nog een beetje kid-friendly te houden haha.Ik geloof niet dat ze martelingen e.d. mogen gaan uitzenden.Om het nog een beetje kid-friendly te houden haha.
Ik kon haast niet wachten tot een paar wandelaars die jongen gingen vierendelen.Waarom heeft iedereen het over baby van binnenuit opeten, babies hebben niet eens tanden. En Walking Dead draait niet zozeer om gore, wil je die lame shit ga dan kijken naar SAW ofzo.
Maak je geen zorgen, ze hebben al een vervang n*ger

die rape scenes zullen ze misschien minder visueel maken of herschrijven t.o.v. de comics, geen idee hoe ver de makers mogen gaan van AMC..