- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In PENNY DREADFUL, some of literature's most famously terrifying characters - including Dr. Frankenstein and his creature, Dorian Gray and iconic figures from the novel Dracula - become embroiled in Victorian London. The series weaves together these classic horror origin stories as the characters grapple with their monstrous alienation.
Penny Dreadful (2014)
http://www.imdb.com/title/tt2628232/?ref_=nv_sr_1
IMDB: 8.3
DJR89: 8.5
http://www.youtube.com/watch?v=YFXHfEqMcis
Seizoen 1 is inmiddels uit (8 afleveringen) en ik vind het een van de betere series van de afgelopen paar jaar. Het kan af en toe traag zijn; maar de opbouw, diepgang, characters en verhaal zijn uitstekend.
True detective seizoen 1 laatst gekeken. Was echt meesterlijk! Iemand nog iets soortgelijks gezien als tip?
Homeland?Series die aan te raden zijn van twee/drie seizoenen? Vond afgelopen series met 6/7 seizoenen beetje te veel.
Series die aan te raden zijn van twee/drie seizoenen? Vond afgelopen series met 6/7 seizoenen beetje te veel.
Dat vind ik zonde, dan had ik net zo goed niet kunnen kijken als ik niet alle seizoenen heb afgekeken imo.Homeland?
Of gewoon stoppen met kijken na de eerste twee of drie seizoenen. Bij veel series mis je er niks aan
Ja nog steeds bezig toch? Dat worden dan toch ook minimaal zes seizoenen?Boardwalk Empire heeft er vijf, ben er zeer tevreden mee
Niet qua genre, maar andere kwalitatieve series zijn zoals hierboven vermeld Penny Dreadful & vooral Fargo!
Kent eigenlijk iemand een vergelijkbare serie als Blue Mountain State?
Dat vind ik zonde, dan had ik net zo goed niet kunnen kijken als ik niet alle seizoenen heb afgekeken imo.
Ja nog steeds bezig toch? Dat worden dan toch ook minimaal zes seizoenen?
Kent eigenlijk iemand een vergelijkbare serie als Blue Mountain State?
zag dit al op netflix voorbij komen leek me wel interessant hoeveel episodes voor het een beetje op gang is?
denk het niet hoogstens kun je wachten op BMS the movie
Eerste 3 seizoenen zijn oke, al begint in 3 het drama gezeik echt de overhand te krijgen.
Verder is het waardeloos