XXL Nutrition

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

Bezoekers in dit topic

Haha de laatste 2 zijn legendarisch. Limitless ken ik niet.
 
The mandalorian, dikke serie uit het Star Wars universum. Zeker een aanrader.
 
Laatst bewerkt:
American crime, serie over moord en doodslag, bendes, drugsverslaafden, familieperikelen etc.
 
Evil Genius; ik vond het langdradig en sloom. Daarom ook niet afgekeken.
 
Morgen bekijken, benieuwd.

Heb al paar keer gelezen dat veel mensen het té langdradig vinden, en dat De Niro te houterig speelt...
Ben zelf ook wel benieuwd, maar twijfel toch...
 
Heb al paar keer gelezen dat veel mensen het té langdradig vinden, en dat De Niro te houterig speelt...
Ben zelf ook wel benieuwd, maar twijfel toch...
Ik vond ze allen goed acteren. Ik heb de film gezien in de bioscoop, dan is het makkelijker om niet afgeleid te worden. Tweede helft ging wel sneller voorbij dan de eerste overigens voor het gevoel.
The Irishman.

Veel bekende acteurs, mensen die de Sopranos gekeken hebben zullen bekenden zien. Werd goed geacteerd moet ik zeggen. Pesci, Pacino, De Niro - wat een geweldige acteurs. Lange film maar niet storend. Blij dat ik 'm in de bios heb gezien, komt op een gigantisch scherm met geluid beter tot zijn recht denk ik.
 
Ik vond ze allen goed acteren. Ik heb de film gezien in de bioscoop, dan is het makkelijker om niet afgeleid te worden. Tweede helft ging wel sneller voorbij dan de eerste overigens voor het gevoel.

Thuis meer dan 3u kijken is idd niet makkelijk, plas- en snoeppauze zal nodig zijn :roflol:
 
Thuis meer dan 3u kijken is idd niet makkelijk, plas- en snoeppauze zal nodig zijn :roflol:
Ja daarom ben ik blij dat ik niet thuis heb gekeken. Is het toch verleidelijk even op de telefoon te kijken of wat eten te pakken.
 
Ik vond ze allen goed acteren. Ik heb de film gezien in de bioscoop, dan is het makkelijker om niet afgeleid te worden. Tweede helft ging wel sneller voorbij dan de eerste overigens voor het gevoel.

Na 3 kwartier de handdoek gegooid, geen doorkomen aan.Verwachtingen misschien te hoog, dunno.
Binnenkort nog eens een poging wagen.
 
Na 3 kwartier de handdoek gegooid, geen doorkomen aan.Verwachtingen misschien te hoog, dunno.
Binnenkort nog eens een poging wagen.
Of eerst even onthaasten. Ik vind dat een deel van de kracht van deze film juist in de lengte ligt. Maar misschien heb ik het ook wel wat jij schrijft als ik thuis ga zitten.
 
Of eerst even onthaasten. Ik vind dat een deel van de kracht van deze film juist in de lengte ligt. Maar misschien heb ik het ook wel wat jij schrijft als ik thuis ga zitten.

Ik ga het nog wel een keer proberen, voornamelijk omdat ik deNiro graag zie als acteur.
 
Back
Naar boven