- Waardering
- 377
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 76kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
8 afleveringen nog dit jaar en dan is het afgelopenben nu bij seizoen 5 van Breaking Bad. is het al bekend hoeveel seizoenen er nog volgen?
8 afleveringen nog dit jaar en dan is het afgelopen

De volgende episode van Suits komt 17 januari!!
Heeft iemand white collar gezien? Lijkt veel op Suits volgens een ander forum..
White Collar is in mijn ogen beter dan Suits nog. Kijk er erg graag naar.
edit:
Zieke aflevering van PoI
De volgende episode van Suits komt 17 januari!!
Heeft iemand white collar gezien? Lijkt veel op Suits volgens een ander forum..

Ik denk dat ik het hier al een keertje gevraagd heb, maar heeft iemand misschien een goede download link MET ondertitels van Romanzo Criminale?
afgelopen paar dagen/weken frozen planet op ned 2, heerlijk.

Waarom dat? Dat een serie gecancelled wordt is ALTIJD een indicatie van z'n kwaliteit?
How to make it in America vond ik persoonlijk best goed, maar is ook gecancelled na 2 seizoenen..
Ben net begonnen aan Revenge en Oz. Daarvoor heb ik 2 afleveringen van Fringe geprobeerd maar vond de gebeurtenissen te onrealistisch. Maar zowel Revenge als Oz vind ik stukke leuker.
Is precies een soap.Het eerste seizoen van Fringe vond ik nog best te pruimen. Het einde van het eerste seizoen/begin tweede seizoen is volslagen van de pot gerukt. Als je het begin al onrealistisch vindt, moet je zeker niet verder kijken.
Mijn vriendin kijkt ook naar Revenge. Ik vind dat afschuwelijk slecht.Is precies een soap.
Oz is wel de shit. Heb net het laatste seizoen gedownload en plan dat de komende 2-3 weken te kijken. vond het altijd wel een top serie.