AndroidHealthClinic

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

Ik heb nog een paar Zomerseries die de moeite waard zijn

Ray donovan ( eigenlijk 30juni eerste ep maar is al te vinden. Vond de eerste ep niet geweldig maar na het zien van de trailer van ep 2 weet ik zeker dat het awesome gaat worden)

King & Maxwell ( eerste ep was geweldig leuke humor en het verhaal steekt voor wat ik gezien heb aardig in elkaar )

Hannibal S01E01-S01E13 maar even binnen aan het halen.
Mooi weekend met k*t weer, goed tijdverdrijf :cool:

Mad Men: afgelopen dagen seizoen 1 gekeken. Het was even inkomen, maar de 60's worden echt goed in beeld gebracht. Zeer vermakelijk!

House of Cards: ben nu seizoen 1 aan het verslinden. Echt een vet politiek steekspel, zeker vet opgezet. Heb een hekel aan politiek precies om de reden zoals die nu in beeld wordt gebracht. :D

Nieuwe serie: Under the Dome. Al mensen gekeken?

House of cards is enorm de shit!

Zelden met zoveel plezier een serie gekeken inderdaad. Wordt ook echt met de episode beter. Oja, alle mensen die arrow en spartacus e.d. als fantastisch beschouwen: begin er dan maar niet aan.

Ik heb House of Cards er in 1 dag doorheen geramd :o

Maar ik ben natuurlijk ook wel enigszins kritisch over die 2 series (hoewel een afsluiter als bij Spartacus ik nog niet eerder meegemaakt heb en ik een gigantische hoeveelheid series gezien heb).

Spartacus S01 en S02. Beste serie ooit.

Ik vond 't eerste seizoen met die overleden Spartacus het best. Die was pas echt bad-ass! :D

Wat zijn de gevoelens over de gehele serie 'Vikings'?

Net eerste afleveringen gedownload voor vanavond.

Zondag laatste seizoen dexter, ben aan het aftellen!!

Suits komt op 16 juli ook terug.. niiice

Terug
Naar boven