AndroidHealthClinic

Serieus

Zoiezo veel meer gaan eten. Veel proteine. En misschien een gainer nemen??

groeten Bart

• Topic Starter Topic Starter
Zoiezo veel meer gaan eten. Veel proteine. En misschien een gainer nemen??

groeten Bart

Ik ben nu in 3 weken zo'n 3 kilo bijgekomen, dus met het eten komt het wel goed.
Enige sup wat ik op dit moment nodig zou hebben is Whey, denk ik. Daar begin ik volgende week mee.

Ik ben nu in 3 weken zo'n 3 kilo bijgekomen, dus met het eten komt het wel goed.
Enige sup wat ik op dit moment nodig zou hebben is Whey, denk ik. Daar begin ik volgende week mee.

Ik heb niet je gehele topic doorgenomen maar die deadlift en/of squat zorgt er voor dat je gaat groeien. Je focus zou daar op moeten liggen, de rest van je lichaam groeit daarin mee. Goede uitvoering is inderdaad een pré.

Oke goeie zaak man! Je kan ook combie pakken, potje met hoge koolhydraten en hoog proteine! Van de gainer ga je wel hard.

Ok, de chinups komen er in ;) ipv de BOR in training B

Ik snap denk ik wat je bedoelt met die squats, zal het zelf ook zo proberen te doen!

Alleen 3 setjes warming up lijken me wat veel? Dan kan ik daarna een stuk minder tillen ?

Al heel erg bedankt Marrkos, karma komt je kant wanneer ik het je weer kan geven ( moet blijkbaar eerst iemand anders gaan geven).

Nou, die warmup heb ik sowieso wel nodig.. k denk jij ook wel.. k denk iedereen wel.. Gelijk aan je top gaan zitten.. dan loop je wel meer kans op blessure.. misschien nu nog niet, maar als je eenmaal wat meer gaat tillen..

Ik heb niet je gehele topic doorgenomen maar die deadlift en/of squat zorgt er voor dat je gaat groeien. Je focus zou daar op moeten liggen, de rest van je lichaam groeit daarin mee. Goede uitvoering is inderdaad een pré.

Heb je helemaal gelijk in, daarom ga ik nu ook over op een compound schema ;) Dus in elke training zit zowieso deadlift of squat.

Oke goeie zaak man! Je kan ook combie pakken, potje met hoge koolhydraten en hoog proteine! Van de gainer ga je wel hard.

Ik zal eens kijken wat de locale groenteboer te bieden heeft, maar ik moet zowieso rustig aan doen met sups. Ben nogal gevoelig voor (bepaalde) voeding.

Nou, die warmup heb ik sowieso wel nodig.. k denk jij ook wel.. k denk iedereen wel.. Gelijk aan je top gaan zitten.. dan loop je wel meer kans op blessure.. misschien nu nog niet, maar als je eenmaal wat meer gaat tillen..

Heb je gelijk in, 5 minuten cardio van te voren zal niet voldoende zijn...

Mijn schema ziet er nu als volgt uit (vanaf zondag begin ik):

Training A
Squat
Bench press
BOR
Military press
Biceps dumbbell curl

Training B
Deadlift
Incline bench press
Chinups
Shoulder press
Dippen

En dan week 1: A-B-A
En dan week 2: B-A-B
Etc.

Kijken hoe ik hier mee groei!

Succes iig..

Niks meer aan veranderen! Prima schema!:D

Gewoon keihard bikkelen hierop kereltje.. gaat helemaal goed komen;)

Laatste training met oude schema!

Rug en triceps

Deadlift
5x20
5x30
5x50
5x65!
5x65!
6x60
Te licht getrained, toen ik 5x50 gedaan had, dacht ik dat 5x65 zwaar zou zijn. Bleek niet zo te zijn, maar 5x70 leek me toen weer te zwaar. Daarom nog maar een keer 5x65 gedaan en nog 5x60.

cable pulldown
Niet gedaan, wilde me focussen op de compounds ivm nieuwe schema

BOR
5x10
5x20
5x25
5x30
6x35
6x35
Hier kan ik volgende keer flink omhoog, ben alleen bang dat ik niet ver genoeg horizontaal sta?

shrugs
Max 5x50kg, rest niet zo interresant.

Dips (eerste keer)
8xBW
6xBW
6xBW

Cable pulldown
max 3x60 fail.

Te licht getrained eigenlijk. Deadlift kon hoger, bor kon hoger en de rest heb ik niet echt serieus gedaan... Gelukkig is dit de laatste keer met dit schema, op naar de fullbody compounds!

mooi op onderhoud getraind! Je nieuwe schema zal veel PRs opleveren..

Maak eens filmpjes! Mobiel.. zet je ergens tegenaan!

Nieuw Schema, Nieuwe training!
Woord vooraf:
Dit is mun eerste fullbody compound schema, dus moet nog even wennen.
Ik vind het vooral moeilijk om te bepalen hoe ik in gewicht omhoog moet gaan in de setjes. Training was zwaar, maar wel goed.

Training A

Squat
10x20
5x30
5x45
4x60!
5x55
5x50

Bench press
10x20
5x30
5x50
5x60! (spotter, zeer zwaar)
4x50 fail

BOR
5x10
5x20
5x30
5x40!
9x30 (even alles geven)

Military Press
5x10
5x15
5x20
3x27,5! ( Fail, te zwaar)
3x25 ( te zwaar door eerdere setje)

Biceps dumbbell curl
5x15
5x17,5
5x15
5x15
5x12,5

Dat was het. Military press viel tegen, daar ga ik bijna niet op vooruit. Volgende strategy word heel langzaam verhogen, dus volgende keer max. 25kg, daarna 27,5. Daarna weer 27,5 en dan weer verhogen tot 30, etc.

Squat gaat nu ook langzamer omhoog, volgende keer misschien max 62,5.
Bench press hetzelfde, volgende training weer de 60 proberen, zonder hulp spotter.

Nieuw Schema, Nieuwe training!
Woord vooraf:
Dit is mun eerste fullbody compound schema, dus moet nog even wennen.
Ik vind het vooral moeilijk om te bepalen hoe ik in gewicht omhoog moet gaan in de setjes. Training was zwaar, maar wel goed.

Training A

Squat
10x20
5x30
5x45
4x60!
5x55
5x50

Bench press
10x20
5x30
5x50
5x60! (spotter, zeer zwaar)
4x50 fail

BOR
5x10
5x20
5x30
5x40!
9x30 (even alles geven)

Military Press
5x10
5x15
5x20
3x27,5! ( Fail, te zwaar)
3x25 ( te zwaar door eerdere setje)

Biceps dumbbell curl
5x15
5x17,5
5x15
5x15
5x12,5

Dat was het. Military press viel tegen, daar ga ik bijna niet op vooruit. Volgende strategy word heel langzaam verhogen, dus volgende keer max. 25kg, daarna 27,5. Daarna weer 27,5 en dan weer verhogen tot 30, etc.

Squat gaat nu ook langzamer omhoog, volgende keer misschien max 62,5.
Bench press hetzelfde, volgende training weer de 60 proberen, zonder hulp spotter.

Goed bezig kereltje!:D

Bevalt het? FUllbody trainen?

Het is even wennen, maar het is wel lekker:D
Dus hier blijf ik even bij!

Voor mij werkt het iig heel erg goed.. eerste weken zijn vrij makkelijk, zodra je goed vooruit gaat word het echt wel pittig!

Het is ff wennen, omdat je armen niet meer zo volgepompt zitten, maar ze groeien echt wel even hard mee..

Mijn armen groeien harder dan toen ik elke week 16 oefeningen in totaal voor biceps en triceps deed!

Vooral de deadlift en de squat zullen voor goede groei zorgen;)

Goed vreten er bij, lekker slapen, whey shakes.. Komt helemaal goed!

Goed getraind! Ga zo door!

Training B

Deadlift
5x20
5x30
5x50
5x60
5x70!
5x70!
5x60

Incline Bench press
5x30
5x40
5x50!
5x42,5
5x40

Chinups
Ging erg slecht, niet het vermelden waard.

Schoulder press (Per halter!)
5x5
5x9
5x12,5
5x15
5x12,5
5x12,5

Dippen
Niet het vermelden waard

Traning ging best lekker, vooral het deadliften gaat goed. Volgende week doe ik deze training 2x, dan verwacht ik deadlift op 5x80 te krijgen. Incline bench gaat ook erg goed.
Chinups en dippen waren erg zwaar! Daar zal ik volgende week wat meer aandacht aan besteden.

Mun rug voelt kapot aan, net als mun onderarmen. Oftewel: Een goede training.

netjes hoor! Helemaal super dat het zelf goed voelde!

Precies!

Goed om te horen dat het bevalt!

Lees de log van Xtralarge maar ff door;)

Daar wordt wat ik je vertelde ook uitgelegd, maar dan nog beter:)

Precies!

Goed om te horen dat het bevalt!

Lees de log van Xtralarge maar ff door;)

Daar wordt wat ik je vertelde ook uitgelegd, maar dan nog beter:)

Ik zal het eens doorlezen ;)

In ieder geval al bedankt voor dit schema, weet zeker dat ik
hierop flink vooruit kan komen!

Terug
Naar boven