MuscleMeat

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

ik ben midden seizoen 2 van under the dome afgehaakt, begon steeds slechter te worden en het sloeg nergens meer op, 3e seizoen is trouwens wel bevestigd.

IMDb: Revenge (2011)
The daughter of a framed executive makes it her mission to infiltrate upper Hamptons society and exact revenge on the people who set her father up.

Seizoen 4 is momenteel aan de gang en vermaak me er prima mee! Het is geen hoogstaande serie maar zeker wel gemiddeld en de moeite waard om te kijken :) Ik moet er wel bij zeggen dat het wel meer een meiden serie is, tja daar hou ik nou eenmaal van net zoals TVD :o.

IMDb: The Strain (2014)
Afgehaakt na 7 afleveringen, wat begon als een tof verhaal is weer enorm verneukt.. Beetje het idee van TWD wat na 2 seizoen ook helemaal niks meer was.

Momenteel ook nog met TVD bezig en uiteraard SoA, oo wat is die toch goed zeg deze serie heeft me nog geen moment verveelt :D. Homeland binnenkort ook maar weer is mee beginnen, maar niet helemaal mijn ding wel nog om naar te kijken :) En uiteraard wachtend op nieuw seizoen Suits (maar dat zal nog wel lang duren) en House of Cards.

Mja, hannibal heb ik maar even gelaten voor wat het is, niet te doen man. Boardwalk empire gelukkig nog liggen, doe is zeker nice.

Heb inmiddels 2 seizoenen van Suits gezien en ik vind het maar meh. Word het nog beter of is dit het?
Heel mager verhaal en de rest lijkt beetje op house :P Ze krijgen een zaak die moeilijk te winnen is, ze maken een fout en gaan hem verliezen en opeens zien ze het en winnen ze....

Heb inmiddels 2 seizoenen van Suits gezien en ik vind het maar meh. Word het nog beter of is dit het?
Heel mager verhaal en de rest lijkt beetje op house :P Ze krijgen een zaak die moeilijk te winnen is, ze maken een fout en gaan hem verliezen en opeens zien ze het en winnen ze....

Ben in seizoen 3 afgehaakt. Heel voorspelbaar inderdaad, hoog soap gehalte en veel te makkelijke oplossingen telkens. Eerste seizoen was nog wel grappig met bijdehand gedrag van die 2 gasten maar dat werd ook telkens minder.

Na mijn mening word het steeds erger ben inmiddels al een tijdje gestopt.

Iemand Perception gekeken?

Lijkt me wel aardig, maar recensies zijn onduidelijk.

---------- Toegevoegd om 18:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:08 ----------

Vind Hollands Hoop trouwens echt leuk!

Soms beetje raar verhaal, maar spannend genoeg om te blijven kijken.

Iemand Perception gekeken?

Lijkt me wel aardig, maar recensies zijn onduidelijk.

---------- Toegevoegd om 18:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:08 ----------

Vind Hollands Hoop trouwens echt leuk!

Soms beetje raar verhaal, maar spannend genoeg om te blijven kijken.

Seizoen 1 heb ik gezien maar vond het niet leuk genoeg om verder te kijken.

Legend of Korra seizoen 4 is toch weer heerlijk :)

Iemand Agents of Shield aan het kijken, aan te raden?
Twijfel tussen:
Agents of shield
Hannibal
Californication
Arrow

Hannibal is een goeie, donkere reeks.
Californication is imo fantastisch. Eentje voor later op de avond waarbij je niet te veel hoeft na te denken.

Terug
Naar boven