- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als het je eigen portemonnee was had ts hetzelfde gedaan.
Nee, ik zou een andere oplossing proberen te bedenken. Voor deze 12 mensen komt dit onwijs hard aan en die zitten nu voorlopig in grote problemen. Zij zullen nu iets anders moeten vinden. maar het merendeel hier van is al tussen de 50 en 55. Dat wordt zeer moeilijk. Ik vindt dat je na jarenlange trouwe dienst niet zo met mensen om kunt gaan.
P.s: De titel van de Poll is er niet helemaal op komen te staan zie ik.
Of een hooggeleide poolAls je vervangen kan worden door een n*ger of een pool heb je een k*tjob.
)Dus het is wel erg als mensen vervangen worden door Polen maar niet als ze vervangen zouden worden door Nederlanders (jongeren bijvoorbeeld) ? Klinkt racistisch (nou ja als Pool een ras zou zijn, maar toch op zijn minst hypocriet)
Als die Polen nu werken onder onze CAO, dus ook hetzelfde salaris zouden krijgen en de belastingen en premies hier ook afdragen... is het dan nog steeds een probleem ?
Kunnen ze dat bedrijf niet aanklagen? Volgens mij mag je niet zomaar naar 30 jaar trouwe dienst vervangen worden door iemand anders die hetzelfde gaat doen.
Als je vervangen kan worden door een n*ger of een pool heb je een k*tjob.
Als als als. Als die Polen onder dezelfde CAO werken en het zelfde kosten zouden ze hier nooit heen geroepen worden, lijkt me vrij logisch. In het voorbeeld van TS : Als 12 Nederlandse mensen eruit gewerkt worden en deze 12 door 25 Poolse mensen vervangen worden om kosten te besparen, denk jij dan dat Pool 1 net zoveel kost als Nederlander 1? Lijkt me sterk.
Maar he, misschien ben ik wel dom.
Dus het is wel erg als mensen vervangen worden door Polen maar niet als ze vervangen zouden worden door Nederlanders (jongeren bijvoorbeeld) ? Klinkt racistisch (nou ja als Pool een ras zou zijn, maar toch op zijn minst hypocriet)
Als die Polen nu werken onder onze CAO, dus ook hetzelfde salaris zouden krijgen en de belastingen en premies hier ook afdragen... is het dan nog steeds een probleem ?