Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat lul jij nou??Vind het niet echt kwaliteit, ook niet veel zin om verder te kijken eigenlijk. Verbleekt gewoon bij grotere/betere producties zoals GoT en Breaking Bad.
Entertainend is het wel, maar sommige acteurs zijn zo archi slecht.
Wat lul jij nou??
Vond deze serie zelfs veel vetter nog dan GoT!
Ja dat weet ik ook wel, ik volg beide series, maar ondanks het grotere budget, vond ik afgelopen seizoen Vikings echt vetter.Budget van GoT is gewoon een stuk hoger, maar een totaal andere serie, behalve dat het allebei honderden jaren geleden afspeelt.
Ja dat weet ik ook wel, ik volg beide series, maar ondanks het grotere budget, vond ik afgelopen seizoen Vikings echt vetter.
Ja dat weet ik ook wel, ik volg beide series, maar ondanks het grotere budget, vond ik afgelopen seizoen Vikings echt vetter.
GoT dwarft Vikings echt ongelooflijk hard hoor.
Toegegeven Vikings is awesome en ik vermaak me er prima mee, maar het haalt bij lange na niet het acteerwerk, verhaal en de vaak prachtige omgeving van GoT.
Onder andere door het budget inderdaad, maar ook door het verhaal zelf.

GoT dwarft Vikings echt ongelooflijk hard hoor.
Toegegeven Vikings is awesome en ik vermaak me er prima mee, maar het haalt bij lange na niet het acteerwerk, verhaal en de vaak prachtige omgeving van GoT.
Onder andere door het budget inderdaad, maar ook door het verhaal zelf.