XXL Nutrition

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

Ok seizoen II gezien van breaking bad.
Vette serie...Im fan:D

Vanochtend naar de Free record shop geweest om deel III te kopen.
:headbang::fuux::fuux:fuuuuuuuuuuuu

Hij is nog niet uit in NL alleen deel I en II iemand een oplossing?
Kijk wel graag op goede kwaliteit.

downloaden uit newsgroepen

Ok deel I van The wire gehuurd. Ik heb de eerste CD nu gekeken en vind het wel boeiend. Ik had er iets meer van verwacht maar misschien komt dat nog wel.

The-Wire-season-one-001.jpg

ik heb nu 3 dvd's van Borgen gekeken een deense serie die je een idee geeft hoe politiek achter de schermen word bedreven - realistisch gebracht - vertrouw niemand behalve jezelf - als je de killing hebt gezien is ook dit een aanrader

Ben nu begonnen met Nikita, eerste episode gisteren bekeken. Kan nog niet echt een oordeel vellen.

Volgens mij was of seizoen 2, of seizoen 3 wat minder leuk, die zijn in een hele andere setting, dus mocht het je niet direct bevallen even doorbijten ;)

Wat jij btw zegt of het stoppen na 5 seizoen etc.. Ik denk er vaak net zo over, maar kijk het dan alsnog af, bang dat ik iets mis ofzo :P

Ik heb alle seizoenen gezien, en er zat wel eens een aflevering bij die wat minder was maar overal is het idd een zeer goede serie waarbij het ook de moeite waard is om ieder seizoen af te kijken.

Op niveau hoogte wordt hij wel eens met de Sopranos vergeleken, maar naar mijn mening steekt de Sopranos daar met kop en schouders bovenuit.

Iemand nog tips? Wat betreft komedie, drugs gerelateerd of zoiets als homeland.

Zoiets als workaholics zeg maar:D

Staat op piratebay een torrent van Breaking Bad met alle seasons + nl subs.

Ik ben een groot fan van Modern Family :D

Ben breaking bad aan't downen, ben benieuwd!

Sofia is kkgeil!

Ben nu net How To Make It In America beginnen te kijken (2 eps) en vind het wel goed. De acteerprestatie's van de twee hoofdacteurs zijn wel niet altijd even geweldig. Wat vinden jullie van de serie?

Sofia is kkgeil!

Ben nu net How To Make It In America beginnen te kijken (2 eps) en vind het wel goed. De acteerprestatie's van de twee hoofdacteurs zijn wel niet altijd even geweldig. Wat vinden jullie van de serie?

Vond het een super coole serie, heb wel alleen season 1 gezien. Lekkere entourage vibe.

Vind het een zeer toffe serie. Vooral seizoen 2 was tof.

Helaas stopt het na seizoen 2, zeer jammer dat.

Ben breaking bad aan't downen, ben benieuwd!

Die ga je vet vinden gast! Ik geef breaking bad deel I en II qua serie eigenlijk wel een 9/10

Ik heb net seizoen I gekeken van The Wire. Moest er even inkomen met al die n*gers en hun gedrag. Maar het is ook zeker een aanrader.
8/10

Ik ga deze week seizoen 2 van the wire checken.

Terug
Naar boven