XXL Nutrition

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

The Wire seizoen 1 aan het downloaden nu, ben benieuwd, klinkt wel nice.

nog steeds enkel in SD?

Breaking Bad
Sons of Anarchy
Hannibal
The Unit
Banshee
Dexter

The wire ook maar eens even googlen, nooit van gehoord...

Zouden jullie 24 nog aanraden? Zie deze op verschillende forums deze nog aardig hoog in persoonlijke favoriete lijstjes. Ben ook the wire maar het downloaden maar heb hier toch moeite om mee te beginnen..

Eerste seizoenen van 24 zijn zeker de moeite waard, werd wel steeds minder naar het einde toe.

Even een vraagje over white collar..
Bevat deze serie ook actie, of is het puur zo'n detective serie die dingen onderzoeken en dan oplossen,
Of bevat het ook gevechten etc?

White Collar is volgens mij wel aardig om te zien niet zoals CSI als je dat bedoeld met 'puur zo detective serie'. Heb ooit eerste paar afleveringen gezien en die bevielen wel aardig wellicht dat ik deze ook maar weer is ga kijken.

Pff.. het gaat maar moeizaam om een serie te vinden, misschien toch maar is White Collar een kans geven. The Wire is hem niet geworden en ga ik ook nooit aan beginnen, trekt me gewoon niet. Heb afgelopen week paar afleveringen van Revenge bekeken, volgens vele recensies online en door het lezen van de verhaallijn leek het me wel een aardige serie. Het is opzich leuk om te zien het idee is wel goed enkel de uitvoering.. Nu zie je dus echt wat een verschil tussen een top serie en zoiets als dit. Toch is het wel vermakelijk om af en toe aflevering te kijken, maar het is niet een serie waar je midden in zit. Het hele verhaal is ook maar erg ongeloofwaardig.

Ja jordi ik heb ook al de eerste paar afleveringen van white collar gekeken, maar ik zie niet echt wat actie, het lijkt meer op CSI enzo, dat ze wat vinden, oplossen en de gevangenis ingooien niet echt actie.

Ja jordi ik heb ook al de eerste paar afleveringen van white collar gekeken, maar ik zie niet echt wat actie, het lijkt meer op CSI enzo, dat ze wat vinden, oplossen en de gevangenis ingooien niet echt actie.
Duurt even voordat je in het verhaal groeit, ik dacht in eerste instantie ook mua. Maar uiteindelijk gaat het steeds meer om het grote verhaal draaien.

Aha dankjewel Wim, naja dan zal ik het nog even verder kijken en wie weet wordt het wel wat,

Profugos, aanradertje. Serie van de Chileense HBO.

te vinden op nzbserver.com met nederlandse subs

Rome: http://www.imdb.com/title/tt0384766

Ik zocht via Google op series die op GOT leken en ik kwam hierop uit. Heb beide seizoenen gekeken en vond het best aardig wegkijken.

7.5/10

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Rome echt een van de beste series ooit :D

Terug
Naar boven