Ben beetje in dubio wat nu te kijken. Niet zo veel zin in middelmatige serie en probeer alleen beetje de toppertjes mee te pikken. Als ik het topic zo door lees komt dat voor de meeste mensen wel veel op hetzelfde neer. Wat ik ondertussen zelf gezien heb. Beste ooit zet ik op 10- in de vage hoop dat er nog ooit wat beters zal komen, maar denk het niet.
Sopranos (beste serie ooit imo, 10-).
Seinfeld (beste sitcom ooit, 10-).
LOST (zeeeeer vermakelijk, vooral season 1 en 2 zijn echt dikke 10, daarna zakt het wat af maar blijft voor mij een van de beste, 9,5).
Breaking Bad (al veel over gesproken hier. Vond het gewoon een erg toffe serie. 9+).
Entourage (no-brainer met flink vermaak. Gewoon dikke shit. Wel afgehaakt bij season 8 ofzo, daar begon het zichzelf kwijt te raken. Maar misschien dat ik nog eens door kijk. 9+).
Game of Thrones (coole serie, maar je moet het wel echt ff in 1 ruk kijken. 1 ep per week is imo niet relaxed gezien je toch iedere keer ff moet inkomen in het wie is ook al weer wie verhaal. Toch tof, 9).
Six Feet Under (geniaal season 1, hier en daar wat overbodig drama maar overal zeker sterk. 9-).
Curb You Enthousiasm (ik ben larry david fan en groot seinfeld fan en dit was dus ook genieten. 9-).
Flight of the Conchords (hierboven omschreven, leuke serie, 8,5).
How to make it in America (alleen season 1 gezien en vond dat erg cool. Season 2 dus nog kijken. Voorlopig een 8+).
Homeland (ook al hier omschreven: season 1: 9,5. Season 2: 6,5. Totaal een 8).
Suits (simpel vermaak maar wel erg vermakelijk. Heb het hier al eens gereviewd volgens mij en is al genoeg over gesproken. Ik zet hem op een 8-).
Californication (erg goed season 1, daarna beetje meer van hetzelfde. Wel vermakelijk maar geen super serie. Beetje comedy central sitcom geworden. 7,5).
Dexter (begon erg sterk maar werd een karikatuur van zichtzelf. Afgehaakt na season 4 of 5 ofzo. Wel vermakelijk maar niet mijn ding. 7,5)
Weeds (vermakelijk maar ergens in season 4 afgehaakt. 7).
Prison Break (geniaal season 1, daarna dikke crap. Afgehaakt bij einde season 2, toen was het echt niet meer te doen. 6,5)
Heroes (door een heel season heen geworsteld. Daarna nog wat season 2. Goed om bij te lachen maar treurig slecht. 3).
En jahaaa ieder oplettend mens zal zijn opgevallen dat THE WIRE er nog niet tussen staat. En dat is wel zooooo fijn. Ik heb season 1 gezien en vond het erg tof. Toch is het niet zo hap, slik, weg als veel andere series. Daarom ben ik nooit verder gaan kijken. Maar ik ben een beetje klaar met die hype series dus gelukkig kan ik nog 4 seasons van de volgens vele toch wel beste serie ooit kijken. En dat is wel lekker.