MuscleMeat

Serie: Vikings

Goeeed

Worden ook best wat leads gegeven

Vind het niet echt kwaliteit, ook niet veel zin om verder te kijken eigenlijk. Verbleekt gewoon bij grotere/betere producties zoals GoT en Breaking Bad.
Entertainend is het wel, maar sommige acteurs zijn zo archi slecht.

Ga dan maar lekker weg.

Vind het niet echt kwaliteit, ook niet veel zin om verder te kijken eigenlijk. Verbleekt gewoon bij grotere/betere producties zoals GoT en Breaking Bad.
Entertainend is het wel, maar sommige acteurs zijn zo archi slecht.
Wat lul jij nou??
Vond deze serie zelfs veel vetter nog dan GoT!

duurt nog lang man pfffff

Budget van GoT is gewoon een stuk hoger, maar een totaal andere serie, behalve dat het allebei honderden jaren geleden afspeelt.
Ja dat weet ik ook wel, ik volg beide series, maar ondanks het grotere budget, vond ik afgelopen seizoen Vikings echt vetter.

• Topic Starter Topic Starter
Ja dat weet ik ook wel, ik volg beide series, maar ondanks het grotere budget, vond ik afgelopen seizoen Vikings echt vetter.

Vikings is ook gewoon meer actie.

GoT dwarft Vikings echt ongelooflijk hard hoor.
Toegegeven Vikings is awesome en ik vermaak me er prima mee, maar het haalt bij lange na niet het acteerwerk, verhaal en de vaak prachtige omgeving van GoT.
Onder andere door het budget inderdaad, maar ook door het verhaal zelf.

Toegegeven Vikings is awesome en ik vermaak me er prima mee, maar het haalt bij lange na niet het acteerwerk, verhaal en de vaak prachtige omgeving van GoT.

Tja, maar Vikings is gebaseerd op een waar gebeurd verhaal, en GoT niet ;)

• Topic Starter Topic Starter

True, maar of acteerwerk uitmuntend of goed is maakt mij niet uit, zolang het niet storend is.
daarbij vind ik die noorse fjorden juist wel awesome. GOT is wel stuk kleurrijker en diverser indd.
maar GOT gaat zooooo trraaaagggg. Ik vind het een supervette serie en staat zeker bij de bovenste in mn lijstje, maar ik vind het absoluut niet die vetste serie die ik ken

Vind het altijd balen dat je zolang moet wachten op het vervolg.
Zat nu die trailer te kijken en moest weer hard nadenken wie wie was en wat er allemaal gebeurt is, laat staan over een half jaar of zelfs nog langer..

Trailer ziet er wel weer bruut uit, kan niet wachten.
En damn, die vrouw van Ragnar is een bijzonder geyl wijf.

Wanneer begint t volgende seizoen dan??

rip in peace :roflol:

Nieuw seizoen is begonnen :)

1e aflevering:
[Link niet meer beschikbaar]

Eindelijk!

Terug
Naar boven