Keylogger
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 12%
ik wist het, iemand met zulke aesthetics kan geen 17 zijn![]()
Hij is 18 en deed 1 jaar fitness
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik wist het, iemand met zulke aesthetics kan geen 17 zijn![]()
eerst een jaar
nu 1.2 jaar...
get it together man
en wanneer komt jou pic met lepel en aansteker, want zo kenne we je niet helpen.
Praatjes vullen geen gaatjes!
Credibility van 0.1/10 omdat je je hier al hebt kunnen registreren.
Even doorverwijzen naar Wikipedia - Credibility :
"Credibility refers to the objective and subjective components of the believability of a source or message.
...
Secondary components of credibility include source dynamism (charisma) and physical attractiveness."
Dus komop met die foto als je het goed wilt maken
dude ik doe maar 1 week fitness en ik moet al een foto posten ik kan wel een sexy foto posten van mij in KLEDING
geef die keylogger is een ban omfg die kerel is zo een idioot
woa check die V vorm
geloof het niet zonder een foto met een lepel en een aansteker.
kip/rijst voor aankomen, maar je bent nu al een wild beest
whey shakes, of lees anders de sticky's
Ik ga alleen creatine gebruiken hoeveel gram en wanneer moet ik het innemen? En bij 60kg ben je nog geen beest lol
---------- Toegevoegd om 21:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:00 ----------
dank je wel
als jij wilt dat die toch al brute spieren letterlijk uit je vel scheuren neem je toch gewoon creatinewhey shakes, of lees anders de sticky's
Ik ga alleen creatine gebruiken hoeveel gram en wanneer moet ik het innemen? En bij 60kg ben je nog geen beest lol
staat op de verpakking hoeveel je moet nemen...behalve de oplaadfase, dat hoef je niet te doen
---------- Toegevoegd om 21:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:03 ----------
hoezow quote ik mezelf![]()
als jij wilt dat die toch al brute spieren letterlijk uit je vel scheuren neem je toch gewoon creatine
staat op de verpakking hoeveel je moet nemen...behalve de oplaadfase, dat hoef je niet te doen
---------- Toegevoegd om 21:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:03 ----------
hoezow quote ik mezelf![]()
Sorry hoor maar wat lul je ik heb niet eens spieren -.-. Het is gewoon dunheid. En btw als je traint kom je juist aan volgens mij 3-4 kg of is het niet waar? En btw Maandag ga ik heel veel brood komen/ham enz en elke 2 uur, veel broodjes eten en weet je nog drinken waar veel calorien inzitten maar weinig suiker?
---------- Toegevoegd om 21:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:08 ----------
Oh ik weet al wat =D
Weightgainer + creatine samen voor 56 euro![]()