Fitness Seller

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

Ben nog eens door het hele topic heen gegaan en er is 1 serie die ik nog helemaal niet voorbij heb zien komen en waar ik zelf wel erg van genoten heb:

Flight Of The Conchords

http://www.examiner.com/images/blog/EXID22257/images/flight-of-the-conchords-718574.jpg

Genre: humor met muziek

Droge serie die neigt naar Engelse humor met een soort Extra's achtig oncomfortabele humor er in. Ook wel veel liedjes er door heen, wat me normaal echt totaal niet trekt (lees: afstoot) maar hier valt het erg goed. Ik heb er echt onwijs mee gelachen en vind het zeker een aanrader.

Potverdomme eindelijk weer eens iemand gevonden die dit ook megabruut vindt! Moet alles zeker 5x hebben gezien en een jaar of twee geleden traden ze ook op in de melkweg dus toen kon ik het niet laten om even te bezoeken. Fantastisch en +1 voor jou.

Die gaat ik downen! Thanks voor de tip :)

Ben beetje in dubio wat nu te kijken. Niet zo veel zin in middelmatige serie en probeer alleen beetje de toppertjes mee te pikken. Als ik het topic zo door lees komt dat voor de meeste mensen wel veel op hetzelfde neer. Wat ik ondertussen zelf gezien heb. Beste ooit zet ik op 10- in de vage hoop dat er nog ooit wat beters zal komen, maar denk het niet.

Sopranos (beste serie ooit imo, 10-).

Seinfeld (beste sitcom ooit, 10-).

LOST (zeeeeer vermakelijk, vooral season 1 en 2 zijn echt dikke 10, daarna zakt het wat af maar blijft voor mij een van de beste, 9,5).

Breaking Bad (al veel over gesproken hier. Vond het gewoon een erg toffe serie. 9+).

Entourage (no-brainer met flink vermaak. Gewoon dikke shit. Wel afgehaakt bij season 8 ofzo, daar begon het zichzelf kwijt te raken. Maar misschien dat ik nog eens door kijk. 9+).

Game of Thrones (coole serie, maar je moet het wel echt ff in 1 ruk kijken. 1 ep per week is imo niet relaxed gezien je toch iedere keer ff moet inkomen in het wie is ook al weer wie verhaal. Toch tof, 9).

Six Feet Under (geniaal season 1, hier en daar wat overbodig drama maar overal zeker sterk. 9-).

Curb You Enthousiasm (ik ben larry david fan en groot seinfeld fan en dit was dus ook genieten. 9-).

Flight of the Conchords (hierboven omschreven, leuke serie, 8,5).

How to make it in America (alleen season 1 gezien en vond dat erg cool. Season 2 dus nog kijken. Voorlopig een 8+).

Homeland (ook al hier omschreven: season 1: 9,5. Season 2: 6,5. Totaal een 8).

Suits (simpel vermaak maar wel erg vermakelijk. Heb het hier al eens gereviewd volgens mij en is al genoeg over gesproken. Ik zet hem op een 8-).

Californication (erg goed season 1, daarna beetje meer van hetzelfde. Wel vermakelijk maar geen super serie. Beetje comedy central sitcom geworden. 7,5).

Dexter (begon erg sterk maar werd een karikatuur van zichtzelf. Afgehaakt na season 4 of 5 ofzo. Wel vermakelijk maar niet mijn ding. 7,5)

Weeds (vermakelijk maar ergens in season 4 afgehaakt. 7).

Prison Break (geniaal season 1, daarna dikke crap. Afgehaakt bij einde season 2, toen was het echt niet meer te doen. 6,5)

Heroes (door een heel season heen geworsteld. Daarna nog wat season 2. Goed om bij te lachen maar treurig slecht. 3).

En jahaaa ieder oplettend mens zal zijn opgevallen dat THE WIRE er nog niet tussen staat. En dat is wel zooooo fijn. Ik heb season 1 gezien en vond het erg tof. Toch is het niet zo hap, slik, weg als veel andere series. Daarom ben ik nooit verder gaan kijken. Maar ik ben een beetje klaar met die hype series dus gelukkig kan ik nog 4 seasons van de volgens vele toch wel beste serie ooit kijken. En dat is wel lekker.

Laatst bewerkt:
Je kunt banshee gaan kijken. Heb me ook laten overhalen en geniet er met volle teugen van. Wel jammer dat volgende week alweer de laatste (10e) aflevering van het eerste seizoen uitkomt en het dan tot 2014 wachten is -,-

Ja ik heb nu in de download:

The Wire, Deadwood en Walking Dead. Banshee ziet er idd ook wel cool uit. Maar ik kijk liever een serie als er al veel seasons van uit zijn ipv 1 ep per week.

Ja ik heb nu in de download:

The Wire, Deadwood en Walking Dead. Banshee ziet er idd ook wel cool uit. Maar ik kijk liever een serie als er al veel seasons van uit zijn ipv 1 ep per week.

Deadwood ken ik eigenlijk nog helemaal niet. Ook ik hoor alleen maar goede verhalen van The Wire. Zal hem binnenkort eens beginnen. Walking dead is zeker in het eerste seizoen erg sterk. Het tweede seizoen is met name in het begin er doorbijten maar eindigt sterk en nu in seizoen drie kan ik ook prima genieten.

Oh en de serie Arrow vind ik ook erg vermakelijk. Niet zozeer superspannend of extreem sterk verhaal, maar goede actie en genoeg verhaal (flashbacks) om het boeiend te houden.

Ben beetje in dubio wat nu te kijken. Niet zo veel zin in middelmatige serie en probeer alleen beetje de toppertjes mee te pikken. Als ik het topic zo door lees komt dat voor de meeste mensen wel veel op hetzelfde neer. Wat ik ondertussen zelf gezien heb. Beste ooit zet ik op 10- in de vage hoop dat er nog ooit wat beters zal komen, maar denk het niet.

The Tudors al gezien?

Arrow ken ik niet. The Tuders is kostuum serie, dat trek ik vrij slecht. Denk dat ik nu eerst een lekker voor the wire ga zitten :)

Haha, Arrow is een soort veredelde Smallville.

Sucks, kan niet wachten op season 2 van Banshee, spijtig om te lezen dat het nog tot 2014 duurt :(.

Begonnen aan Game of Thrones, eerste episode vond ik maar niks. Ep 2 werd wat beter, hopelijk word het nog beter anders heb ik het gauw gezien.

Game of Thrones vond ik echt goed! Nog ruim 2 weken en dan start het nieuwe seizoen.

Tja die moet ik ook echt gaan kijken. Ken overigens smallville niet, maar Arrow is zeker toch wel vermakelijk. Licht gebaseerd op de superheldencomic in Gotham City (van Batman), maar gelukkig is het niet overdreven superhelden actie.

Vind Arrow ook vermakelijk maar zeker niet meer dan dat.

Game of Thrones is echt 1 van de beste series die ik ooit heb gezien. Je moet er eerst wel echt inkomen maar zodra je erin zit wil je alles direct zien. Of de hele setting moet je echt niet aanstaan natuurlijk maar dat ligt niet zozeer aan de serie maar aan je smaak.

Game of Thrones is echt 1 van de beste series die ik ooit heb gezien. Je moet er eerst wel echt inkomen maar zodra je erin zit wil je alles direct zien. Of de hele setting moet je echt niet aanstaan natuurlijk maar dat ligt niet zozeer aan de serie maar aan je smaak.

Heb sws wel moeite met al die middeleeuwse shit, spartacus in het begin ook wel maar door de brute vechtscenes was dat al gauw vergeten.

Ik zou zeggen kijk het nog een aantal afleveringen en dan weet je wel of het wat voor je is. Het verhaal steekt iig heel goed in elkaar

Het verhaal is idd heel goed, hou niet van die shit met tovenaars enzo dus die gedeeltes waren wat wazig maar de rest was echt prima en het verhaal is top-notch. Al moet je idd niet een super realistische serie verwachten :p

Het verhaal is idd heel goed, hou niet van die shit met tovenaars enzo dus die gedeeltes waren wat wazig maar de rest was echt prima en het verhaal is top-notch. Al moet je idd niet een super realistische serie verwachten :p

Super realistisch had ik ook niet echt verwacht xD, maar was wel benieuwd waarom deze serie op imdb een 9,1 gemiddeld staat.

Iemand die American Horror Story of Rome volgt?

Terug
Naar boven