- Waardering
- 235
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Suits seizoen 2 trouwens ook al gekeken, uitkijkende naar 17 jan. Valt buiten het rijtje dexter, sopranos etc. Maar bevalt me heel goed (denk wel dat je smaak er bij moet liggen).
Ik ben net begonnen met Prison Break, had de serie nog nooit gezien, omdat het mij niets leek. Momenteel ben ik bij aflevering 8, maar tot nu toe valt het zeker niet tegen, goede serie!

Ik ben net begonnen met Prison Break, had de serie nog nooit gezien, omdat het mij niets leek. Momenteel ben ik bij aflevering 8, maar tot nu toe valt het zeker niet tegen, goede serie!

Ik vind het echt een geweldige serie! Dit weekend seizoen 1 helemaal bekeken.. nu seizoen 2 aan het binnen hengelen. Harvey is zo'n baas.

Eerste 2 seizoenen zijn indd het spannendst wat ik ooit heb gezien bij een serie, echt gewoon aan de buis gekluisterd, vraag me dan ook af hoe ze het voor elkaar krijgen om de laatste 2 seizoenen zo te verkrachten.
Enne, ik dacht dat ik veel series had gezien, maar sommige mensen hebben echt tijd teveel![]()
Nice spoiler dude voor degenen die halverwege zijn...Heb paar maanden terug breaking bad volgens mij in 3 weken tot en met seizoen 5 af gekeken. Was de eerste serie waarmee ik ben begonnen, vond de serie echt super vet. Vond hem zo vet dat ik gewoon elke dag ging kijken. Breaking bad is zeker een aanrader, je zult er ook geen spijt van krijgen. Daarna ben ik begonnen met Dexter, waarmee ik ook bijna klaar ben. Ook zeker een super serie, en heb een paar afleveringen van game of thrones gekeken, lijkt me ook een super serie.
Omdat ik nu bijna klaar met dexter ben(3 afleveringen) en aangezien game of thrones in maart begint en breaking bad/dexter iets later, wou ik in die tussen tijd een andere serie gaan kijken die al gestopt is.
Ik dacht zelf aan OZ, zijn er mensen die deze serie hebben gekeken? En is het de moeite waard om het te gaan kijken?
Nice spoiler dude voor degenen die halverwege zijn...
Ik had hem al verwijderd uit het gequote stukje
Vond dat seizoen met die andere gevangenis ook wel echt legend

In de veronderstelling dat ie het wel zou verwijderen nadat ik het gepost hadHeeft lekker veel zin als het origineel er nog steeds staat![]()

Wat heb ik me kapot gelachen
http://www.youtube.com/watch?v=vYw7n65Y0SUVan de week de hele serie probleemwijken weer gekekenWat heb ik me kapot gelachen
![]()
Voor de generatiekloofhttp://www.youtube.com/watch?v=vYw7n65Y0SU
waar hark je die zo snel vandaan?