MuscleMeat

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

Undercover is wachten op 2e seizoen, erg vermakelijk. Ik ben laat klopt. Wacht meestal met hypes en NL series vind ik vaak tenenkrommend slecht. Laatste tijd is het veel beter. Niet van dat softe moordvrouwen gepeupel. Penoza, seizoen 1 was een goed begin.
Penoza komt nog met een speelfilm

Heb je gelijk in. Al is het zo lang geleden dat het mij wel leuk lijkt die film te zien.
Misschien als ik hoor dat die echt goed is.
Mocro Maffia klaar nu, benieuwd naar tweede seizoen. Deed in feite niet onder voor Undercover, was rauwer. Hou ik wel van. Undercover wordt gedragen door een paar goede acteurs met Frank voorop, MM door een hele groep. Maar verrassend dat zeker.

Net klaar met undercover. Vond Tom Waes echt goed spelen. Anna Drijver veel te hollands. sowieso een matige actrice. kijk uit naar seizoen 2!
nog andere tips voor misdaadseries op Netflix/HBO?
Missings seizoen 3 staat iig op het lijstje :)

Net klaar met undercover. Vond Tom Waes echt goed spelen. Anna Drijver veel te hollands. sowieso een matige actrice. kijk uit naar seizoen 2!
nog andere tips voor misdaadseries op Netflix/HBO?
Missings seizoen 3 staat iig op het lijstje :)

De scandinavische (misdaad) series:
Beck
The Bridge
Midnattssol
Springvloed
Millennium

Andere 'detectives' (als in zaken oplossen) die wel redelijk wegkijken:
Limitless
White Collar
Sherlock Holmes

De scandinavische (misdaad) series:
Beck
The Bridge
Midnattssol
Springvloed
Millennium

Andere 'detectives' (als in zaken oplossen) die wel redelijk wegkijken:
Limitless
White Collar
Sherlock Holmes

Sherlock is zeker aan te raden, erg goed van kwaliteit
Limitless kijkt leuk weg

Hieraan wil ik nog toevoegen:
The Sinner
Mindhunter
Quicksand (Zweedse)

Kijk dr nu al naar uit :)

Kijk nu The Missing seizoen 3. Vind hem tot nu toe minder dan vorige twee, wel nog steeds vermakelijk
Zojuist seizoen 2 van the missing gekeken en ik moet zeggen dat ik dit toch echt een pareltje vind. De laatste aflevering van seizoen 2 is toch een van de betere afleveringen van een serie die ik ooit bekeken heb. Net als the sinner vind ik deze serie tot nu toe zeer goed en ben benieuwd naar seizoen 3.

Een doodnormale dag mondt uit in een explosieve confrontatie tussen de politie en enkele bankovervallers. 12 afleveringen lang wordt vanuit het standpunt van de politie, de slachtoffers en de criminelen gevolgd hoe de gespannen situatie zich ontspint. De serie werd geregisseerd door Gilles Coulier en Dries Vos

In ‘De Dag’ zien we een verrassende mix van bekende Vlaamse acteurs en opkomend talent. In de hoofdrol onder andere onder Sofie Decleir en Titus de Voogdt. De soundtrack werd gecomponeerd door Roundhouse en David Martijn, gitarist van de Belgische electro-band Goose.

Best wel een niet onaardige serie als je er in zit. Wel paar keer moeten lachen

Terug
Naar boven