AndroidHealthClinic

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

@Eddine Sherlock Holmes is een britse tv serie. Ook een hele toffe serie, vooral in jou genre.

Die moet ik ook nog keer downloaden eigenlijk.

Zal eens kijken, thanks. Er is ook zo'n zweedse serie, maar zo irritant dat je dan ondertiteling nodig hebt...

The Killing heet die?

Mijn ouders houden ook wel van detective serie's vooral de wat minder populaire.
The Killing paar keer meegekeken, was ook een toffe serie. Je had er nog een met een wat oudere man in de hoofdrol ben daar even de naam van kwijt.

Ja volgens mij met die oudere man, de naam is ook Zweeds.

Kurt Wallander was het.

Juist die, die is af en toe ook wel nice om te zien.

those who kill ken ik - goeie serie - de 2e ga ik eens opzoeken

scandinavie heeft een groot arsenal aan dit serie's

varg-veum
irene huss
The bridge - deze is echt geweldig

Ik ben vooral van de politieseries eigenlijk.

Heb vrijwel alles van Law and Order gezien, NCIS LA, Hawaii Five O etc.

Maar ook flashpoint, the guardian, rizzoli & isles, the closer, ncis, baantjer, rex, frost etc etc

Gewoon aflevering per aflevering waar verder gaan direct verhaal in een seizoen zit.

Prison Break erg vet behalve dat deel dat Burrows in de woestijn daar ergens vast zat (lang geleden).

Dexter nu halverwege seizoen 3 maar begin die Prado irritant te vinden. Het verhaal boeit me overigens nog wel dat ik achter elkaar door kan kijken.

Maar blijf toch vooral detective fan.

The mentalist vond ik erg vet, en monk die in het specifiek

Cd 1 gezien van Part II Breaking Bad. Heerlijke serie hij geeft mij soms het gevoel van Pulp Fiction. Damn wat een scene daar in dat huisje in de woestijn. Rofl die opa in die rolstoel met dat piepknopje op zijn rolstoel.
Straks weer Cd 2 checken, heerlijk!

:thumbs:

images?q=tbn:ANd9GcRf1nXJEpb8pBup-PASlFQF1a4SASvx0h57l1Xa1lFWHL2C3JLJ.jpg

• Topic Starter Topic Starter
scandinavie heeft een groot arsenal aan dit serie's

varg-veum
irene huss
The bridge - deze is echt geweldig
NICE! The Bridge klinkt veelbelovend. Ken je de Millenium trilogie al :D? Denk het haast wel, was ook geweldig. Zitten nu honderden gb in de download, haha.

OT:
Heb 4 afleveringen Flashpoint gezien, aardig maar voor mij meer zo'n serie die ik kijk als het slecht weer is en ik even een aflevering wil zien. Deed me beetje denken aan Criminal Minds alleen vind ik die net even beter in elkaar gezet. Niet eentje waarbij ik er tig achter elkaar wil zien. 7-

NICE! The Bridge klinkt veelbelovend. Ken je de Millenium trilogie al :D? Denk het haast wel, was ook geweldig. Zitten nu honderden gb in de download, haha.

OT:
Heb 4 afleveringen Flashpoint gezien, aardig maar voor mij meer zo'n serie die ik kijk als het slecht weer is en ik even een aflevering wil zien. Deed me beetje denken aan Criminal Minds alleen vind ik die net even beter in elkaar gezet. Niet eentje waarbij ik er tig achter elkaar wil zien. 6.5.

de millenium trilogie heb ik in de boekenkast staan - de films waren goed - maar ik vond de boeken beter
Als s'ochtends zit te ontbijten kijk ik bijv leverage - dat is ook zoiets - nietzeggend effe ontspannend kijken

• Topic Starter Topic Starter
de millenium trilogie heb ik in de boekenkast staan - de films waren goed - maar ik vond de boeken beter
Als s'ochtends zit te ontbijten kijk ik bijv leverage - dat is ook zoiets - nietzeggend effe ontspannend kijken
Ja dat hoor ik ook van mijn pa die vond de boeken ook beter dus die heb ik op zijn aanraden maar niet gelezen, aangezien ik de films ging kijken.
En precies, lekker ontspannend niet er echt voor hoeven zitten, dan is een Flashpoint prima -of zie spoiler- :

Laatst bewerkt:
Ook verschillende goede series naar mijn mening:

- Jericho ( top serie!) 9/10
http://www.imdb.com/title/tt0805663/

Kon geen goede trailer vinden :o

- The Walking Dead (top serie, zit nu op de helft van seizoen 2) 9/10
http://www.imdb.com/title/tt1520211/

http://www.youtube.com/watch?v=R1v0uFms68U&ob=av3e

- Terra Nova (zit nu in seizoen 1 aflevering 4 ofzo, niet een topserie maar wel leuk) 6/10
http://www.imdb.com/title/tt1641349/

http://www.youtube.com/watch?v=X6aNEIZwPFc

- Game of Thrones (top serie, moet alleen wachten op seizoen 2 :( ) 9/10
http://www.imdb.com/title/tt0944947/

http://www.youtube.com/watch?v=8ixEWrTLiZg

Dit waren wat series die ik nog niet tussen de lijsten van andere had zien staan.

EDIT: Goed topic trouwens :o
the walking dead is echt mijn favoriet, zalige serie :D
game of thrones heb ik nog niet gezien, over wat gaat die
serie misschien ? :)

Mja ik zou je kunnen aanraden nog even Six Feet Under te kijken, zag hem niet in je lijst. Gezien hoe je de andere series waardeerd, ik kan me er wel in vinden je beoordeling. Al vind ik je cijfers wel wat aan de lage kant :)

Seinfeld zag ik er ook niet tussen, imo met stip de beste sitcom ooit gemaakt, die nooit vervalt in moralistisch gezever. En ja, curb your enthusiasm natuurlijk ook dan.

Cijfers zijn wellicht wat aan de lage kant ja, maar heb (gezien de lange lijst) veel series dus al lang geleden gekeken, heb ook sommige ratings weer aangepast toen ik de lijst nog een keer doorkeek.. Moet ook wel zeggen dat mijn waarderingen lager worden naar mate ik meer gekeken heb, maar dat vind ik zelf ook niet zo gek aangezien je de series in een breder perspectief kunt bekijken..

Seinfeld vond ik niets

Six Feet Under heb ik al behoorlijk wat van gezien toen ze het nog 's nachts op NL1/3 lieten zien. Moet ik eigenlijk nog eens helemaal kijken :)

Zelfde geldt overigens voor Mad Men, ook behoorlijk wat van gezien en Nip Tuck, maar dat vind ik het grootste nadeel van series op TV, ik ga niet elke avond voor de televisie zitten omdat een serie er op is, dus ik mis vaak de helft.. Moet aan de andere kant niet zeuren, want ik loop altijd te zeiken dat er nooit wat leuks op tv is.. Zie hierboven dat ze ook Homeland uitzenden, goede zaak!

Siroj, ik zie trouwens The Big Bang Theory er niet tussen staan zeker een aanrader!

TBBT vond ik niets, ik zie er de grappen niet van in.. Zelf met Community, is mijn broertjes helemaal lyrisch over, heb er 1 aflevering van gekeken, maar heb geen enkele keer kunnen lachen.. Denk dat ik net zo'n lijst kan maken met series die ik niks vond :P

Spartacus blood and sand en gods of the arena zijn onmisbare series imo.

Spartacus wil ik inderdaad nog een keer zien, is me al vaker aangeraden, net zoals Rome.. thnx!

---------- Post toegevoegd Fri 30 Dec 2011 om 19:03 ----------

Misschien ben ik dan te kritisch, maar ik begrijp niet dat mensen een serie als the Walking Dead leuk kunnen vinden. Er zitten zoveel domme dingen/fouten in die serie.. Als je bijv. kijkt naar de t-shirts die ze dragen waar bloed opzit, welke vervolgens helemaal schoon zijn en daarna heeft het ineens een andere kleur. Zo zitten er nog wel meer dingen in, maar daarvoor zou ik wellicht spoilers moeten gebruiken :P

Laatst bewerkt:
The Wire moet ik ook echt verder kijken. Slechts 1 seizoen gezien, vond het erg tof maar op 1 of andere reden niet doorgezet. Snel verder kijken, volgens velen de beste serie ooit.
.

Volgens mij was of seizoen 2, of seizoen 3 wat minder leuk, die zijn in een hele andere setting, dus mocht het je niet direct bevallen even doorbijten ;)

Wat jij btw zegt of het stoppen na 5 seizoen etc.. Ik denk er vaak net zo over, maar kijk het dan alsnog af, bang dat ik iets mis ofzo :P

Terug
Naar boven