MuscleMeat

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

Hahaha, je kraakt hier even de beste vrouwelijke hoofdrol sinds jaren af. Carrie wordt echt fantastisch gespeeld.

Eens! Geweldig juist hoe zij dat personage neerzet! Ik werd af en toe echt zenuwachtig van haar gedrag en dat geeft, naar mijn mening, aan hoe goed het personage vertolkt wordt.

Klaar met Homeland. Carrie wordt idd geniaal neer gezet en Brody ook.

Al met al vond ik season 2 wel echt beduidend minder tof dan season 1. Veel subplots, veel zaken die uit het niets kwamen puur om wat spanning toe te voegen
de moord op de kleermaker, de hit-and-run op de dakloze vrouw, de op afstandbestuurbare pacemaker - serieus, die was echt te erg, en veel meer van dat soort shit
, (te) veel (onnodig) drama.

Season 1: 9,5
Season 2: 6,5

Totaal: 8.

Ik vind die Carrie gewoon geen type voor CIA agent.. Maakte de rol beetje ongeloofwaardig voor me.

Maar verder vond ik seizoen 1 wel vet.. Ben wel benieuwd hoe ze daar een vervolg aan hebben gebreid. Maar heb nog echt minstens 10 series die ik moet kijken, dus seizoen 2 staat niet heel hoog op mn lijstje

Iemand pod prikritie gezien ?

Net aan Revolution begonnen....

Einde breaking bad s04 gezien, briljant :)

Banshee gaat echt zwaar lekker, ben weer hooked.

iemand viking al gekeken? ik heb gisteren 4 afleveringen gevonden maar ze downloaden echt mega traag, lijkt me niet zo'n goed teken.

Nog niet gekeken, ben nu aan het downloaden. 15-20 minuten issie binnen bij kat.ph ( 900 MB mkv-bestand )

iemand viking al gekeken? ik heb gisteren 4 afleveringen gevonden maar ze downloaden echt mega traag, lijkt me niet zo'n goed teken.

Ik kan pas 3 afleveringen vinden, maar wel 1080p en gewoon volle snelheid binnen gehaald, dacht rond de 2mb/s.

maar wel nice opzich man, verhaallijn moet nog opentrekken ofc. maar wat ik er nu van heb gezien vind ik het wel nice! echt die oude stijl zit erin.

Ik kan pas 3 afleveringen vinden, maar wel 1080p en gewoon volle snelheid binnen gehaald, dacht rond de 2mb/s.

maar wel nice opzich man, verhaallijn moet nog opentrekken ofc. maar wat ik er nu van heb gezien vind ik het wel nice! echt die oude stijl zit erin.

klinkt goed, ik hou wel van die oude sfeertjes.

Haha ik had 1 verkeerde aflevering gedownload. Iets met vikings uk was dat.

Viking vind ik persoonlijk heel vet, komt ook omdat ik wel van die historische shit hou.

Vind Vikings nog wat tam.

Pff ook geen NCIS:LA deze week, tijd om wat anders uit te zoeken. Ben in ieder geval Rules of Engagement aan het downloaden, lach me rot. Misschien Vikings ook maar meenemen.

Ben Spartacus S02 even aan het binnenhalen. Al wel eens gezien, maar voor ik S03 ga kijken wil ik eerst het verhaal weer even ophalen.

Ben nog eens door het hele topic heen gegaan en er is 1 serie die ik nog helemaal niet voorbij heb zien komen en waar ik zelf wel erg van genoten heb:

Flight Of The Conchords

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Genre: humor met muziek

Droge serie die neigt naar Engelse humor met een soort Extra's achtig oncomfortabele humor er in. Ook wel veel liedjes er door heen, wat me normaal echt totaal niet trekt (lees: afstoot) maar hier valt het erg goed. Ik heb er echt onwijs mee gelachen en vind het zeker een aanrader.

Terug
Naar boven