AndroidHealthClinic

Serieuze vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.
eerst een jaar

nu 1.2 jaar...

get it together man

en wanneer komt jou pic met lepel en aansteker, want zo kenne we je niet helpen.

Praatjes vullen geen gaatjes!
Credibility van 0.1/10 omdat je je hier al hebt kunnen registreren.
Even doorverwijzen naar Wikipedia - Credibility :
"Credibility refers to the objective and subjective components of the believability of a source or message.
...
Secondary components of credibility include source dynamism (charisma) and physical attractiveness."

Dus komop met die foto als je het goed wilt maken

• Topic Starter Topic Starter
Praatjes vullen geen gaatjes!
Credibility van 0.1/10 omdat je je hier al hebt kunnen registreren.
Even doorverwijzen naar Wikipedia - Credibility :
"Credibility refers to the objective and subjective components of the believability of a source or message.
...
Secondary components of credibility include source dynamism (charisma) and physical attractiveness."

Dus komop met die foto als je het goed wilt maken

dude ik doe maar 1 week fitness en ik moet al een foto posten ik kan wel een sexy foto posten van mij in KLEDING

Die in a fire Keylogger ^^

Maar toch bedankt om mijn woensdag morgen goed te laten beginnen. Wat een geweldig epic topic xD

Beter ga je cabaret doen ipv bodybuilding ;)

geef die keylogger is een ban omfg die kerel is zo een idioot

je mag je broek aanhouden maar shirt moet uit

xlmfky.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb nog nooit fitness gedaan, Dinsdag ga ik beginnen over 4 maanden post ik mijn progress =) En ja ik weet dat ik moet aankomen 60kg 1.74m 17jaar. Btw wat is het beste voedsel om aan te komen (liefst geen suiker)

woa check die V vorm :eek:

geloof het niet zonder een foto met een lepel en een aansteker.

kip/rijst voor aankomen, maar je bent nu al een wild beest

woa check die V vorm :eek:

geloof het niet zonder een foto met een lepel en een aansteker.

kip/rijst voor aankomen, maar je bent nu al een wild beest

Ik zweer het op me moeder dat ik het ben en wil je a.u.b nog meer dingen noemen liefst geen suiker/melkachtige producted.

Vandaag had ik bonen/spinazie/asperges/witte kool en vis gegeten maar ik eet meestal ook elke dag vlees maar kom niet echt aan.

whey shakes, of lees anders de sticky's

pics van je moeder?
:trollface:

Streeffysiek

whey shakes, of lees anders de sticky's

Ik ga alleen creatine gebruiken hoeveel gram en wanneer moet ik het innemen? En bij 60kg ben je nog geen beest lol
als jij wilt dat die toch al brute spieren letterlijk uit je vel scheuren neem je toch gewoon creatine

staat op de verpakking hoeveel je moet nemen...behalve de oplaadfase, dat hoef je niet te doen

---------- Toegevoegd om 21:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:03 ----------

hoezow quote ik mezelf ???

als jij wilt dat die toch al brute spieren letterlijk uit je vel scheuren neem je toch gewoon creatine

staat op de verpakking hoeveel je moet nemen...behalve de oplaadfase, dat hoef je niet te doen

---------- Toegevoegd om 21:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:03 ----------

hoezow quote ik mezelf ???

Sorry hoor maar wat lul je ik heb niet eens spieren -.-. Het is gewoon dunheid. En btw als je traint kom je juist aan volgens mij 3-4 kg of is het niet waar? En btw Maandag ga ik heel veel brood komen/ham enz en elke 2 uur, veel broodjes eten en weet je nog drinken waar veel calorien inzitten maar weinig suiker?

---------- Toegevoegd om 21:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:08 ----------

Oh ik weet al wat =D
Weightgainer + creatine samen voor 56 euro :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven