Fitness Seller

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

Ben ook benieuwd naar It's Always Sunny In Philly.

wa een k*t eind dat breaking bad.
wie weet nog meer leuke series?

Ray Donovan net uitgezien, aanrader voor wie iets anders zoekt

• Like
Waarderingen: YOGI
Iemand die nog een leuke serie kent, die ene beetje net zoals arrow is, zo een verhaal lijn , !

Iemand die Agents of Shield kijkt?

Ben gisteren ook met Shields begonnen. Best wel tof. En Skye, daaaaaaamn!

Yep volg het sinds aflevering 1, best aardig maar verwacht niet te veel marvel action heroes. Het is meer een soort detective achtige serie, alla bones met futuristische shit.

Ik wou wou serieus jouw naam nog erbij zetten in mijn post. :roflol:
Wist wel dat jij dit ook volgde.
Is gewoon brainless shizzle voor als ik nu stikkapot in de zetel zit, en tegelijk wat met mijn iPhone speel.

Ik wou wou serieus jouw naam nog erbij zetten in mijn post. :roflol:
Wist wel dat jij dit ook volgde.
Is gewoon brainless shizzle voor als ik nu stikkapot in de zetel zit, en tegelijk wat met mijn iPhone speel.

Ghehe, zo erg is het nou ook weer niet. Het heeft ook wel zijn charmes, maar er is maar 1 manier om erachter te komen de pilot kijken :P.

Touching the Void: 9/10
Wss één van de beste overlevingsverhalen ooit.

The Thin Blue Line: 8.5/10
Moord op een politieagent in Dallas, 2 mogelijke daders. Kan er moeilijk meer over zeggen, gewoon bekijken.

Dear Zachary: 8/10
Hier ga ik niets over zeggen, gewoon bekijken.

Blackfish: 8.5/10
Over het leven van orca's in gevangenschap en de mensen die ze trainen. De slechte levensomstandigheden en de gevolgen daarvan - voor de mensen en de dieren.

Grizzly Man: 8.5/10
Kerel die iets te gek is op grizzly beren die er maanden per jaar tussen woont..

Craigslist Joe: 7.5/10
Probeert een volledige maand alleen van craigslist te leven.

The Iceman Confessions Of A Mafia Hitman: 7.5/10
Man die minstens 100 mensen heeft omgebracht spreek over z'n verleden, met weinig tot geen emoties/spijt.

The Light Bulb Conspiracy: 8/10
Gaat over 'planned obsolescence' ivm light bulbs. Bv http://en.wikipedia.org/wiki/Centennial_Light

History of the world in two hours. 7/10 wel leuk om.te kijken.

Damn, die 3-episode-arc van Person of Interest was ziek, emmy waardig gewoon.

Ik zal ook maar eens met Person of Interest beginnen. Is het vanaf seizoen 1 al vet?

Terug
Naar boven