Fitness Seller

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

Veel series deze week zeker een stop door thanksgiving? :(

Ik heb nu drie afleveringen van House of Cards gezien. Fantastische serie tot nu toe.

Iemand Lilyhammer gezien? Zag net op de reclame dat seizoen 3 al uit is op Netflix.

Iemand Lilyhammer gezien? Zag net op de reclame dat seizoen 3 al uit is op Netflix.

Ben volgens mij begin seizoen 2 opgehouden. Ik hoopte dat het goed zou zijn vanwege Steven van Zandt maar die serie stikt van de B-acteurs dat ik het niet langer kon aanzien.

---------- Toegevoegd om 22:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:54 ----------

Ik heb nu drie afleveringen van House of Cards gezien. Fantastische serie tot nu toe.

Topserie inderdaad.

---------- Toegevoegd om 23:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:54 ----------

Op de PC kon je door middel van een bestande ofzo te downloaden ook de Amerikaanse Netflix bekijken, waar uiteraard veel meer op staat. Weet iemand of dit ook mogelijk is wanneer je Netflix rechtstreeks op je tv, of in mijn geval via de PS4, bekijkt? Ik wordt er gek van dat alleen de eerste seizoenen op Netflix staan en ik vervolgens alsnog moet gaan downloaden.

Je kan sws via tv die code veranderen alsof je uit de US komt. Maar ik heb er zelf geen ervaring mee.

popcorn time, is ook een soort netflix

Ik zag idd ook de reclame heb seizoen 1,2 gedownload. Ben benieuwd :)

Net eerste aflevering van Extant gezien. Ziet er niet slecht uit :)

Ook de eerste van Stalker gezien. Viel ook wel mee

Ben momenteel bezig met de blacklist maar valt mij beetje tegen. Zit nu aan aflevering 8 van het eerste seizoen en zal wellicht hier stoppen..

De eerste aflevering vond ik nochtans enorm goed, wat bij vreemd is aangezien ik meestal wat moet inbollen bij een serie. Mijn verwachtingen na de eerste aflevering waren dan ook zeer goed maar 3a4 afleveringen verder te zien is het voor mij te saai.

Dit is z'n serie dat elke aflevering apart kan bekekenen worden, waarmee ik bedoel dat er geen rode lijn door alle afleveringen of op een zéér kleine na.

Liefste kijk ik serie's zoals the wire/breaking bad/ arrow/ dexter/... Kortom waar de serie 1 groot verhaal is.

disappointed :c

The last ship, supernatural, the 100, the strain,... top series :d

God wat erger ik me aan dat kapsel van Tara in seizoen 6 van Sons of Anarchy, verpest haar hele hoofd :mad:

Iemand de serie Braquo gezien, franse crime, imdb geeft em een 8.2

Wat is het toch met series en fucking slechte special effects?

Net in Banshee vliegt er een politieauto over de kop, zelfs in GTA 3 zag het er nog realistischer uit..

Dexter vorige week de laatste aflevering gezien en gister begonnen met suits. Dexter was geniaal imo en suits is ook gelijk vermakelijk.

Volg nu Marco Polo, volledige eerste seizoen is online. Wel vermakelijke serie.

http://www.imdb.com/title/tt2189461/?ref_=nv_sr_1

"In a world replete with greed, betrayal, sexual intrigue and rivalry, "Marco Polo" is based on the famed explorer's adventures in Kublai Khan's court in 13th century China."

Terug
Naar boven