XXL Nutrition

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

Heb alle seizoenen van 24 op DVD. Vorige week begonnen en nu alweer klaar met seizoen 1. :rolleyes:

Wat ik verder volg(de):

- American Dad!
- Bones
- CSI: Crime Scene Investigation
- CSI: Miami
- CSI: NY
- Criminal Minds
- Dexter
- Family Guy
- Flashpoint
- Friends
- Grey's Anatomy
- House
- NCIS
- Numb3rs
- The Walking Dead

Laatst bewerkt:
net begonnen met homeland, veel beter dan verwacht

Bates motel is ook wel oké vind ik.

Net begonnen met Hannibal. Vette eerste aflevering en vooral de beelden van de afleveringen die nog gaan komen zagen er erg veelbelovend uit.

**** my ass & call me a sl*t. The wire begint echt goed op me te groeien. Season 1 was toch maar ik had mijn aandacht er niet goed genoeg bij. Nu halverwege season 2.

Kijken op je laptop met je koptelefoon op en nederlandse subs er bij is toch wel een must bij deze serie.

Maar ik begin alle lovende woorden te begrijpen. Wat een heerlijke serie. Hij komt langzaam maar zeker in mijn top 3, en dat wil wel wat zeggen.

**** my ass & call me a sl*t. The wire begint echt goed op me te groeien. Season 1 was toch maar ik had mijn aandacht er niet goed genoeg bij. Nu halverwege season 2.

Kijken op je laptop met je koptelefoon op en nederlandse subs er bij is toch wel een must bij deze serie.

Maar ik begin alle lovende woorden te begrijpen. Wat een heerlijke serie. Hij komt langzaam maar zeker in mijn top 3, en dat wil wel wat zeggen.

Nee!!! Geen NL subs, als je dan toch subs wilt engelse subs!

Ik spreek goed Engels. Ik heb een groot deel van de serie gekeken met engels subs. Ik gebruik sowieso altijd engelse subs (mijn gehoor is niet super degelijk en als ik een film op mijn big screen kijk vind ik het gewoon chilll om engelse subs te hebben zodat als ik chips eet oid ik het kan blijven volgen). Maar deze serie, met alle slang er in, is imo gewoon niet goed te volgen zonder subs.

Nu kijk ik het op mijn laptop ipv op mijn plasma en is het een stuk beter te doen. Maar ik vind NL subs bij deze serie wel geschikter.

Ik spreek goed Engels. Ik heb een groot deel van de serie gekeken met engels subs. Ik gebruik sowieso altijd engelse subs (mijn gehoor is niet super degelijk en als ik een film op mijn big screen kijk vind ik het gewoon chilll om engelse subs te hebben zodat als ik chips eet oid ik het kan blijven volgen). Maar deze serie, met alle slang er in, is imo gewoon niet goed te volgen zonder subs.

Nu kijk ik het op mijn laptop ipv op mijn plasma en is het een stuk beter te doen. Maar ik vind NL subs bij deze serie wel geschikter.

Ik vond dat juist leuk om naar te kijken. Na het zien van de extra's kom je er ook achter dat bepaalde woorden typisch Baltimore's zijn. Maar goed, zelf weten.

Nog altijd beter dan in Duitsland, waar ze alles gewoon opnieuw laten inspreken en op de achtergrond hoor je lichtelijk iets van de originele stemmen :roflol:

Net begonnen aan dexter, had de eerste paar aflevering een paar jaar geleden tegelijk met himym gekeken maar toen verloor ik de aandacht en keek alleen nog maar himym. Blij dat ik het nog een kans heb gegeven :).

Laatst bewerkt:
Vikings aan lijst toegevoegd, zeker vet. Maandag weer nieuwe aflevering.
Laatste paar afleveringen van Spartacus weer bijgekeken; toch wel weer erg goed.

Nu weer even serieloos, aangezien NCIS:LA, Arrow en Person of Interest wéér een tijd overslaan.

Edit: House of Cards toegevoegd.

Laatst bewerkt:
Vikings aan lijst toegevoegd, zeker vet. Maandag weer nieuwe aflevering.
Laatste paar afleveringen van Spartacus weer bijgekeken; toch wel weer erg goed.

Nu weer even serieloos, aangezien NCIS:LA, Arrow en Person of Interest wéér een tijd overslaan.

POI is volgende week en Arrow die week daarna weer. Dus ja je bent weer even serieloos

Onlangs dus nog een aantal series beginnen kijken:

House of Cards
Helaas nog maar 2 eps gezien, maar ben wel al zwaar fan. Is een serie die er imo ver boven uitsteekt.
9+/10

Louie
Beetje rip-off van Curb Your Enthusiasm. Eerste seizoen was ok, met een paar afleveringen die best wel crap waren. Tweede seizoen is een pak beter. Daar wordt resoluut ervoor gekozen om iets meer 'diepgaande' comedy te brengen. Sommige episodes zijn wat absurder en andere zijn dan weer wat 'emotioneler' (de episode in Irak/Afghanistan was imo een betere ode aan soldaten dan eender wat voor patriotistische crap die je vaak krijgt voorgeschoteld).
8+/10

Suits
Vind het vrij cliché, met personages die nauwelijks zijn uitgewerkt. Vaak is het ook erg voorspelbaar. Geen grote fan, al kijkt het wel lekker weg met de vriendin.
7/10

Onlangs dus nog een aantal series beginnen kijken:

House of Cards
Helaas nog maar 2 eps gezien, maar ben wel al zwaar fan. Is een serie die er imo ver boven uitsteekt.
9+/10

Louie
Beetje rip-off van Curb Your Enthusiasm. Eerste seizoen was ok, met een paar afleveringen die best wel crap waren. Tweede seizoen is een pak beter. Daar wordt resoluut ervoor gekozen om iets meer 'diepgaande' comedy te brengen. Sommige episodes zijn wat absurder en andere zijn dan weer wat 'emotioneler' (de episode in Irak/Afghanistan was imo een betere ode aan soldaten dan eender wat voor patriotistische crap die je vaak krijgt voorgeschoteld).
8+/10

Suits
Vind het vrij cliché, met personages die nauwelijks zijn uitgewerkt. Vaak is het ook erg voorspelbaar. Geen grote fan, al kijkt het wel lekker weg met de vriendin.
7/10

Over 5 min beginnen met E01 van House Of Cards.
Ben benieuwd.

Zit nu bij episode 7 van House of Cards. Bevalt me wel. Overigens ook bij meest recente episode van Vikings.
Spartacus helaas afgelopen, maar een geweldige finale.

Eerste afleveringen van Hannibal gezien, denk dat dit wel een toppertje gaat worden.

Terug
Naar boven