MuscleMeat

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

Kan niet wachten op S3 van Suits

Revenge seizoen 1 is afgelopen op tv.
Voor het eerst dat ik het een serie waard vind om te downloaden. Moet gewoon weten hoe t verder gaat.
Dit weekend s doen dus.

Gisteren begonnen met Homeland. Ben nu halverwege het eerste seizoen. Ben benieuwd, heb goede dingen gehoord van vrienden.

Leverage gestopt, wel episch einde!

Ben alle two and a half men seizoenen maar ff gaan kijken, nu bijna op het einde van s04. Eens wat anders :)

Vanavond is Amurrica nieuwe Person of Interest!

Nog iemand die Boss volgt? Ben net eraan begonnen en het is wel goed voorlopig, zeker als je van politieke intrigres houdt.

Die serie was is gecanceld, weinig zin om dan te kijken.

Waarom dat? Dat een serie gecancelled wordt is ALTIJD een indicatie van z'n kwaliteit?
How to make it in America vond ik persoonlijk best goed, maar is ook gecancelled na 2 seizoenen..

er zijn gewoon teveel series in amerika, alleen de super goede overleven het.

zullen we niet eerst met seizoen 2 verder gaan?:D het is midseason stop

Ja ik las het net ook ???
Op het einde van s02e10 zeiden ze van 'suits continues in January with season 3'

Dus snap het niet.. wanneer zijn de nieuwe episodes weer beschikbaar?

Want ben zeer benieuwd hoe Mike zich uit deze situatie gaat lullen, dat hij uberhaupt niet meteen ging voor Rachel is mij een raadsel :o

er zijn gewoon teveel series in amerika, alleen de super goede overleven het.

Gekke is dat dit niet helemaal waar is. Worden vaak shows gecanceled die beter in elkaar zitten en gemiddeld meer kijkers trekken ondanks dat ze op afdanktijdstippen geplaatst worden, terwijl slechtere wel door mogen gaan.
Zo zijn Lie to me, Leverage en Human Target (hoewel dat verdoet is door een vrouwelijke hoofdrolspeler) ook aan hun einde gekomen.

Ja ik las het net ook ???
Op het einde van s02e10 zeiden ze van 'suits continues in January with season 3'

Dus snap het niet.. wanneer zijn de nieuwe episodes weer beschikbaar?

Want ben zeer benieuwd hoe Mike zich uit deze situatie gaat lullen, dat hij uberhaupt niet meteen ging voor Rachel is mij een raadsel :o

Blijft voor mij ook een raadsel, kat in 't bakkie :p
Hoewel die andere hmm....

Ik zei het ook nie helemaal goed. Had super goeie kijkcijfers moete zijn haha.ik durf het steeds minder snel aan om een nieuwe serie te beginnen .omdat de laatste jaren steeds meer goeie series na 1 seizoen al gecanceld worden

Suits is echt een saaie serie gaat nergens over.

Terug
Naar boven