MuscleMeat

Serie: Vikings

sicke ep weer, een van de betere van dit seizoen

**** ik ben vergeten te kijken :(

ga em nu nog ff kijken

paar bieries drbij

lekker genieten

---------- Post added 28 April 2014 at 00:16 ---------- Previous post was 27 April 2014 at 22:45 ----------

ah man hij was weer goor inderdaad

die lagertha he

MMMMMMMM!!!

Yep, seizoen 2 is ook weer super :cool:

prima eps tot nu toe hoor, kijk m graag deze serie

harde finale boysons

worden paar goeie oekkies uitgedeeld

Is een heerlijk seizoen geweest, goed einde. De soundtracks onder de beelden zijn gewoon fenomenaal!

snap alleen niet dat floki zo negatief over ragnar praatte tegen zijn vrouw helga. ik snap wel dat dat is om de kijker uiteindelijk te verrassen maar het lijkt nu alsof hij zich op het laatste moment bedacht heeft om toch voor ragnar te kiezen ipv voor king horik

---------- Toegevoegd om 16:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:09 ----------

hetzelfde als dat siggy de zwakke plek van ragnar vertelde aan king horik

snap alleen niet dat floki zo negatief over ragnar praatte tegen zijn vrouw helga. ik snap wel dat dat is om de kijker uiteindelijk te verrassen maar het lijkt nu alsof hij zich op het laatste moment bedacht heeft om toch voor ragnar te kiezen ipv voor king horik

---------- Toegevoegd om 16:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:09 ----------

hetzelfde als dat siggy de zwakke plek van ragnar vertelde aan king horik

het is idd nog niet duidelijk of floki al altijd met ragnar samenspeelde of op het laatst van gedachte veranderd. Ik denk het laatste, voornamelijk omdat hij het niet over zijn hart kon krijgen om Bjorn iets aan te doen, aangezien hij het hier specifiek met Horik over had

Ik ga deze eens ff kijken vanavond. Hopelijk krijg ik er geen spijt van.

Uwotm8

• Topic Starter Topic Starter
lekker voor koning hork

Wat nou mates

Misschien maar weer eens beginnen.
1e Ep van nieuwe seizoen vond ik zo ****ing slecht.
Die broer die ineens al z'n matties afslacht, daarna emo gaat doen tegen z'n broertje en op de achtergrond staan die gasten een beetje te duwen tegen elkaar.
Irriteerde me er zo erg aan dat ik toen ben afgehaakt.

Beetje goed seizoen verder, of?
Heb verder niks gelezen hier ivm mogelijke spoilers.

een van de beste series van dit moment.

Nou ben bij ep 1 anders in slaap gedonderd na 30 Minuten

ben bewust de laatste weken weggebleven uit dit topic, net effe de 3 laatste episodes geknald

hnnng

prachtig einde, ben benieuwd hoe het nu verder gaat met ragnar als je de laatste scene gezien hebt

---------- Toegevoegd om 21:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:30 ----------

Ik ga deze eens ff kijken vanavond. Hopelijk krijg ik er geen spijt van.

48aab2dcfd2c1c714f4fb9605834221e.gif

Echte TOP SERIE !!!

Seizoen 2 net uitgekeken.
Ik heb trouwens S01E01 niet gekeken, omdat het begon met een f**got in het hedendaagse York ofzo, dus maar geskipped, heb ik iets gemist daar?

Zijn de kinderen van Ragnar nou vermoord door dat wijf van die oude Earl?
Ik snapte het niet helemaal meer..
En als ze wisten dat die koning ze ging verraden, waarom dan niet een hinderlaag ipv al die dooien die ze nu hebben?

Terug
Naar boven