XXL Nutrition

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

Ben nu Seizoen 1 van Homeland & Ray Donovan aan't downloaden. Iemand nog suggesties voor andere series?

tomorrow people, the blacklist,

Seizoen 1 van the office gezien (US), vind het nog niet echt super. Dan vind ik parks and recreation, dat ongeveer hetzelfde genre is, beter.

Seizoen 1 van the office gezien (US), vind het nog niet echt super. Dan vind ik parks and recreation, dat ongeveer hetzelfde genre is, beter.

U wot!

angry-dwight.gif

Ben nu bezig SOA (sons of anarchy) aan het kijken. Had geen top serie verwacht maar tot nu toe vind ik het vast en zeker de moeite. Ben blij dat ik deze toch een kans heb gegeven.
Nu net seizoen 2 uitgekeken, zit goed in elkaar en genoeg actie zodat je niet in slaap valt.
Soms zitten er wel saaie momenten in natuurlijk (zoals in breaking bad; walt en z'n lamme ass wife tafelgespreken)

Zeker een aanrader!

Iemand die "Under the dome" volgt? Vind het wel een leuke serie (tot nu toe).

Ik vond hem heel slecht. In het begin is het leuk omdat je er vanalles van verwacht maar er gebeurt gewoon niks behalve wat domme dingen.

Homeland :roflol: - Wat een troep is S03.

Is er al nieuwe homeland ja? Vond s02 al behoorlijk matig.

Loont het echt nog om de US versie te kijken als je de UK (2x) al hebt gezien?
Dacht dat het veelal dezelfde scripts waren.

Eerste 2 seizoen is dat inderdaad het geval. Daarna niet meer en dan wordt het ook beter voor diegenen die UK al meermaals gezien heeft.

Terug
Naar boven