MuscleMeat

Serieus

• Topic Starter Topic Starter
Rug en triceps training!

Deadlift: 5x20, 5x30, 5x40, 5x55, 5x40
Cable pulldown wide grip back: 5x40, 5x50, 5x60,5x65, 5x60
Dumbbell rows*: 5x8, 5x10, 5x12,5, 5x15, 5x12,5
Shrugs: 5x20, 5x30, 5x35, 5x40
Cable pulldown (Triceps): 5x40, 5x50, 5x55, 5x60, 5x50
triceps machine: 5x20, 5x30, 5x35,

*=Gewicht per hand

Deadlift valt me nog tegen, kreeg maar net de 5x55. Ik denk dat het komt omdat ik nog teveel op de techniek moet letten.

Training!
Borst en biceps
-Bench press (Max +5kg!)
5x30
5x40
5x50
2x55 -->Zonder spotter, bang voor fail
5x55--->Met spotter, voluit knallen
5x40

-Incline bench press (Max +5kg!)
5x30
5x35
5x40
5x45
5x40

- Dumbbell flyes (Rustig, was kapot van bovenstaande)
5x(7+7)
5x (9+9)
5x (9+9)
7x (9+9)

- Dumbbell curl (Max +2,5kg per hand!)
5x(12,5+12,5)
5x (15+15)
4x(17,5+17,5)
5x(15+15)

Preacher Curl (Max +5kg!)
5x20
5x30
5x40
5x45
7x40

Dinsdag
Benen en schouders
- Squats (MAX +5kg)
5x30
5x45
5x50
5x55 (laatste 2 reps slechte uitvoering)
5x50

-leg curl
max setje: 5x45

-Leg stretch
Max setje: 5x40

-Military press (zonder gewicht stang meegerekend)
5x10
5x15
5x20
5x25
6x20

-Dumbbell lateral raise
4x8 (te hoog begingewicht, verpeste het voor de rest)
5x6
5x7
5x7
5x6

Al met al een redelijke training, al voelde de squats erg zwaar aan ( zal wel komen doordat ik elk setje een hoger gewicht dan normaal had).

Dinsdag
Benen en schouders
- Squats (MAX +5kg)
5x30
5x45
5x50
5x55 (laatste 2 reps slechte uitvoering)
5x50

-leg curl
max setje: 5x45

-Leg stretch
Max setje: 5x40

-Military press (zonder gewicht stang meegerekend)
5x10
5x15
5x20
5x25
6x20

-Dumbbell lateral raise
4x8 (te hoog begingewicht, verpeste het voor de rest)
5x6
5x7
5x7
5x6

Al met al een redelijke training, al voelde de squats erg zwaar aan ( zal wel komen doordat ik elk setje een hoger gewicht dan normaal had).

Goed bezig kerel!

Hoge Mill. Press.. als je de stang meerekent zit je dus op 5x45 max?? Netjes hoor! Je haalt mij bijna in, maarja, mijn MP is erg zwak

Goed bezig kerel!

Hoge Mill. Press.. als je de stang meerekent zit je dus op 5x45 max?? Netjes hoor! Je haalt mij bijna in, maarja, mijn MP is erg zwak

Dat valt helaas wel mee, de stang weegt bij ons zo'n 5 a 7 kilo.
Dus mun max is nu ongeveer 5x30.

Trainen gaat lekker, ik ga nog elke training goed vooruit , bij elke oefening +2,5kg of +5kg

Goed om te zien dat je nu structureel aan het squatten en deadliften bent :)

Goed om te zien dat je nu structureel aan het squatten en deadliften bent :)

Na zoveel commentaar kon dat ook niet anders ;)
En het bevalt me erg goed! Alleen de deadlift gaat nog niet helemaal goed...Misschien moet ik op een ander schema overgaan waar ik meer deadlift en squat.

Neh.. gewoon volhouden.. Probeer dit schema maar 2 a 3 maanden, en kijk dan waar je staat.. en daarbij.. lees zoveel mogelijk hier op DBB.. dan komt het wel goed!

Hoe is 't met je eten? En je rust?

Even een update:

Gewicht = 65,5kg
Dus ben al (ongeveer) 3,5kg omhoog gegaan!

Neh.. gewoon volhouden.. Probeer dit schema maar 2 a 3 maanden, en kijk dan waar je staat.. en daarbij.. lees zoveel mogelijk hier op DBB.. dan komt het wel goed!

Hoe is 't met je eten? En je rust?

Doe ik ook, probeer elke dag hier wat te lezen en filmpjes te kijken.

Eten gaat redelijk: Noten, yoghurt, mussli, kwark behoren nu tot vaste onderdelen van mijn dag. En zoals ik net gepost heb ben ik al 3,5kg omhoog gegaan.

Rust is redelijk, zaterdag's moet ik altijd hard en lang werken waardoor ik het zondags soms nog moe ben.

Probeer steeds meer te eten.. gewoon doorkanen..

's ochtends Whey shake met melk en brinta, gewoon door wegzuipen.. Goed ontbijt d'r achteraan.. vitamine pilletje

Hele dag door brood met eiwit-rijk beleg eten, en veel melk en water drinken

's avonds groot bord warm eten van mamma, liefst 2 borden..

Na het trainen gelijk een whey shake..

Die dingen die je noemt gewoon veel tussendoor eten!

's avonds voor het slapen bak kwark!

En volhouden:)

Dan komt het helemaal goed, zolang je d'r hard bij blijft trainen!

Alleen als ik in de spiegel kijk, krijg ik het wat benauwd... Maar dat zal wel normaal zijn, hoop ik.

Whey = het eerstvolgende wat ik flink ga aanschaffen. Moet alleen rustig ermee beginnen, ben nogal gevoelig voor veranderingen in mijn eetpatroon. Datzelfde geld ook voor de melk: Ik ben altijd allergisch geweest voor melk, tot mun 14e. Tot twee weken geleden ging ik over mijn nek van melk, nu drink ik elke dag 1 a 2 kopjes.
Brinta daarintegen krijg ik echt niet weggewerkt. Daarom zit ik maar wat aan de musli.

Training
Rug en triceps

Deadlift (MAX +5kg)
5x20
5x30
5x50
5x60 (laatste 2reps tellen eigenlijk niet mee)
5x45

Cable wide grip pulldown back (rug)
Niet interresant:
Max 5x65kg

BOR (1ste keer!!)
5x5kg
5x10
5x20
5x25
5x20

Shrugs
Max: 5x 40kg

Skull crushers (1ste keer!!)
5x5kg
5x10kg
5x10kg
5x5kg

Cable pull down (triceps)
5x25
5x35
5x45
5x55
5x40

Eerste keer BOR en Skullcrushers!
BOR doe ik inplaats van de dumbbell ben over, wat toch echt een groot verschil is. Voelde erg goed en deze oefening blijft in mijn schema staan.
Skullcrusher voelde vreemd aan, ik voelde het branden net boven mijn elleboog? Is dat goed?

Goed aan het trainen al! Gewichten gaan serieus omhoog!

Alleen als ik in de spiegel kijk, krijg ik het wat benauwd... Maar dat zal wel normaal zijn, hoop ik.

Whey = het eerstvolgende wat ik flink ga aanschaffen. Moet alleen rustig ermee beginnen, ben nogal gevoelig voor veranderingen in mijn eetpatroon. Datzelfde geld ook voor de melk: Ik ben altijd allergisch geweest voor melk, tot mun 14e. Tot twee weken geleden ging ik over mijn nek van melk, nu drink ik elke dag 1 a 2 kopjes.

Brinta daarintegen krijg ik echt niet weggewerkt. Daarom zit ik maar wat aan de musli.

Hoezo krijg je het benauwd als je in de spiegel kijkt? Word je dik? Of ben je als een gek gegroeid?

mmm.. wat die brinta betreft.. in een shakebeker gooien, whey poeder d'r bij 2 schepjes, desnoods een beetje creatine, en dan een halve liter melk of water.. En gewoon wegspoelen.. als je een lekker whey poeder hebt, slik je het zo weg!

Hoezo krijg je het benauwd als je in de spiegel kijkt? Word je dik? Of ben je als een gek gegroeid?

mmm.. wat die brinta betreft.. in een shakebeker gooien, whey poeder d'r bij 2 schepjes, desnoods een beetje creatine, en dan een halve liter melk of water.. En gewoon wegspoelen.. als je een lekker whey poeder hebt, slik je het zo weg!

Beide, maar vooral het vet op mun buik en borst vind ik niet zo fijn. (al valt het nu nog wel mee)

Zal ik proberen zo snel ik whey heb!

Misschien dat ik over een paar weken een fullbody schema wil gaan doen, ik weet het nog niet. Wel wil ik zoveel mogelijk compounds erin stoppen.

Beide, maar vooral het vet op mun buik en borst vind ik niet zo fijn. (al valt het nu nog wel mee)

Zal ik proberen zo snel ik whey heb!

Misschien dat ik over een paar weken een fullbody schema wil gaan doen, ik weet het nog niet. Wel wil ik zoveel mogelijk compounds erin stoppen.

Goed plan.. Ik heb hetzelfde probleem.. bij mijn komt alles op me t**ten en me pens.. dat is idd klote!

maarja.. bulken en cutten he..

Goed plan.. Ik heb hetzelfde probleem.. bij mijn komt alles op me t**ten en me pens.. dat is idd klote!

maarja.. bulken en cutten he..

Ik ben benieuwd hoe mun eerste keer cutten zal gaan. Nu lijkt het makkelijk, maar dalijk als ik gewend ben meer te eten lijkt het me erg moeilijk.

Ik doe ook nog geen cardio. Zou ik dat wel al doen, of nog mee wachten?

Ik ben benieuwd hoe mun eerste keer cutten zal gaan. Nu lijkt het makkelijk, maar dalijk als ik gewend ben meer te eten lijkt het me erg moeilijk.

Ik doe ook nog geen cardio. Zou ik dat wel al doen, of nog mee wachten?

Mmm.. Die vraag kan je beter aan een ander stellen.. ik moet zelf nog met het hele cutten en cardio gebeuren beginnen..

Mij lijkt het ongeloofelijk naar, dat cutten.. hele dag slap voelen.. bijna flauwvallen in de gym..

Terug
Naar boven