MuscleMeat

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

Dan heeft het een heel seizoen nodig gehad om op te bouwen want ik heb het tot en met aflevering 9 gekeken en het ging veel te langzaam en mensen reageerden veel te relaxed op wat er gebeurde. Als het einde echt zo goed is moet ik het misschien maar herpakken en de laatste afleveringen nog kijken. Er waren in mijn ogen veel te veel dingen die het een slechte serie maakten, maar misschien ben ik te kritisch omdat ik zoveel series kijk en heb gezien.

7.2 op IMDB zie ik, aardig slecht voor een serie.

Naam docu: Best Marijuana Documentary you will ever watch!
Onderwerp: Marijuana/ politiek/ economie/ geneeskunde/ productie
Wat was (wel/ niet) interessant: Beste docu mbt wiet die ik heb gezien. Gaat veel meer over de voordelen van de plant voor de wereld (je kunt er bijv biodiesel van maken/ papier/ kleding/ medicijnen). Ze vertellen ook waarop wiet illegaal is gemaakt, en wat de gevolgen zijn voor oa aantal mensen in de gevangenis. Verder wat info over het niet verslavende effect.
Cijfer 1-10: 8.5

The Blacklist vind ik ook vrij goed.

Komende 3 weken een paar vette afleveringen van Person of Interest, deze "aflevering" neemt 3 weken in beslag, zijn 38 nummers in plaats van 1-3 normaal en één van de hoofdrolspelers gaat dood. hmmm

nvm..

Laatst bewerkt:
Iemand Brooklyn Nine Nine al gezien?

Nieuwe episode Brooklyn nine nine is weer goed. Nummer 7 was beetje lame.

Naam docu: Labyrint – Nieuw licht op de biologische klok
Onderwerp: De biologische klok
Wat was (wel/ niet) interessant: De invloed van je biologische klok op je stofwisseling. Uitleg over meerdere biologische klokken per orgaan. Voorbeelden van mensen waarbij hun klok een paar uur achter loopt. Proeven waarbij ze bij ratten experimenteren met het moment waarop wordt gegeten (timing van koolhydraten en vetten). Niveau is laagdrempelig, maar desondanks een interessant onderwerp.
Cijfer 1-10: 7
Url: http://www.documentairenet.nl/review/labyrint-nieuw-licht-op-de-biologische-klok/

Bijna klaar met Hell On Wheels, leuke serie en voor Cullen is een erg interessant karakter.

Begonnen aan The Wire. Stelt niet teleur, maar tot hiertoe geen wauw gevoel.

Nu bezig aan het tweede seizoen van the office US, begin er meer en meer in te komen :)

Terug
Naar boven