XXL Nutrition

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

Ben nu stukje in season 2 van hannibal vind hem tot nu toe een van de betere series verraste me wel een beetje to be honest.

Ray donovan season 2 nu volledig te downloaden!

Vond seizoen 1 enorm sterk, hopelijk stelt het 2de seizoen niet teleur.

ik zit elke week met smacht te wachten op de nieuwe aflevering van The Flash!!! Wat een top serie, helemaal mijn genre :)

Btw, Hannibal heb ik ook twee afleveringen gezien van seizoen 1... vond er vrij weinig aan dus meteen mee gekapt

Eindelijk begonnen met Suits, eerste 3 afleveringen gezien en zeker een blijvertje.

2de sezoen van Under the Dome aan het kijken. Eerste sezoen liet je nog in spanning achter voor de volgende aflevering.
Het 2de sezoen is al wat minder. Ach ja ...

http://www.imdb.com/title/tt1553656/

1e seizoen was al zwaar bagger man

Stomme vraag, maar waarom kijk je Under the dome, als het nog totaaaaal niet zeker is of er wel een afsluitend seizoen komt?
Spaar jezelf de nieuwsgierigheid en de irritaties van een plotseling open einde aan het eind van het tweede seizoen :o

Ik kom vaker mensen tegen die het helemaal niet zo slecht vinden inderdaad. Maar als je kijkt wat voor goeie series er allemaal zijn, snap ik niet waarom je Under the Dome zou willen kijken. Maarja ieder zijn ding natuurlijk.

Stomme vraag, maar waarom kijk je Under the dome, als het nog totaaaaal niet zeker is of er wel een afsluitend seizoen komt?
Spaar jezelf de nieuwsgierigheid en de irritaties van een plotseling open einde aan het eind van het tweede seizoen :o

Lost heb ik ook gekeken maar na een paar seasons mee gestopt. Idem met bv Haven. Als het te erg word,
en het word altijd te erg bij zulke series, haak ik toch wel af :p

Lost heb ik ook gekeken maar na een paar seasons mee gestopt. Idem met bv Haven. Als het te erg word,
en het word altijd te erg bij zulke series, haak ik toch wel af :p

Waarom kijk je het dan uberhaupt?
Als het te erg wordt haak je af, maar als je het wel super tof vindt en nieuwsgierig ed, dan moet je afhaken omdat het een open einde is tot nu toe (en misschien wel altijd zo zal blijven).

Waarom kijk je het dan uberhaupt?
Als het te erg wordt haak je af, maar als je het wel super tof vindt en nieuwsgierig ed, dan moet je afhaken omdat het een open einde is tot nu toe (en misschien wel altijd zo zal blijven).

Omdat Steven Spielberg & Stephen King in geval van deze serie :) Dus ja, proberen en dan kijk je toch maar
verder. En ik heb ook niet meer veel op mijn mediabox staan op het moment :p

Omdat Steven Spielberg & Stephen King in geval van deze serie :) Dus ja, proberen en dan kijk je toch maar
verder. En ik heb ook niet meer veel op mijn mediabox staan op het moment :p

heb je alcatrez gezien? hoop het niet voor je, dat was 1 seizoen en je zit aan het eind met 100 vragen en geen vervolg....

Nu seizoen 5 van Dexter aan het kijken, geweldige serie! (netflix)

Terug
Naar boven