XXL Nutrition

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

Inbetweeners en workaholics zijn ook aanraders:D

Niet helemaal doorgelezen, maar op het eerste zicht zag ik nergens 'psychoville'. Dat vond ik ook echt een geweldige serie.

Californication is weer begonnen :)

Californication was vorige week al uitgelekt, weer t*ring lekker wijf in dat vliegtuig.

Zal ik starten met Entourage of Fringe?

Californication was vorige week al uitgelekt, weer t*ring lekker wijf in dat vliegtuig.

Zal ik starten met Entourage of Fringe?

Entourage!!

Fringe is spannend voor 1 seizoen. Einde van dat seizoen is het echt onzin. Tenzij je voor dat soort zaken bent natuurlijk.

Zit nu aan het tweede seizoen van How To Make It In America. Echt heel goede eerste aflevering. Serie is toch serieus gegroeid. Spijtig dat ze gecancelled zijn.

Toch maar met Fringe begonnen, genre spreekt mij meer aan.

Toffe pilot, ben zeker benieuwd naar de rest van het seizoen!

Is Curb Your Enthusiasm een komische serie? Het was lang geleden op TV en toen vond ik er niets aan, maar ik had ook maar 10 minuutjes gekeken en was toen nog jong. De moeite om aan te beginnen?

Ik heb toevallig Curb Your Enthusiasm afgelopen weken gekeken. Op het begin had ik wat twijfels, aflevering 5 wou ik bijna stoppen weet ik nog wel. Uiteindelijk echt dubbel gelegen om die serie! Prettyyyyy prettyyyyy pretty good haha

• Like
Waarderingen: AriG
Ik heb toevallig Curb Your Enthusiasm afgelopen weken gekeken. Op het begin had ik wat twijfels, aflevering 5 wou ik bijna stoppen weet ik nog wel. Uiteindelijk echt dubbel gelegen om die serie! Prettyyyyy prettyyyyy pretty good haha

Ben nu ook aan aflevering één bezig en tot nu toe vind ik het echt maar zwak eigenlijk. Maargoed, eerste seizoen misschien kijken en dan zie ik wel.

• Like
Waarderingen: AriG
Ja ik zou het wel even de tijd geven als ik jou was

Als je Curb Your Enthusiasm geen goede serie vindt, heb je echt geen smaak. Je zal wrs HIMYM het summum van comedy vinden.

Als je Curb Your Enthusiasm geen goede serie vindt, heb je echt geen smaak. Je zal wrs HIMYM het summum van comedy vinden.

2ugiejp.png

Ik hoop wel dat er nog een seizoen komt, t einde van seizoen 8 vond ik echt slecht als het het einde van de hele serie zou zijn.

Iemand ervaring met de serie Nikita? Ik had pas 2 afleveringen gezien... lijkt me overigens best leuke serie.

Ik ken wel de oude nikita van heel wat jaartjes terug. Is dit gewoon hetzelfde verhaal in een nieuw jasje?

Iemand ervaring met de serie Nikita? Ik had pas 2 afleveringen gezien... lijkt me overigens best leuke serie.

Ben nu aan het einde van seizoen 1, maar het word idd steeds een beetje beter. Het was niet dat ik gelijk verslaafd raakte, maar naar een paar epi's zat ik er al aardig in. Maar zeker de moeite :)

Terug
Naar boven