MuscleMeat

Serie: The Walking Dead

Heee spoilers !!! Ik moet hem nog zien :(

Heee spoilers !!! Ik moet hem nog zien :(

Sorry my bad.

---------- Post toegevoegd Mon 5 Nov 2012 om 23:51 ----------

zet t in een spoiler

Ben geen chirurg, maar de klopt zoiezo geen moer van.

Als je ziet hoe makkelijk dat wijf der buik open snijdt...Lori stribbelt niet eens tegen wat erg onnatuurlijk is..

En ze valt ook meteen weg, niemand die even haar pols checkt of ze nog leeft, maar gewoon meteen een kogel door de kop:roflol:

Sorry my bad.

---------- Post toegevoegd Mon 5 Nov 2012 om 23:51 ----------

En ze valt ook meteen weg, niemand die even haar pols checkt of ze nog leeft, maar gewoon meteen een kogel door de kop:roflol:

Wat valt er te checken, haar hele buik ligt open (zware bloed verlies). En ze raakt in shock, waar je niet uit terug komt zonder medische hulp etc.

waauuwww

ben ik de enige met tranen in de ogen na het zien van die aflevering

dafuq did u just admit :/

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Toch vrij k*t dat ze T-dog hebben laten doodgaan. Eigenlijk had ik gehoopt dat Merle zijn broer Daryl ging zoeken, hem vond en daarbij dus ook Rick en T-dog om toch een beetje wraak te nemen. Vooral omdat T-dog die sleutel liet vallen. Weer een sterk staaltje writing denk ik... :o

Toch vrij k*t dat ze T-dog hebben laten doodgaan. Eigenlijk had ik gehoopt dat Merle zijn broer Daryl ging zoeken, hem vond en daarbij dus ook Rick en T-dog om toch een beetje wraak te nemen. Vooral omdat T-dog die sleutel liet vallen. Weer een sterk staaltje writing denk ik... :o

Denk dat Merle eerder Rick zou haten dan T-dog. Rick was diegene die hem vastmaakte op die dak.

Ja dat gaat nog wel los met Merle Rick en die Governor denk ik

kid friendly :roflol:

lol'd @ 'kid-friendly' inderdaad :roflol:

die rape scenes zullen ze misschien minder visueel maken of herschrijven t.o.v. de comics, geen idee hoe ver de makers mogen gaan van AMC..

Is die serie nou nog niet gecanceld :o

Seizoen twee was enorm slecht. Maar mijn gebeden zijn verhoord en ondertussen zijn ze erg aan het snoeien in de cast. En aan de lijst te zien op IMDB gaan er nog een paar uit.

Seizoen drie vind ik nu al beter dan de vorige twee. Er zit wel nog shenanigans in zoals dat afro samurai wijf en een oneindige voorraad benzine. Ook opvallend dat ze verhongeren maar Carl dan geen blikje hondenvoer mag opeten. :roflol:

Er zijn veel meer action beats die tevens ergens op slaan.

Carl die werd neergeschoten in seizoen twee. Waar ging dat eigenlijk over? :rolleyes: :roflol: Ik kon haast niet wachten tot een paar wandelaars die jongen gingen vierendelen.

Waarom heeft iedereen het over baby van binnenuit opeten, babies hebben niet eens tanden. En Walking Dead draait niet zozeer om gore, wil je die lame shit ga dan kijken naar SAW ofzo.

Over tanden gesproken hoe slagen die wandelaars er altijd in stukken van een halve kilo uit mensen te bijten? Monster jaw strength?

Maak je geen zorgen, ze hebben al een vervang n*ger

De excuusnegers zijn weer opvallend. :o

Hahaha, ze zijn al ver genoeg gegaan hoor :D

:nowai:

die rape scenes zullen ze misschien minder visueel maken of herschrijven t.o.v. de comics, geen idee hoe ver de makers mogen gaan van AMC..

Ik vroeg me al af waar de verkrachtingen bleven.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven