Fitness Seller

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

Heb daarnet de finale van seizoen 4's Breaking Bad gezien.
Blijft wel vette serie. Morgen eens aan seizoen 5 beginnen.
Ik zoek ondertussen ook een nieuwe serie, Boardwalk Empire blijkt vergelijkbaar met BreakingBad. Maar heb er al wat slechte dingen over gehoord. Misschien paar epi's proberen.

Die Viking van een paar posts hierboven lijkt me ook het proberen waard.

Boardwalk empire is echt anders als breaking bad, logisch ook. Wel een goede serie, maar kan me voorstellen dat sommige mensen het saai vinden.

Heb daarnet de finale van seizoen 4's Breaking Bad gezien.
Blijft wel vette serie. Morgen eens aan seizoen 5 beginnen.
Ik zoek ondertussen ook een nieuwe serie, Boardwalk Empire blijkt vergelijkbaar met BreakingBad. Maar heb er al wat slechte dingen over gehoord. Misschien paar epi's proberen.

Die Viking van een paar posts hierboven lijkt me ook het proberen waard.

Zie die vergelijking dus niet.

Ga dan ook maar eens Vinkings kijken.. Suits staat nu op hold dus dan kan die vervangen worden door een andere serie :o.

Kan niet wachten op GoT btw, hnnggggggg

in april komt er trouwens een nieuwe serie van sy fy: defiance. lijkt me ook wel goeie shit.

Bah, Arrow paar weken op hold. White Collar seizoen afgelopen. Morgen finale van POI geloof ik.

Nieuwe Spartacus was weer fenomenaal. Wat een serie.

Heb jij een download-link voor het volledige eerste seizoen van House of Cards? Las er ook wat over in de Economist en lijkt me wel erg interessant!

Heb hem gewoon van usenet gehaald via binsearch of nzbindex, is vaak even zoeken. ik zoek vaak in ab.tevee heeft vaak betrouwbare downloads

---------- Post toegevoegd Sun 10 Mar 2013 om 07:22 ----------

Zeker weten, aanrader! Kan sowieso niet mis gaan met Kevin Spacey.

Nee inderdaad, man heeft zoveel charisme/karakter als acteur, erg sterk. In eerste instantie vond ik het maar lame dat hij vaak rechtstreeks in de camera sprak, maar kon het gedurende het seizoen steeds meer waarderen, toegevoegde waarde imo

Toch maar eens aan homeland begonnen. Concept sprak me niet zo aan maar man man, wat een heeeerlijke serie. Season 1 in twee dagen doorheen geknalt en ik was zeer onder de indruk. Wel het gevowl dat season 2 het niveau niet kan vast houden maar hoop het echt. Snel aan veginnen. Geniale zit.

Heb tweede seizoen nooit meer gekeken, geloof niet dat ze dit vast kunnen houden. Maar laat maar even weten hoe ie bevalt!

Toch maar eens aan homeland begonnen. Concept sprak me niet zo aan maar man man, wat een heeeerlijke serie. Season 1 in twee dagen doorheen geknalt en ik was zeer onder de indruk. Wel het gevowl dat season 2 het niveau niet kan vast houden maar hoop het echt. Snel aan veginnen. Geniale zit.

Wordt wat minder, maar richting het einde ook weer goed hoor!

Heb tweede seizoen nooit meer gekeken, geloof niet dat ze dit vast kunnen houden. Maar laat maar even weten hoe ie bevalt!

2de seizoen ben ik na een paar afleveringen afgehaakt. Werd er niet vrolijk van en al helemaal niet van dat zeikwijf Carrie.

The Wire 9+

Married with Children 9

Weeds 8

Ik vond homeland 2e seizoen wel spannend, Carrie was in 1 al irritant.

Daarnaast heb ik alle seizoenen gezien van sons of anarchy (Jackson :heart:), game of thrones en breaking bad. Allemaal top series imo.

Terug
Naar boven