Fitness Seller

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

Bezoekers in dit topic

Ik ga het nog wel een keer proberen, voornamelijk omdat ik deNiro graag zie als acteur.
Soms is iets zo'n hype dan kan je beter even 6 maanden wachten haha. Ik denk dat jij The Heat prachtig vond.
Ik zie je zo zitten, te genieten.
 
Soms is iets zo'n hype dan kan je beter even 6 maanden wachten haha.

Grappig was dat ik pas wist van de film toen ik netflix aanslingerde en de leader zag.
Maar goed punt idd, ik bewaar deze tot de tijd rijp is.
 
Pesci vond ik ook echt goed.
 
Na 3 kwartier de handdoek gegooid, geen doorkomen aan.Verwachtingen misschien te hoog, dunno.
Binnenkort nog eens een poging wagen.


Same here. Vond het te lastig kijken met die CGI gezichten van alle oude acteurs die je vroeger zo tof vond maar waarvan je weet dat ze inmiddels bejaard zijn (en in geval van De Niro ook seniel). De film voelde als een gimmick om de oude garde van stal te halen en te proberen een soort 2e Goodfella’s te maken. Bij de introductie van de zoveelste zelfde acteur uit Goodfella’s, maar dan stokoud en overvol mmake-up en cgi, begon het steeds meer als soort geforceerde ode of bijna satire te voelen. Ik had veel liever gezien dat wat nieuw talent de kans had gekregen.

Als je De Niro iemand in elkaar ziet trappen dan is direct duidelijk dat je naar een opa kijkt. Dat hij een dochter van 8 jaar oud heeft oid ging er bij mij ook niet echt in. Het was jammer. De hele sfeer rondom mobster films is voor mij toch altijd wel de swagger van de mensen en de sfeer van onaantastbaarheid die ze uitstralen. Deze acteurs voelde breekbaar en waren van het type wat je helpt de straat over te steken. Het voelde te geforceerd.

Ik heb een prima tv met installatie dus we hebben wel poging op de bank gewaagd. Mogelijk op een doek eens proberen maar ik denk niet dat het mijn ding zal zijn.
 

:heart:


Same here. Vond het te lastig kijken met die CGI gezichten van alle oude acteurs die je vroeger zo tof vond maar waarvan je weet dat ze inmiddels bejaard zijn (en in geval van De Niro ook seniel). De film voelde als een gimmick om de oude garde van stal te halen en te proberen een soort 2e Goodfella’s te maken. Bij de introductie van de zoveelste zelfde acteur uit Goodfella’s, maar dan stokoud en overvol mmake-up en cgi, begon het steeds meer als soort geforceerde ode of bijna satire te voelen. Ik had veel liever gezien dat wat nieuw talent de kans had gekregen.

Als je De Niro iemand in elkaar ziet trappen dan is direct duidelijk dat je naar een opa kijkt. Dat hij een dochter van 8 jaar oud heeft oid ging er bij mij ook niet echt in. Het was jammer. De hele sfeer rondom mobster films is voor mij toch altijd wel de swagger van de mensen en de sfeer van onaantastbaarheid die ze uitstralen. Deze acteurs voelde breekbaar en waren van het type wat je helpt de straat over te steken. Het voelde te geforceerd.

Ik heb een prima tv met installatie dus we hebben wel poging op de bank gewaagd. Mogelijk op een doek eens proberen maar ik denk niet dat het mijn ding zal zijn.

Perfect verwoord, niks aan toe te voegen.Behalve dat goodfellas zeker in mijn top 10 staat.:)
 
Behalve dat goodfellas zeker in mijn top 10 staat.:)
Recent nog een keer gezien.

Donnie Brasco vind ik ook classic.

Departed.
Eastern Promises.
American Gangster.
Godfather 1 & 2.

Black Mass?
Black Souls?
Sonatine?
Gomorrah?
 
Laatst bewerkt:
Recent nog een keer gezien.

Donnie Brasco vind ik ook classic.

Ik kan die film totaal niet waarderen omdat het gebaseerd is op een waar gebeurd verhaal over infiltratie etc., normaal gesproken kan ik me daar wel overheen zetten maar bij deze film niet op de een of andere vage manier.
Beetje kinderachtig misschien maar ik heb heel lang een hekel gehad aan Depp vanwege zijn rol, kon hem pas weer waarderen vanaf de Pirates sequel.
 
Ik kan die film totaal niet waarderen omdat het gebaseerd is op een waar gebeurd verhaal over infiltratie etc., normaal gesproken kan ik me daar wel overheen zetten maar bij deze film niet op de een of andere vage manier.
Beetje kinderachtig misschien maar ik heb heel lang een hekel gehad aan Depp vanwege zijn rol, kon hem pas weer waarderen vanaf de Pirates sequel.
Dan heeft die goed gespeeld.
 
Beetje raar wel irl... rookt het verkeerde gras denk
 
Same here. Vond het te lastig kijken met die CGI gezichten van alle oude acteurs die je vroeger zo tof vond maar waarvan je weet dat ze inmiddels bejaard zijn (en in geval van De Niro ook seniel). De film voelde als een gimmick om de oude garde van stal te halen en te proberen een soort 2e Goodfella’s te maken. Bij de introductie van de zoveelste zelfde acteur uit Goodfella’s, maar dan stokoud en overvol mmake-up en cgi, begon het steeds meer als soort geforceerde ode of bijna satire te voelen. Ik had veel liever gezien dat wat nieuw talent de kans had gekregen.
Het grappige is dat Pesci en Liotta in Goodfellas al personages vertolken die veel jonger waren dan hen. :roflol: Tommy is, zo even uit m'n hoofd, maar 28 jaar oud geworden in het echte leven.
 
When asked during interview with Cinema Blend about how will the film handle the age difference between the actors and characters, Producer Gastón Pavlovich stated, "You don't use prosthetics, make-up; they have acting, and the technology is able to have them go through different time ages without the prosthetics. So, we've seen some tests and it looks extraordinary. We were able to film Bob (Robert De Niro) and just do a scene, we saw it come down to when he was like twenty, forty, sixty, so we're looking forward to that, from that point of view, for The Irishman. Imagine seeing what De Niro looked like in The Godfather Part II (1974) days, that's pretty much how you're going to see him again." The technology will be utilized for the other cast members in the film.

Gezien de review van o.a. Rob G, denk ik dat deze man zichzelf blaasjes wijsmaakt.
 
Back
Naar boven