Fitness Seller

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

Zeker tof.

Na de 2e aflevering enthousiaster als na de 1e, denk wel dat het eentje is die ik blijf volgen in ieder geval.

Het is best aardig idd, heb alle afl. tot nu toe gezien.

Hannibal ook, zou best leuk kunnen worden.

Davincis Demons weet ik nog niet, 1 afl. is niet genoeg om te beoordelen.

Het is best aardig idd, heb alle afl. tot nu toe gezien.

Hannibal ook, zou best leuk kunnen worden.

Davincis Demons weet ik nog niet, 1 afl. is niet genoeg om te beoordelen.

Je kan aan aflevering 1 wel zien dat er een opbouw in het seizoen zit, wat dat betreft kan het alleen nog maar beter worden.

Je kan aan aflevering 1 wel zien dat er een opbouw in het seizoen zit, wat dat betreft kan het alleen nog maar beter worden.

Sommige series steken enorm veel geld in de pilot, vervolgens zijn de rest van de afl. een stuk minder. Voor mij is het in ieder geval even afwachten.

Ik vind Hannibal erg vet, lekker tempo er in, goed veel spanningsmomenten! Daarnaast wordt er eens niet moeilijk gedaan over 'schokkende' beelden e.d (net zoals in Southland btw), iets wat niet veel wordt gedaan in series imo

Daarnaast is Southland nu ook erg vet :D

The black Donnelly(s dikke aanrader vrij onbekend maar zit echt goed in mekaar, en Olivia Wilde :)

Geen echte review maar gewoon even melden dat alles van Michael Moore absolute waardeloze bagger is, vol met halve waarheden, hele leugens, hypocrisie en propaganda. Vroeger dacht ik wel eens dat er goede stukjes inzaten, maar hoe meer je leert/leest, hoe meer je begrijpt dat het allemaal BS is. Dus als je er naar kijkt moet je je ook verdiepen in wat er gezegd wordt, en niet zomaar alles slikken (geldt natuurlijk voor alle documentaires).

Iemand vroeg een voorbeeld hiervan via karma. Ik kan er oneindig veel opnoemen maar dit is er één: hij zegt ergens dat de gezondheidszorg in Cuba beter is dan in de Verenigde Staten omdat Cubanen gezonder zijn. Hoewel Cubanen inderdaad gezonder zijn dan Amerikanen, heeft dit niets te maken met de gezondheidszorg in Cuba (die loopt minstens 50 jaar achter) maar met het feit dat Cubanen gewoon gezonder eten en meer bewegen.

"Gezondheidszorg" is ook een misleidend woord van de links-liberalen in de Verenigde Staten. Voor je gezondheid zorgen is iets wat je zelf doet en zelf in handen hebt. Eigenlijk gaat het dus over "medische zorg", wat iets totaal anders is. De medische zorg in de Verenigde Staten is op technologisch vlak vele malen beter dan waar ook ter wereld. Het probleem is dan ook niet de technologie maar de manier waarop de overheid de medische industrie reguleert. Het verstoren van de marktwerking is het probleem, ook in andere Westerse landen.

alex jones dan?

Laatst bewerkt:
edit

Laatst bewerkt:
Mix van wat goede argumenten en complottheorieën. Doet wel eens redelijke interviews die vooral interessant zijn door de gasten zelf maar verder is het gewoon een irritante vent die in alles een complot ziet.

ik heb een tijdje van die 911 docu's zitten kijken. ik weet niet wat er allemaal gebeurd is, maar het is me wel duidelijk geworden dat er geen reet klopt van wat er naar buiten is gebracht.

De meeste documentaires zijn eigenlijk niet interessant om een beter beeld over de realiteit te krijgen omdat er bijna altijd een agenda achter zit en de kijker ergens van overtuigd moet worden. Of het nu van links of rechts komt, dit is bijna altijd het geval.

Net uit verveling 6 afleveringen Charlie gekeken, een Nederlandse serie over een verpleegkundige die verslaafd is aan pijnstillers. Niet echt bijzonder, leuk tijd verdrijf en af en toe grappige stukjes. 5/10

Love the Beast (2009)

IMDb

Ondanks het feit dat mijn focus voor autoliefde helemaal niet bij Amerikaanse auto’s en Muscle Cars ligt heb ik erg genoten van deze documentaire. Zo veel zelfs dat ik ‘m de afgelopen 3 jaar al 3-4 keer heb gezien.

Het verhaal gaat over Eric Bana en zijn Ford Falcon (uhum) “Coupe” – The Beast. De film is uniek in het opzicht dat deze niet enkel de auto toont, maar ook de vriendschappen en emotionele band die ermee gepaard gaan. Na de Falcon 25 jaar te bezitten besluit Eric ermee te gaan racen naar de Targa Tasmania – vandaar ook de aanzet tot deze documentaire – maar tijdens de opnames gaat niet alles volgens plan en krijgt het verhaal een heel nieuwe wending…

Krachtige beelden en muziek scheppen over het algemeen een feel-good sfeer. Geen docu om wetenschappelijke feiten of historische verhalen bij te leren maar wat mij betreft een absolute must voor elke autoliefhebber!

9/10 (voor mij als fervent autoliefhebber)

Waarom is dit topic trouwens geen sticky? Moet nu eerst weer zoeken

Waarom is dit topic trouwens geen sticky? Moet nu eerst weer zoeken

Klopt, heb ook moeten zoeken.
Anyways, ik hou wel van historische series.
Ben net begonnen aan Vikings, ziet er echt vet uit.

Op mn lijstje:

Rome
Spartacus
Hannibal
Game of thrones, verder bekijken (al vond ik er niet veel aan tot nu toe S01E04)

Klopt, heb ook moeten zoeken.
Anyways, ik hou wel van historische series.
Ben net begonnen aan Vikings, ziet er echt vet uit.

Op mn lijstje:

Rome
Spartacus
Hannibal
Game of thrones, verder bekijken (al vond ik er niet veel aan tot nu toe S01E04)

U-WOT-M8.jpg

Terug
Naar boven