XXL Nutrition

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

BMS is echt geniaal! The walking dead vond ik wel vermakelijk maar niet zo goed als breaking bad of dexter

Gister de. 1e aflevering van Z-nation gezien, een walking dead aftreksel met b-acteurs vind ik.

The Armstrong Lie

lancearmstrong-306-1383844635.jpg

http://www.imdb.com/title/tt1638364/?ref_=fn_al_tt_1

2 uur durende docu over Armstrong, die oorspronkelijk over zijn comeback in 2009 zou gaan, maar uiteindelijk evolueerde naar het verhaal over de kroniek van Armstrongs dopinggebruik en manipulatie.
Na eerder het boek van Tyler Hamilton & ander docu's worden er voor mij weinig nieuwe zaken aan het licht
gebracht. Wel interessant is het stukje over de relatie tussen Contador & Armstrong.
Bruyneel deed er alles aan om Lance op het podium te krijgen in de TDF 2009 en wou dus niet dat de reeds in het geel rijdende Contador zou aanvallen. Op die manier zou hij de 2 schlecks meekrijgen en zou Armstrong het podium verliezen. Contador negeerde die tactiek en Bruyneel was dan ook furieus toen zijn kopman aanviel & Lance moest lossen. Uiteindelijk werd Lance wel 3e in het eindklassement. Al zou wel blijken dat hij na 2 weken tour MEER rode bloedcellen aanmaakte ipv er te verliezen, wat dus verdacht is. Lance ontkent gedopeerd te hebben in 2009.
Soit als wielerfan wel een interessante docu.
Ik moest nooit van Armstrong hebben toen ie nog in het peloton zat, maar het is hypocriet dat ze z'n zeges hebben afgenomen. Hopelijk krijgt ie ze ooit terug.

Tyrant is ook van dit jaar en watchable, van de makers van Homeland... <---- trouwens ook net weer begonnen...

Silicon Valley is trouwens ook wel geinig...

Was begonnen aan orange is the new black, niet te doen wat een complete bagger.

Paar dagen geleden Prison Break afgekeken. Seizoen 1 krijgt van mij een 8.5 seizoen 2 een 8, seizoen 3 een 7.2 en seizoen 4 een 7 :o

Ga nu beginnen aan de serie The Following, ben benieuwd.

True blood Season 7: 6 its watch-able maar daar houdt het dan ook mee op

The strain Season 1: 6 matige season finale imo beetje van hetzelfde kaliber als true blood ,

BMS Season 1-3: 8 had al wat losse afleveringen gezien maar nu nog eens helemaal bekeken. Heb met de regelmaat hardop gelachen met deze serie.

True blood slap eind

Op tv sinds deze week: Those who kill.

Toffe verhaallijn die doorloopt en goede mix aan prive en moordzaak.
En Chloe Sevigny is echt goed.

---------- Toegevoegd om 20:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:10 ----------

Bestaan maar 10 afleveringen van, dus dit is ook gelijk de laatste week. Anyway, wel een aanrader.

Gotham echt mijn favo serie op dit moment

Op tv sinds deze week: Those who kill.

Toffe verhaallijn die doorloopt en goede mix aan prive en moordzaak.
En Chloe Sevigny is echt goed.

---------- Toegevoegd om 20:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:10 ----------

Bestaan maar 10 afleveringen van, dus dit is ook gelijk de laatste week. Anyway, wel een aanrader.

De re-make denk ik? Heb alleen de scandinavsche versie gezien die was ook wel goed!

Nu bezigmet Hannibal. Bem bij aflevering 3 maar tjezus wat is het ooit tergend slecht zeg. Ziet er heel mooi uit maar het acteerwerk is echt niet te doen. Wordt die serie nog beter dan dit of kan ik beter direct afhaken?

Wtf? Hannibal is een topserie man. Seizoen 2 wel een stuk beter dan 1 maar 1 was ook gewoon goed.

dooorkijken, is 1 van de beste series ooit.

Nou tot nu toe ligt het bullshit gehalte wel echt te hoog voor woorden. Die psycho detective Will zijn acteerwerk is echt bijzonder slecht. Plotwendingen etc. Het is wel errug over the top dit.

Wel een mooi kleurenfilter.

Ik denk dat je er nog even in moet komen, ik zou het nog een paar eps de tijd geven. Zijn acteerprestaties zijn iig echt niet slecht te noemen, en Hannibal speelt het helemaal super.

Nou tot nu toe ligt het bullshit gehalte wel echt te hoog voor woorden. Die psycho detective Will zijn acteerwerk is echt bijzonder slecht. Plotwendingen etc. Het is wel errug over the top dit.

Wel een mooi kleurenfilter.

Het is een leuke serie maar die gedachte patronen met het hert etc duren soms wel te lang. Maar dat maakt imo de serie niet slecht, de laatste 2-3 episodes van seizoen 1 zijn echt geweldig.

Het is een leuke serie maar die gedachte patronen met het hert etc duren soms wel te lang. Maar dat maakt imo de serie niet slecht, de laatste 2-3 episodes van seizoen 1 zijn echt geweldig.

In het begin denk je wtf maar er wordt steeds meer duidelijk.

Terug
Naar boven