BartjeArnhem
Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoiezo veel meer gaan eten. Veel proteine. En misschien een gainer nemen??
groeten Bart
Ik ben nu in 3 weken zo'n 3 kilo bijgekomen, dus met het eten komt het wel goed.
Enige sup wat ik op dit moment nodig zou hebben is Whey, denk ik. Daar begin ik volgende week mee.
Ik ben nu in 3 weken zo'n 3 kilo bijgekomen, dus met het eten komt het wel goed.
Enige sup wat ik op dit moment nodig zou hebben is Whey, denk ik. Daar begin ik volgende week mee.
Ok, de chinups komen er inipv de BOR in training B
Ik snap denk ik wat je bedoelt met die squats, zal het zelf ook zo proberen te doen!
Alleen 3 setjes warming up lijken me wat veel? Dan kan ik daarna een stuk minder tillen ?
Al heel erg bedankt Marrkos, karma komt je kant wanneer ik het je weer kan geven ( moet blijkbaar eerst iemand anders gaan geven).
Ik heb niet je gehele topic doorgenomen maar die deadlift en/of squat zorgt er voor dat je gaat groeien. Je focus zou daar op moeten liggen, de rest van je lichaam groeit daarin mee. Goede uitvoering is inderdaad een pré.
Dus in elke training zit zowieso deadlift of squat.Oke goeie zaak man! Je kan ook combie pakken, potje met hoge koolhydraten en hoog proteine! Van de gainer ga je wel hard.
Nou, die warmup heb ik sowieso wel nodig.. k denk jij ook wel.. k denk iedereen wel.. Gelijk aan je top gaan zitten.. dan loop je wel meer kans op blessure.. misschien nu nog niet, maar als je eenmaal wat meer gaat tillen..
Nieuw Schema, Nieuwe training!
Woord vooraf:
Dit is mun eerste fullbody compound schema, dus moet nog even wennen.
Ik vind het vooral moeilijk om te bepalen hoe ik in gewicht omhoog moet gaan in de setjes. Training was zwaar, maar wel goed.
Training A
Squat
10x20
5x30
5x45
4x60!
5x55
5x50
Bench press
10x20
5x30
5x50
5x60! (spotter, zeer zwaar)
4x50 fail
BOR
5x10
5x20
5x30
5x40!
9x30 (even alles geven)
Military Press
5x10
5x15
5x20
3x27,5! ( Fail, te zwaar)
3x25 ( te zwaar door eerdere setje)
Biceps dumbbell curl
5x15
5x17,5
5x15
5x15
5x12,5
Dat was het. Military press viel tegen, daar ga ik bijna niet op vooruit. Volgende strategy word heel langzaam verhogen, dus volgende keer max. 25kg, daarna 27,5. Daarna weer 27,5 en dan weer verhogen tot 30, etc.
Squat gaat nu ook langzamer omhoog, volgende keer misschien max 62,5.
Bench press hetzelfde, volgende training weer de 60 proberen, zonder hulp spotter.

Het is even wennen, maar het is wel lekker![]()
Dus hier blijf ik even bij!

Precies!
Goed om te horen dat het bevalt!
Lees de log van Xtralarge maar ff door
Daar wordt wat ik je vertelde ook uitgelegd, maar dan nog beter![]()